;
تفریح و سرگرمی

در این تابلوی نقاشی قرن 19 یک اشتباهه فاحش وجود دارد، آن چیست!؟

آزمون شناسایی اشتباه نقاشی: طراح آزمون شناسایی اشتباه نقاشی معتقد است که تنها در صورتی شما می توانید خود را باهوش خطاب کنید که بتوانید اشتباه این اثر هنری قرن 19 را در 3 ثانیه شناسایی کنید. آزمون شناسایی اشتباه نقاشی، حتی باهوش ترین ذهن ها را نیز درگیر کرده است. تنها زمانی می توانید خود را باهوش بنامید که بتوانید در عرض 3 ثانیه  اشتباه را در این تصویر تشخیص دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشتباه نقاشی همراه شوید.

باید بدانید که بازی های فکری نیاز به منطق و مهارت های حل مسئله دارند. این بازی ها و سوالات تصویری، توانایی ما را برای تفکر خلاقانه و منطقی آزمایش می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که حل بازی های فکری مفید است، اما به طور خلاصه، این معماهای ذهنی اگر به طور منظم حل شوند، می توانند شما را باهوش تر کنند، به علاوه سرگرم کننده هستند! به همین دلیل بخش تفریح و سرگرمی چشمک، بار دیگر با یک بازی فکری تحت عنوان آزمون شناسایی اشتباه نقاشی با شماست.

شاید بپسندید: مجموع عددی ساندویج، پسرک و کفش را در معادله آخر پیدا کنی، آخر نابغه هایی!؟

آزمون شناسایی اشتباه نقاشی

در تصویر آزمون شناسایی اشتباه نقاشی شما با یک تصویر جالب از یک اثر هنری قرن 19 روبرو هستید. در این اثر در نگاه اول موضوع عجیبی به چشم نمی خورد و همه چیز نرمال و طبیعی است. اما اگر خوب دقت کنید، یک اشتباه کوچک در نقاشی دیده می شود. آیا می توانید این اشتباه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!؟

اگر می خواهید خود و یا اطرافیان خود را محک بزنید، توانایی ها و مهارت های شناختی آن ها را بسنجید در جای درستی قرار گرفته اید. ما اکنون تصویر آزمون شناسایی اشتباه نقاشی را برای شما به اشرتاک می گذاریم. یادتان باشد برای رمزگشایی و حل آزمون شناسایی اشتباه نقاشی فقط 3 ثانیه فرصت دارید.  زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه میتونه اشتباه تصویر آرایشگاه رو تو یه نگاه تشخیص بده!؟

آزمون شناسایی اشتباه نقاشی

شاید بپسندید: داستان دختر زیرک و پیرمرد رباخوار، داستانی آموزنده و شنیدنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اشتباه خوابگاه دختران را پیدا کنی، نابغه ای!

 

 

.

.

شاید بپسندید: مجموع عددی سبزیجات در معادله آخر چه مقدار است!؟

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه نقاشی

زمان شما به پایان رسیده است.آیا هنوز پازل مغزی که تحت عنوان آزمون شناسایی اشتباه نقاشی در مجله خبری چشمک منتشر شده است را حل کرده اید؟اگر بله، پس تبریک می گویم. اگر نه، نگران نباشید؟ ما راه حل را در تصویر مشخص می کنیم. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تصویر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: اگه چشات قوی باشه تو 10 ثانیه عدد 569 رو بین اعداد 599 پیدا می کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: از 3 مثلث 4 مثلث بسازید | اثبات کنید ضریب هوش تان بالاست!

 

 

 

 

شاید بپسندید:چیستان جالب: کدام کلمه پنج حرفی است که با اضافه کردن دو حرف کوتاه تر می شود؟

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه نقاشی: پاسخ کاملا در تصویر مشهود است. به سقف خانه و دود کش دقت کنید. کدام خانه را دیده اید که دودکش کنار پنجره باشد.

شاید بپسندید: آیا یوز پلنگی که در کمین غزال های زیباست را می بینی!؟ | قدرت دیدت رو با این تصویر محک بزن!

شناسایی اشتباه نقاشی

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید آخرین معادله و مجموع میوه ها را حداکثر در 15 ثانیه بدست آورید!؟

امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه آرایشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل دست کسی را توی حنا گذاشتن!

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی با حرکت دادن دو تا چوب کبریت یه معادله صحیح، درست کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: حکایت غول چراغ جادو و رئیس شرکت، داستانی پندآموز و طنز از ادبیات عامیانه!

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: در بالای سر است و اگر وارونه شود فلز می گردد!

آیا میتونی تو یه نگاه بگی کدومیکی از این دو زن ثروتمندتره!؟

داستان نجس ترین چیز، داستانی آموزنده و خواندنی!

اگر دیدت عالی باشه، پلنگی که خودش رو استتار کرده در تصویر پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. درمورد تصویر نقاشی اولین چیزی نگاه کردم دود کش خانها بغل پنچره اشتباه کرده ولی شاید اون زمان همه خانه ها همینجوری طراحی شدند این هم خودش یک جوابی داره

  2. بیشتر سوال نکنی کارهای مهم تری دارم خواهشن البته معذرت خواهی میکنم از شما اگه اشتباه از ما رخ داده از بزرگی خودتان ببخشی

  3. اولین اشتباه، مربوط به سن نقاشی هست که در بالای صفحه نوشته: (سری کشورها ،۱۶ )ولی ظاهراً به اشتباه ترجمه شده قرن ۱۶، بعدشم دودکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا