;
تفریح و سرگرمی

آدم ریسک پذیری یا یک محتاط محافظه کار!؟ اگر نمی دونی یه نوشیدنی انتخاب کن تا بهت بگیم!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب نوشیدنی: تست های شخصیت می تواند سرگرم کننده و آشکار باشد! این یکی را بردارید و متوجه شوید که آیا ریسک پذیر هستید یا محتاط هستید؟ این می تواند یک تجربه چشم نواز باشد! پس نوشیدنی مورد علاقه خود را بگیرید و بیایید این سفر هیجان انگیز خودیابی را آغاز کنیم! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت مبتنی به انتخاب نوشیدنی همراه شوید.

شاید بپسندید: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

تست شخصیت مبتنی به انتخاب نوشیدنی

بارها اشاره کرده ایم که تست های شخصیت راهی عالی برای درک نحوه تفکر و رفتار ما هستند. این آزمون خاص بر درک نگرش ما نسبت به ریسک متمرکز است. این یک راه ساده و سرگرم کننده برای کشف روشی است که به ریسک پاسخ می دهید، با درخواست از شما برای انتخاب نوشیدنی که بهترین منعکس کننده نگرش شما باشد. تنها با یک سوال، می توانید بینش جالبی در مورد خودتان پیدا کنید.

این تست شخصیت برای کمک به درک رویکرد خود برای ریسک کردن طراحی شده است. این یک راه آسان و سرگرم کننده برای ارزیابی نگرش شما نسبت به ریسک پذیری و کشف اینکه چه نوشیدنی به بهترین شکل دیدگاه شما را نشان می دهد است.

شاید بپسندید: داستان زنان بیشتر مکارند یا مردان! | حکایتی شنیدنی و جالب

تست شخصیت مبتنی به انتخاب نوشیدنی

احتمالا ًبپسندید: کدومیکی از این دو تا مرد برای مرخصی از زندان بیرون آمده است!؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: خیلی تیزی پس سریع دزد مهمونی هالووین رو پیدا کن!

.

.

.

جالب خواهد بود: چیستان جالب:سه پزشک گفتند که بیل برادر آنها است،اما بیل می گوید که برادر ندارد! چگونه ممکن است!؟

جواب تست شخصیت مبتنی به انتخاب نوشیدنی

از شما خواسته می شود یکی از 3 نوشیدنی را انتخاب کنید. پس از انتخاب نوشیدنی خود، معنای پشت انتخاب شما را توضیح خواهیم داد و تحلیلی از نگرش شما نسبت به ریسک ارائه می دهیم.

شاید بپسندید:ضریب بالای هوشی ات رو با پیدا کردن زندانی بی گناه، اثبات کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب نوشیدنی

نوشیدنی 1

کسانی که نوشیدنی 1 را انتخاب می کنند از آن دسته افرادی هستند که دوست دارند اوقات خوشی داشته باشند، اما ریسک های حساب شده ای را انجام می دهند تا مطمئن شوند که تفریح ​​آنها همیشه ایمن است. آنها پیش از اقدام، نتایج بالقوه تصمیمات خود را ارزیابی می کنند.

به عبارت دیگر ریسک پذیران عملی و حساب شده ای هستند. این نوع افراد به دلیل توانایی در ارزیابی سریع هر موقعیت و تصمیم گیری عاقلانه معمولاً در زندگی کاملاً موفق هستند.

احتمالاً بپسندید: حکایت عیادت ناشنوا از همسایه بیمار از داستان های مثنوی مولانا

نوشیدنی 2

کسانی که نوشیدنی 2 را انتخاب می کنند از آن دسته افرادی هستند که جسور و خودجوش هستند. آنها تمایل دارند بدون در نظر گرفتن عواقب ریسک کنند و به غرایز خود بیشتر از تفکر منطقی خود اعتماد دارند.

اگرچه این نگرش می‌تواند خطرناک باشد، اما دنیایی از احتمالات را نیز به وجود می‌آورد که ریسک‌پذیر محاسبه‌شده ممکن است در نظر نگرفته باشد. این نوع از افراد ممکن است به عنوان یک وایلدکارت یا یک ماجراجو دیده شود که همیشه به دنبال تجربیات جدید است.

احتمالاً بپسندید: مجموع عددی ساندویج، پسرک و کفش را در معادله آخر پیدا کنی، آخر نابغه هایی!؟

نوشیدنی 3

کسانی که نوشیدنی 3 را انتخاب می کنند معمولاً کاملا محتاط و ریسک گریز هستند. آنها در مورد هر تصمیمی با دقت فکر می کنند و قبل از هر اقدامی مطمئن می شوند که هیچ آسیبی از آن وارد نمی شود.

اگرچه این نگرش می‌تواند در برخی موارد مفید باشد، اما می‌تواند به این معنا باشد که برخی از فرصت‌ها هرگز به نتیجه نمی‌رسند، زیرا خطر بسیار زیاد دیده می‌شود. این نوع از افراد معمولاً دوست دارند قبل از حرکت به جلو، تمام جزئیات را برنامه ریزی کنند.

امیدوارم از تست شخصیت مبتنی به انتخاب نوشیدنی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یه حیوون رو تو این تصویر انتخاب کن تا بگم تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌ات چیه!؟

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه زرافه ای که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: حکایات طنز از عبید زاکانی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه باهوشی تو یک نگاه، اشتباه تصویر دکترها را شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقابه پس گور خر متفاوت را در تصویر پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: کدام سه عدد را در همدیگر جمع و یا ضرب کنیم، نتیجه یکسانی دارند؟

کدومیکی از این سه نفر تازه اززندان فرار کرده است!؟

 انتخاب یکی از درخت های میوه می تواند نکات جالبی را در مورد روابط شما با دیگران نشان دهد!

چیستان: دختری در آخرین تولدش ده ساله بود و در روز تولد بعدی دوازده ساله خواهد شد. چه طور ممکنه!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. هیچ کدام از این نوشیدنی ها را خوشم نیومد من شربت آلبالو یا توت فرنگی را ترجیح میدم ریسک پذیر نیستم بسیار محتاط هستم اما گاهی که احساس خطر کنم یا خیلی ببازم بسیار کله خر ریسک پذیر و حتی خطرناک میشم تو شرایط عادی تا مرز ۹۵ درصد محتاطم اما از ۹۵ درصد به بالا نه تنها محتاط نیستم نترس و طوفانی و گاهی بسیار خطرناکم زمانی که هوشم موقعیت را بررسی کنه که احتیاط و ریسک فرقی نداره و خطر جدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا