;
تفریح و سرگرمی

اگه نمی دونی اعتماد به نفس ات چقدره، کافیه یکی از گل های ارکیده رو انتخاب کنی تا متوجه بشی!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب ارکیده: آیا تا به حال فکر کرده اید که انتخاب ارکیده چه چیزی را در مورد سطح اعتماد به نفس شما نشان می دهد؟ تست شخصیت مبتنی به انتخاب ارکیده را انجام دهید و بدانید! شما می توانید بینشی در مورد نحوه تفکر و سطح اعتماد به نفس خود به دست آورید. با این تست سرگرم کننده و آموزنده، نیروی درونی خود را کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید. با تست شخصیت مبتنی به انتخاب ارکیده و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:حکایت خیاط دزد از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب ارکیده

آیا به دنبال راهی سرگرم کننده و موثر برای کشف بیشتر در مورد خودتان هستید؟ انجام تست شخصیت مبتنی به انتخاب ارکیده می تواند یک تجربه چشم باز باشد و اطلاعات مهمی در مورد افکار، احساسات و رفتار شما آشکار کند. تست شخصیت ما به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک کند با انتخاب یک ارکیده سطح اعتماد به نفس خود را کشف کنید.

شاید بپسندید:کدوم یکی از خوشکل خانما برای مراسم ازدواج هزینه کمتری کرده یا اینکه اصلاً فقیره!؟

ست شخصیت مبتنی به انتخاب ارکیده

احتمالاً بپسندید: برای اثبات تیزبینی بودن در کمتر از 10 ثانیه عدد 200 را در میان کلمات zoo پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

.

.

.

شاید بپسندید: کدوم مادر تصویر نسبت به فرزندش، بی خیال تر و بی مسئولیت تر است!؟

جواب تست شخصیت مبتنی به انتخاب ارکیده

اکنون که انتخاب خود را انجام داده اید، می توانید به بخش تفاسیر مراجعه کنید. مطمئن هستیم که از نتایج این تست شگفت زده خواهید شد.

شاید بپسندید: کدومیکی از این سه نفر تظاهر می کنه یه زن هست!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که خودش آب است، دشمنش هم آب!؟

تست شخصیت شناسی

ارکیده 1

کسانی که ارکیده 1 را انتخاب می کنند شخصیتی جسور و نترس را نشان می دهند. آنها از ریسک کردن نمی ترسند و به تصمیمات خود بسیار اطمینان دارند.

آنها شجاعت این را دارند که به دنبال آنچه می خواهند بروند، مهم نیست که چقدر دشوار به نظر برسد. این افراد از شکست نمی ترسند و آن را فرصتی برای یادگیری و رشد می دانند. آنها با ذهنی باز زندگی می کنند و همه احتمالات را بررسی می کنند.

شاید بپسندید: گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

ارکیده 2

کسانی که ارکیده 2 را انتخاب می کنند، شخصیتی آرام و با اعتماد به نفس دارند. آنها یک حس قوی از خودباوری دارند، اما در مورد دستاوردهای خود بیش از حد لاف نمی زنند.

در عوض، آنها اجازه می‌دهند که اعمالشان، خودشان صحبت کنند. این افراد به قضاوت خود اعتماد دارند و با خود راحت هستند.  آنها اعتماد به نفس دارند اما مغرور نیستند.

شاید بپسندید: اگه چهره مرد مخفی رو تو 7 ثانیه پیدا کنی، دقت و بینایی ات مثل عقابه!

ارکیده 3

کسانی که ارکیده 3 را انتخاب می کنند شخصیتی ترسناک و مردد را نشان می دهند. آنها ممکن است در مورد ریسک کردن محتاط تر باشند و به جای آن ترجیح دهند ایمن بازی کنند. این افراد اغلب به خود شک می کنند، اما تصمیمات خود را حدس می زنند حتی اگر تماس درستی داشته باشند. آنها به یک دوز اضافی از اعتماد به نفس نیاز دارند تا بتوانند با ترس های خود روبرو شوند و به خود فشار بیاورند.

شاید بپسندید: دوست تو داری تو کدوم مسیر پیاده روی کنی، به ما بگو تا بگیم چقدر جاه طلب و بلندپروازی!؟

شما می توانید  آزمون شناسایی زن فقیر مراسم ازدواج را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آیا یوز پلنگی که در کمین غزال های زیباست را می بینی!؟ | قدرت دیدت رو با این تصویر محک بزن!

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

چیستان: شهر آن سرخ است اما مردمش سیاه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از حبوبات است که اگر نام آن را وارونه کنید یک وعده غذا می‌شود، آن چیست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تفاوت ها رو بین دو موش مکزیکی پیدا کن! | فقط تیزبین ها متوجه تفاوت ها میشن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

شاید برایتان جالب باشد

ه آقای جوان کمک کنید تا کیف پولش رو پیدا کنه! | اینجوری آبروش جلو نامزدش تو رستوران میره!

یا می توانید دونات را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید!؟ فقط تیزبین ها موفق میشن!

قبل از آنکه قاتل خیابانی بتواند کسی را به قتل برساند، او را شناسایی کنید!

چیستان جالب: آن چیست که اگر باشد کور است و اگر نباشد کر است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا