;
تفریح و سرگرمی

آیا یوز پلنگی که در کمین غزال های زیباست را می بینی!؟ | قدرت دیدت رو با این تصویر محک بزن!

آزمون قدرت بینایی با تشخیص پلنگ: در نگاه اول این تصویر صحنه ای معمولی از دشت های ماسای مارا در کنیا را نشان می دهد که غزال های تامسون در پس زمینه زیبا ایستاده اند. اما یک بار دیگر نگاه کنید و متوجه می شوید که نگران خاصی در مورد آنها وجود دارد و دلیل خوبی هم دارد. اگر واقعاً سخت نگاه کنید، می‌توانید یک یوزپلنگ استتار شده را ببینید که در کمین آنهاست.

اگر با یک نگاه در این آزمون قدرت بینایی با تشخیص پلنگ بتوانید یوزپلنگ را شناسایی کنید از دقت و قدرت بینایی بسیار عالی برخوردار هستید و باید بگوئیم که تیزبینی شما همچون یک عقاب است. با آزمون قدرت بینایی با تشخیص پلنگ و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: در بالای سر است و اگر وارونه شود فلز می گردد!

آزمون قدرت بینایی با تشخیص پلنگ

عکس شگفت انگیز آزمون قدرت بینایی با تشخیص پلنگ استتار شده و تعقیب و گریز متعاقب آن توسط عکاس حیات وحش، ریچارد کاستین گرفته شده است که برای چند روز مشغول تعقیب شکارچی بود. آقای کاستین، در توضیحات عکس گفته است: یوزپلنگ در مسیر خود ایستاد و با دقت به دوردست ها نگاه کرد. تجربه به ما آموخته بود که این به چه معناست. چند طعمه آسیب‌پذیر، غزال‌ها را در علف‌های بلندتر از آنچه باید می‌بود، مشاهده کرده بود. اگرچه یوزپلنگ‌ها شتاب شگفت‌انگیزی دارند، غزال‌ها می‌توانند برای مدت طولانی‌تری بدود، بنابراین لازم است یوزپلنگ به آنها بسیار نزدیک شود. خوب به عکس نگاه کنید. یوزپلنگ کجاست؟

شاید بپسندید: آیا میتونی تو یه نگاه بگی کدومیکی از این دو زن ثروتمندتره!؟

آزمون قدرت بینایی با تشخیص پلنگ

شاید بپسندید: مجموع عددی ساندویج، پسرک و کفش را در معادله آخر پیدا کنی، آخر نابغه هایی!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: مجموع عددی سبزیجات در معادله آخر چه مقدار است!؟

پاسخ تست

حتما تا حالا یوزپلنگ را شناسایی کرده اید. اگر هنوز به دنبال آنها هستید باید بدانید که زمان شما به پایان رسیده است. اما می توانید بیشتر تلاش کنید و یوزپلنگ را پیدا کنید.

شاید بپسندید: اگه چشات قوی باشه تو 10 ثانیه عدد 569 رو بین اعداد 599 پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اشتباه خوابگاه دختران را پیدا کنی، نابغه ای!

 

 

 

.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه میتونه اشتباه تصویر آرایشگاه رو تو یه نگاه تشخیص بده!؟

بله، یوزپلنگ دقیقا در اینجا در کمین غزال ها بوده است.

شاید بپسندید: داستان نجس ترین چیز، داستانی آموزنده و خواندنی!

آزمون قدرت بینایی با تشخیص پلنگ

پس از شروع حمله، دم یوزپلنگ از دشت‌های ماسای مارا در کنیا بیرون می‌آید، پس از اینکه به سمت غزال‌ها می‌آید و هجوم می‌آورد.

احتمالاً بپسندید: از 3 مثلث 4 مثلث بسازید | اثبات کنید ضریب هوش تان بالاست!

تصویر اول حمله یوز پلنگ

آقای کاستین که کارگاه‌های عکاسی را به ماسای مارا می‌برد، اضافه کرد: ما چند بار دیده بودیم که یوز پلنگ در شکار این غزال ها ناموفق بود، اما این بار یکی از غزال‌ها را کشت.

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید آخرین معادله و مجموع میوه ها را حداکثر در 15 ثانیه بدست آورید!؟

تست قدرت بینایی با یوزپلنگ

یوزپلنگ‌ها اغلب پس از کشتن باید همان‌طور که می‌بینید سریعاً غذا بخورند، هنگامی که خبر یک کشتار به گوش می‌رسد، چیزی قوی‌تر ظاهر می‌شود. در این مورد یک کفتار. در واقع یوزپلنگ‌ها در واقع بسیار ضعیف هستند و حتی تعداد کمی کرکس معمولاً برای از بین بردن آن کافی است.

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت زن ثروتمند استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل دست کسی را توی حنا گذاشتن!

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فقط نابغه ها تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر موش شهری را پیدا می کنند!

شاید برایتان جالب باشد

اگر دیدت عالی باشه، پلنگی که خودش رو استتار کرده در تصویر پیدا می کنی!

اگه ضریب هوشت بالاست،بگو کدومیکی از این خانم خوشکلا یه قاتله!؟

چیستان جالب: آن چیست که هم بچه دارد و هم تفنگ؟

با انتخاب یک گل تشخیص بفهمید که آیا آدم منظم و دقیق هستی یا بی خیال!؟

 به گلادیاتور کمک کنید تا قبل از اینکه به راحتی کشته بشه، شمشیرش رو پیدا کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا