;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی: شخصیت قاطع داری یا منفعل!؟

تست شخصیت براساس انتخاب حیوان: تست های شخصیت راهی سرگرم کننده برای یادگیری در مورد خود و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. از این یکی استفاده کنید تا بفهمید نوع پستانداران شما در مورد شما چه می‌گویند! خوب چرا امتحانش نکنیم؟ امروز در تست شخصیت براساس انتخاب حیوان شرکت کنید و در مورد خودتان بیشتر بدانید! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب حیوان همراه شوید.

شاید بپشندید:3 تفاوت در تصویر اسب و کره اسب هست، در کمتر از 10 ثانیه پیداش کنید!

تست شخصیت براساس انتخاب حیوان

تست های شخصیت راهی عالی برای به دست آوردن بینشی نسبت به خود و به دست آوردن درک بهتری از شخصیت خود هستند. این تست خاص به شما کمک می کند تا با انتخاب یکی از سه پستاندار تصویر، شخصیت خود را کشف کنید. یک پستاندار را انتخاب کنید و ببینید در مورد شما چه می گوید! با نتایج شگفت انگیز، این تست سرگرم کننده مطمئناً بینش جالبی از خودتان به شما می دهد.

شاید بپشندید: مادر نوزاد قنداقی کیه!؟ | تو یه نگاه متوجه بشی، نابغه ای!

تست شخصیت براساس انتخاب حیوان

شاید بپسندید: چیستان جالب: چه پرنده ای است اگر نامش را برعکس کنیم نام پرنده دیگری می شود!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: به پلیس کمک کنید تا گردنبند الماس را پیدا کند و دزد شناسایی شود!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان جالب: شما می توانید مرا در آب ببینید، اما من هرگز خیس نمی شوم. من چی هستم!؟

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب حیوان

اماده ای؟ تست ساده تر از تست شخصیت براساس انتخاب حیوان نمی تواند باشد! کافی است به تصویر زیر نگاهی بیندازید و بدون معطلی یکی را انتخاب کنید. سپس به تفاسیر مراجعه کنید!

شاید بپسندید:قابل توجه ریاضیدان ها: پاسخ معادله چی میشه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آیا مرد درست می گوید و عروس خانم قبلاً با کس دیگری ازدواج کرده!؟

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود:یک چشم تیزبین قادره تو 10 ثانیه تفاوتهای دو گربه سفید رو پیدا کنه!

شخصیت براساس انتخاب حیوان

شامپانزه

کسانی که شامپانزه را به عنوان انتخاب نخست‌شان انتخاب می‌کنند، بسیار باهوش، بازیگوش و کنجکاو هستند. آنها اغلب حل کننده های طبیعی مشکل هستند و از هوش خود برای رمزگشایی راه حل ها استفاده می کنند. افرادی که خود را با شامپانزه می شناسند از بودن در کنار دیگران و شرکت در فعالیت های اجتماعی لذت می برند.

آنها همچنین بسیار کنجکاو هستند و اغلب به دنبال راه هایی برای کشف ایده ها و مفاهیم جدید هستند.کسانی که شامپانزه را به عنوان انتخاب نخست‌شان انتخاب می‌کنند، نیاز شدیدی به حفظ انگیزه و درگیر شدن با دنیای اطراف خود دارند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: جسم ندارد، وزن ندارد، اما اگر آن را نگه نداری به راحتی می شکند! آن چیست!؟

گوریل

کسانی که گوریل را به عنوان انتخاب نخست‌شان انتخاب می‌کنند، شخصیت قوی دارند و نسبت به کسانی که به آنها اهمیت می‌دهند بسیار محافظت می‌کنند.آنها هوای تسلط دارند که باعث احترام اطرافیانشان می شود.ئافراد گوریل گرا اغلب به طور طبیعی قاطع هستند و برای موفقیت در تمام زمینه های زندگی خود تلاش می کنند.آنها اغلب به عنوان افراد قابل اعتماد دیده می شوند که در صورت نیاز می توان به آنها تکیه کرد.

شاید بپسندید: کدومیک از این خانمای عصبانی، همسر مرد جوانه!؟

اورانگوتان

افرادی که اورانگوتان را به عنوان انتخاب پستانداران خود انتخاب می کنند، طبیعتاً منزوی و منفعل هستند. آنها اغلب اوقات تنهایی را به جای گروه های بزرگ ترجیح می دهند. افراد دارای این ویژگی شخصیتی صبور و سازگار با تغییرات هستند.

آنها اغلب به عنوان افراد خود انضباط دیده می شوند که در صورت نیاز می توان به آنها اعتماد کرد.افراد اورانگوتان گرا معمولاً رویکردی متفکرانه به زندگی دارند و اجازه نمی دهند احساسات قضاوت آنها را مخفی کند.

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب حیوان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های کارتونی دیزنی اگر جنسیت شان فرق داشت، چه شکلی بودند!+ هوش مصنوعی کار را راحت کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

 احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: آن چیست که در گوش و چشم هست ولی در دهان آن را نمی بینید؟

برایتان جالب خواهد بود

یه نابغه باهوشی، اگر تو 10 ثانیه جواب معادله ریاصی را بدست بیاری!

کدومیکی همسر مدیر کل هست!؟ | فقط نکته سنج ها متوجه میشن!

حکایت دزد خرمای پررو که صاحب نخلستان حسابی ادبش کرد!

با اینکه خرگوش جلو چشاته، اما به راحتی نمی تونی تشخیص‌اش بدی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا