;
تفریح و سرگرمی

دوست تو داری تو کدوم مسیر پیاده روی کنی، به ما بگو تا بگیم چقدر جاه طلب و بلندپروازی!؟

تست شخصیت شناسی انتخاب مسیر: تست شخصیت یک روش بسیار محبوب برای بررسی عملکرد درونی افراد است. با پاسخ دادن به مجموعه ای از سوالات، به افراد اجازه می دهد تا انگیزه ها، علایق و آرزوهای خود را بهتر درک کنند. تست شخصیت شناسی انتخاب مسیر ارائه شده در اینجا از چندین مسیر مختلف تشکیل شده است که هر کدام حوزه خاصی از علاقه و جاه طلبی های خاص را نشان می دهد. این به شما کمک می کند تا در مورد مسیر مورد علاقه خود بیاموزید و دریابید که بلندپروازی های شما چیست.

شاید بپسندید:ضریب بالای هوشی ات رو با پیدا کردن زندانی بی گناه، اثبات کن!

تست شخصیت شناسی انتخاب مسیر

این تست ها برای به دست آوردن اطلاعات در مورد شخصیت و علایق یک فرد طراحی شده اند. از آنها می توان برای کمک به فرد در تصمیم گیری های مهم در مورد شغل، زندگی شخصی و فعالیت های فوق برنامه استفاده کرد.

این تست‌ها اطلاعاتی را ارائه می‌دهند که می‌توان از آن برای هدایت افراد به سمت انتخاب‌ها و فعالیت‌هایی که برای او بهترین هستند استفاده کرد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی انتخاب مسیر همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان جالب:سه پزشک گفتند که بیل برادر آنها است،اما بیل می گوید که برادر ندارد! چگونه ممکن است!؟

تست شخصیت شناسی انتخاب مسیر

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو تا مرد برای مرخصی از زندان بیرون آمده است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: پلنگ برفی که در کمین بزهای کوهی است را پیدا کنید! | تیزبین باشی در یک نگاه موفق میشی!

 

 

.

.

شاید بپسندید:چیستان: مردی سگ خود را از آن طرف رودخانه صدا می زند. سگ بدون استفاده از پل یا قایق از رودخانه عبور کند و خیس نشود. چطور امکان دارد؟

تفسیر تست شخصیت شناسی انتخاب مسیر

برای اینکه به آزمون تا حد امکان دقیق پاسخ دهید، مهم است که هر گزینه ارائه شده را در نظر بگیرید و به نحوه اعمال آن در موقعیت شخصی خود فکر کنید. با در نظر گرفتن این اطلاعات، سپس می توانید مسیر دلخواه خود را انتخاب کرده و دریابید که جاه طلبی های شما چیست؟

احتمالاً بپسندید: حکایت عیادت ناشنوا از همسایه بیمار از داستان های مثنوی مولانا

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آدم ریسک پذیری یا یک محتاط محافظه کار!؟ اگر نمی دونی یه نوشیدنی انتخاب کن تا بهت بگیم!

تست انتخاب مسیر

تصویر شماره 1

افرادی که مسیر تصویر 1 را انتخاب می کنند نشان دهنده تمایل به جاه طلبی های بالا هستند. افرادی که به سمت این تصویر حرکت می کنند به پشتکار و استقامت معروف هستند.

آنها توسط اهداف بلندمدت هدایت می شوند و می دانند که برای رسیدن به آن نیاز به کار است. آنها پرشور هستند و برای رسیدن به اهداف خود ریسک های حساب شده ای می کنند.

احتمالاً بپسندید: مجموع عددی ساندویج، پسرک و کفش را در معادله آخر پیدا کنی، آخر نابغه هایی!؟

تصویر شماره 2

افرادی که تصویر 2 را انتخاب می کنند عزم خود را برای رسیدن به آنچه می خواهند نشان می دهند. این افراد به دنبال فراتر رفتن از محدودیت ها هستند. آنها به داشته های خود راضی نیستند و مدام به دنبال رویاهای خود هستند.

جاه طلبی آنها اغلب توسط عوامل بیرونی مانند موفقیت همسالانشان، امکاناتی که زندگی ارائه می دهد یا تمایل به پیشی گرفتن از خود تحریک می شود.

احتمالاً بپسندید: در این تابلوی نقاشی قرن 19 یک اشتباهه فاحش وجود دارد، آن چیست!؟

تصویر شماره 3

افرادی که تصویر 3 را انتخاب می کنند به خوش بینی و تمایل به حرکت رو به جلو معروف هستند. آنها روحیه ماجراجویی دارند، اما می دانند که غلبه بر هر مرحله از راه دشوار است.

سرشان را بالا می گیرند و تا رسیدن به اهدافشان به مبارزه ادامه می دهند. این افراد دید روشنی از آنچه می خواهند به انجام برسانند دارند.

تصویر شماره 4

تصویر 4 نشان دهنده افرادی است که به دنبال رشد شخصی مستمر هستند. این افراد آماده یادگیری و رشد به عنوان فردی هستند. آنها می دانند چگونه با اتخاذ تصمیمات درست و استفاده از بینش به اهداف خود برسند. آنها هر مانعی را فرصتی برای پیشرفت می دانند.

شاید بپسندید: یه حیوون رو تو این تصویر انتخاب کن تا بگم تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌ات چیه!؟

تصویر شماره 5

افرادی که تصویر 5 را انتخاب می کنند کمی کنجکاوی و میل به کاوش نشان می دهند. آنها اغلب با اعتماد به نفس و خوشحال هستند که چیزهای جدید را امتحان می کنند.

این افراد آماده کشف امکاناتی هستند که زندگی ارائه می دهد، زیرا می دانند که می تواند آنها را به سمت تحقق جاه طلبی هایشان سوق دهد. این افراد می دانند که راه موفقیت طولانی است، اما آماده رویارویی با چالش هایی هستند که ممکن است پیش بیاید.

امیدوارم از تست شخصیت شناسی انتخاب مسیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه زرافه ای که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: حکایات طنز از عبید زاکانی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه باهوشی تو یک نگاه، اشتباه تصویر دکترها را شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقابه پس گور خر متفاوت را در تصویر پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

 در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

داستان زنان بیشتر مکارند یا مردان! | حکایتی شنیدنی و جالب

گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

اگه باهوشی با حرکت دادن دو تا چوب کبریت یه معادله صحیح، درست کن!

چیستان: کدام سه عدد را در همدیگر جمع و یا ضرب کنیم، نتیجه یکسانی دارند؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. من صادقانه بگم دوست دارم تو تمام اون مسیرها پیاده روی کنم به شرطی که هوا خیلی گرم و خیلی سرد نباشه و بی نهایت جاه طلب هستم البته بودم ولی تو هوای خیلی گرم دوست ندارم زیاد پیاده روی کنم تو هوای طوفانی خیلی دوست دارم برم بیرون بخصوص جوانتر که بودم تو باران و یا طوفان دوست داشتم برم بیرون تا کز کنم کنار بخاری الان ۴۶ سالمه

  2. دوس ندارم پیاده روی کنم 😐😂
    ولی میتونم تو هوای بارونی با ماشین ب طور سوسکی ازشون رد شم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 6 =

دکمه بازگشت به بالا