;
تفریح و سرگرمی

فقط یه نابغه میتونه اشتباه تصویر آرایشگاه رو تو یه نگاه تشخیص بده!؟

آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه: طراح این آزمون معتقد است که تنها در صورتی شما می توانید خود را تیزبین و نکته سنج خطاب کنید که بتوانید اشتباه این تصویر را در یک نگاه یا 3 ثانیه شناسایی کنید. آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه، حتی باهوش ترین ذهن ها را نیز درگیر کرده است. تنها زمانی می توانید خود را باهوش بنامید که بتوانید در عرض 3 ثانیه اشتباه را در این تصویر تشخیص دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه همراه شوید

باید بدانید که بازی های فکری نیاز به منطق و مهارت های حل مسئله دارند. این بازی ها و سوالات تصویری، توانایی ما را برای تفکر خلاقانه و منطقی آزمایش می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که حل بازی های فکری مفید است، اما به طور خلاصه، این معماهای ذهنی اگر به طور منظم حل شوند، می توانند شما را باهوش تر کنند، به علاوه سرگرم کننده هستند! به همین دلیل بخش تفریح و سرگرمی چشمک، بار دیگر با یک بازی فکری تحت عنوان آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه با شماست.

شاید بپسندید: آیا یوز پلنگی که در کمین غزال های زیباست را می بینی!؟ | قدرت دیدت رو با این تصویر محک بزن!

آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه

در تصویر آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه شما با یک تصویر جالب از یک آرایشگاه روبرو هستید. آرایشگرها مشغول اصلاح و پیرایش مشتری ها هستند. همه چیز نرمال و طبیعی است. اما اگر خوب دقت کنید، یک اشتباه کوچک در تصویر دیده می شود. البته این اشتباه می تواند حتی خطرناک و وحشتناک باشد. آیا می توانید این اشتباه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!؟

اگر می خواهید خود و یا اطرافیان خود را محک بزنید، توانایی ها و مهارت های شناختی آن ها را بسنجید در جای درستی قرار گرفته اید. ما اکنون تصویر آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه را برای شما به اشتراک می گذاریم. یادتان باشد برای رمزگشایی و حل آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه فقط 3 ثانیه فرصت دارید. زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید: چیستان: در بالای سر است و اگر وارونه شود فلز می گردد!

آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه

شاید بپسندید: در این تابلوی نقاشی قرن 19 یک اشتباهه فاحش وجود دارد، آن چیست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اشتباه خوابگاه دختران را پیدا کنی، نابغه ای!

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: مجموع عددی سبزیجات در معادله آخر چه مقدار است!؟

پاسخ آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه

زمان شما به پایان رسیده است.آیا هنوز پازل مغزی که تحت عنوان آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه در مجله خبری چشمک منتشر شده است را حل کرده اید؟ اگر بله، پس تبریک می گویم. اگر نه، نگران نباشید؟ ما راه حل را در تصویر مشخص می کنیم. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تصویر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: اگه چشات قوی باشه تو 10 ثانیه عدد 569 رو بین اعداد 599 پیدا می کنی!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: از 3 مثلث 4 مثلث بسازید | اثبات کنید ضریب هوش تان بالاست!

 

 

 

شاید بپسندید: مجموع عددی ساندویج، پسرک و کفش را در معادله آخر پیدا کنی، آخر نابغه هایی!؟

پاسخ آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه: به انعکاس تصاویر در آینه ها دقت کنید. چه می بینید. اشتباه در انعکاس آینه است.ایا شما در نگاه اول متوجه این اشکال و اشتباه شدید!؟

شاید بپسندید: آیا میتونی تو یه نگاه بگی کدومیکی از این دو زن ثروتمندتره!؟

شناخت اشتباه آرایشگاه

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید آخرین معادله و مجموع میوه ها را حداکثر در 15 ثانیه بدست آورید!؟

امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل دست کسی را توی حنا گذاشتن!

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی با حرکت دادن دو تا چوب کبریت یه معادله صحیح، درست کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فقط نابغه ها تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر موش شهری را پیدا می کنند!

برایتان جالب خواهد بود

داستان نجس ترین چیز، داستانی آموزنده و خواندنی!

اگر دیدت عالی باشه، پلنگی که خودش رو استتار کرده در تصویر پیدا می کنی!

اگه ضریب هوشت بالاست،بگو کدومیکی از این خانم خوشکلا یه قاتله!؟

چیستان جالب: آن چیست که هم بچه دارد و هم تفنگ؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا