;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این سه نفر تظاهر می کنه یه زن هست!؟

شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است: مجله خبری چشمک امروز هم با یک ازمون دیگر با شماست. شما در این آزمون باید مردی را که تلاش می کند خود را یک زن جا بزند را شناسایی کنید. باید بدانید که بسیاری از این ازمون ها بیشتر از آنکه میزان هوش شما را مورد سنجش قرار دهند، بر سنجش توانائیهای شناختی شما همچون دقت، تمرکز و تیزبینی متمرکز هستند. این مسئله از آن جهت اهمیت پیدا می کند که چنسن آزمون هایی می توانند بهترین گزینه برای ورزش مغز و ذهن شما باشند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است همراه باشید.

با توجه به آنچه در سطور بالا به آن اشاره شد، چالشی ترین و سخت ترین معماهای تصویری در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر می گردند. اما واقعا چرا باید چنین آزمون ها و معماهایی را مورد توجه قرار دهیم!؟ چرا باید برای حل آن تلاش کنم؟ در پاسخ باید گفت که این نوع آزمون ها و تست‌های ذهنی به شما این امکان را می‌دهند که تمرکز خود را بهبود ببخشید و اتفاقاً حواس‌تان را از مشکلات روزمره‌ای که معمولاً هر روز دارید منحرف کنید. پس با وبسایت خودتان، مجله خبری چشمک همواره همراه باشید.

شاید بپسندید:اگه نمی دونی اعتماد به نفس ات چقدره، کافیه یکی از گل های ارکیده رو انتخاب کنی تا متوجه بشی!

آزمون شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است

آیا شما قادر خواهید بود این معما را که حتی FBI قادر به حل آن در چند ثانیه نیست، حل کنید؟ اگر واقعاً احساس می کنید باهوش هستید، می توانید مهارت های خود را با این چالش که منحصراً برای افراد باهوش طراحی شده است را آزمایش کنید. آیا احساس می کنید که دارای ضریب هوشی بالا و توانائیهای شناختی منحصر به فرد هستید؟ اگر چنین است باید بدانید که آزمون شناسایی مرد در میان زنان بهترین وسیله است تا مطمئن شوید و نبوغ خود را به اطرافیان خود اثبات کنید.

آیا برای رویارویی با آزمون شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است آماده هستید؟ در معمای شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است سه “زن” را خواهید دید که یکی از آنها مردی است که در لباس مبدل است. ماموریت شما این خواهد بود که او  را تنها در 4 ثانیه بیابید.

در زیر می توانید تصویر کامل را مشاهده کنید. ما به شما توصیه می کنیم که ذهن خود را از هرگونه حواس پرتی پاک کنید و به جزئیات این صحنه توجه کنید. تنها در این صورت است که می توانید بر آن غلبه کنید و یک رکورد جدید بشکنید.

شاید بپسندید:حکایت خیاط دزد از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است

جالب خواهد بود: چیستان:  آن چیست که انگشت شصت و چهار انگشت را دارد، اما دست نیست!؟

.

.

.

شاید بپسندید: گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه چهره مرد مخفی رو تو 7 ثانیه پیدا کنی، دقت و بینایی ات مثل عقابه!

پاسخ آزمون شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است

امیدواریم توانسته باشید که آزمون شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است را رمزگشایی کرده و خود را اول به خودتان و سپس به دیگران اثبات کنید. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، جای نگرانی نیست. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا پاسخ آزمون شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است را پیدا کنید.

آزمون شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است

شاید بپسندید: کدوم مادر تصویر نسبت به فرزندش، بی خیال تر و بی مسئولیت تر است!؟

.

.

.

شاید بپسندید: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

 

.

.

احتمالاً بپسندید: برای اثبات تیزبینی بودن در کمتر از 10 ثانیه عدد 200 را در میان کلمات zoo پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است: شاید هیچ نشانه قابل توجهی که اثبات کدام یکی یک زن است وجود نداشته باشد. اما بر اساس استدلال طراح آزمون، فرد سمت راست یک مرد است. او تلاش کرده با شال گردن سیب گلوی خود را که بیشتر مختص به مردان است را بپوشاند. اگر هوا سرد باشد چرا او یک لباس بهاری و تابستانی پوشیده است. برجستگی یا سیب گلوی او کاملا مشخص است که با دایره سیاه مشخص شده است. شما چه فکر می کنید. پاسخ ها و تحلیل های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید:کدوم یکی از خوشکل خانما برای مراسم ازدواج هزینه کمتری کرده یا اینکه اصلاً فقیره!؟

مردی که تظاهر می کند زن است

شاید بپسندید: دوست تو داری تو کدوم مسیر پیاده روی کنی، به ما بگو تا بگیم چقدر جاه طلب و بلندپروازی!؟

شما می توانید  آزمون شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه بینایی ات مشکلی نداره، 2 آهوی مخفی شده تصویر را راحت پیدا می کنی!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

چیستان: شهر آن سرخ است اما مردمش سیاه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از حبوبات است که اگر نام آن را وارونه کنید یک وعده غذا می‌شود، آن چیست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تفاوت ها رو بین دو موش مکزیکی پیدا کن! | فقط تیزبین ها متوجه تفاوت ها میشن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آیا یوز پلنگی که در کمین غزال های زیباست را می بینی!؟ | قدرت دیدت رو با این تصویر محک بزن!

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: آن چیست که خودش آب است، دشمنش هم آب!؟

به آقای جوان کمک کنید تا کیف پولش رو پیدا کنه! | اینجوری آبروش جلو نامزدش تو رستوران میره!

یا می توانید دونات را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید!؟ فقط تیزبین ها موفق میشن!

قبل از آنکه قاتل خیابانی بتواند کسی را به قتل برساند، او را شناسایی کنید!

فقط 3% از مردم می توانند در 7 ثانیه کله گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

نوشته های مشابه

26 دیدگاه

  1. سلام من اومدم جواب خودمو نظر کنم!
    از نظر من هردو فرد دیگر هم مرد هستند! فرد سمت چپ آرایش انجام میدهد تا بقیه نفهمند که مرد است!
    اگر به موی او دقت کنید طلایی رنگ است اما پشت موهای او قهوه ای است! فرد وسط تظاهر می‌کند زن است اما از دقت به سیبیل های کوچکی او میشد فهمید مرد است

  2. خیلی دوست داشتم این تستو اما من موندم کدومو انتخاب کنم و بر اثاثی که داشتم انتخاب میکردم جواب چیز دیگر ولد و من خیلی سکه شده بودم! ممنون از این تست خوبتون

  3. بجز سیب گلو آن کاملا مشخصه که آن یک مرد است چرا چون آن مدرن سینه‌ ی یک زن را ندارد

  4. تفاوت رنگ مو و ابرو دلیل بر مرد بودن نیس الان خیلی ها رنگ مو و ابروشون سازگاری نداره چون یه چیزی که خیلی وقته اختراع شده رنگ مو هستش .
    وسطیم و داره سیبیلاشو میکنه درست ولی مگه فقط مردا سیبیل دارن ؟
    سمت راستیه مرده چون هیچی سینه نداره

  5. اولی از سمت راست_چون از طرز لباس پوشیدنشون معلومه هوا گرمه ولی چرا باید اولی از سمت راست شال گردن بندازه توی هوای گرم؟؟؟؟ خب حتما داره چیزی رو مخفی میکنه_حتما شال رو انداخته تا دور گردنش و روی سینه هاشو بپوشونه

  6. با سلام .
    هر ۳ نفر میتونن تظاهر به زن بودن داشته باشند .
    چون ما احساسات و گرایش واقعی و برخورد اونا رو با جنس مخالف 🙈🙊 نمیدونیم .
    پس با آرایش و لاک ناخن و پوشش ظاهری هرگز نمیشه قضاوت درستی داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا