;
تفریح و سرگرمی

برای اثبات تیزبینی بودن در کمتر از 10 ثانیه عدد 200 را در میان کلمات zoo پیدا کنید!

آزمون شناسایی عدد 200: تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید عدد 200 را در میان کلمات ZOO پیدا کنید. پس بیایید شروع کنیم! آیا برای این آزمون هیجان انگیز آماده اید؟ ساعت در حال حرکت است.

آیا برای چالش آماده ای؟ در کمتر از 10 ثانیه عدد 200 را ببینید و مهارت های تصویری خود را ثابت کنید! از انجام کار دلسرد نشوید؛ فقط روی تصویر زیر تمرکز کنید و ببینید که آیا می توانید این کار را انجام دهید! این یک بازی فکری تصویری سرگرم کننده اما چالش برانگیز است. برای موفقیت در این کار باید تمرکز و مشاهده دقیق داشته باشید.

یک نکته خوب برای حل چالش های بصری مانند این این است که صفحه را اسکن کنید و ابتدا به دنبال عدد 200 بگردید. اگر بعد از چند نگاه سریع نتوانستید آن را پیدا کنید، سرعت جستجوی خود را کاهش دهید و وقت خود را صرف تمرکز بر روی هر مورد جداگانه کنید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی عدد 200 همراه شوید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این سه نفر تظاهر می کنه یه زن هست!؟

آزمون شناسایی عدد 200

برای موفقیت در آزمون شناسایی عدد 200، به دنبال الگوها یا هر شباهتی باشید که به شما کمک کند 200 را سریعتر شناسایی کنید. با تمرین و حوصله به راحتی می توانید این چالش بصری را فتح کنید! بازی‌های مشاهده‌ای می‌توانند راهی عالی برای تمرین مهارت‌های توجه و به چالش کشیدن مغز شما باشند. توجه به جزئیات در زندگی روزمره می تواند هم سرگرم کننده و هم تحریک کننده باشد.

همیشه دیدن جزئیات می تواند چالش برانگیز باشد. برای کمک به شما در استفاده حداکثری از بازی های مشاهده، در اینجا چند نکته کلی وجود دارد:

راحت باش،

متمرکز بمان،

و به راه‌های خلاقانه برای کشف آنچه مشاهده می‌کنید فکر کنید.

اگر در کار غرق شدید، استراحت کنید. به خودتان اجازه ندهید اگر کارها به راحتی پیش نمی‌آیند، ناامید شوید – فقط به تمرین ادامه دهید تا به آنجا می خواهید برسید!

شاید بپسندید:اگه نمی دونی اعتماد به نفس ات چقدره، کافیه یکی از گل های ارکیده رو انتخاب کنی تا متوجه بشی!

آزمون شناسایی عدد 200

جالب خواهد بود: چیستان:  آن چیست که انگشت شصت و چهار انگشت را دارد، اما دست نیست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

.

.

.

شاید بپسندید: گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

جواب آزمون شناسایی عدد 200

آیا تاکنون عدد 200 را در میان باغ وحش پیدا کرده اید؟ اگر گیر کرده اید، نگران نباشید. ما در پایان تصویر حل شده را برای شما ارائه داده ایم. بهتر است بیشتر تلاش کنید. بازی‌های مشاهده‌ای می‌توانند به شما کمک کنند در دنیای اطرافتان تیزبین و درگیر بمانید، و با کمی تلاش، می‌توانید از پاداش‌های آن‌ها بهره ببرید.

شاید بپسندید: کدوم مادر تصویر نسبت به فرزندش، بی خیال تر و بی مسئولیت تر است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: دوست تو داری تو کدوم مسیر پیاده روی کنی، به ما بگو تا بگیم چقدر جاه طلب و بلندپروازی!؟

 

 

 

 

 

شاید بپسندید: اگه چهره مرد مخفی رو تو 7 ثانیه پیدا کنی، دقت و بینایی ات مثل عقابه!

پاسخ آزمون شناسایی عدد 200:  به همه کسانی که در کمتر از 10  ثانیه 200 مورد را در میان باغ وحش پیدا کردند تبریک می گویم! اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، نگران نباشید، ما تصویری را به شما ارائه می دهیم که راه حل را نشان می دهد.

شاید بپسندید:حکایت خیاط دزد از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

شناسایی عدد 200

شما می توانید آزمون شناسایی عدد 200 را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه بینایی ات مشکلی نداره، 2 آهوی مخفی شده تصویر را راحت پیدا می کنی!

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

چیستان: شهر آن سرخ است اما مردمش سیاه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از حبوبات است که اگر نام آن را وارونه کنید یک وعده غذا می‌شود، آن چیست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تفاوت ها رو بین دو موش مکزیکی پیدا کن! | فقط تیزبین ها متوجه تفاوت ها میشن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آیا یوز پلنگی که در کمین غزال های زیباست را می بینی!؟ | قدرت دیدت رو با این تصویر محک بزن!

شاید برایتان جالب باشد

کدوم یکی از خوشکل خانما برای مراسم ازدواج هزینه کمتری کرده یا اینکه اصلاً فقیره!؟

چیستان: آن چیست که خودش آب است، دشمنش هم آب!؟

به آقای جوان کمک کنید تا کیف پولش رو پیدا کنه! | اینجوری آبروش جلو نامزدش تو رستوران میره!

یا می توانید دونات را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید!؟ فقط تیزبین ها موفق میشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا