;
تفریح و سرگرمی

خیلی تیزی پس سریع دزد مهمونی رو پیدا کن!

معمای شناسایی دزد مهمانی: آنچه که در معمای شناسایی دزد مهمانی شما باید به آن پاسخگو باشید، شناسایی دزد است. فردی در مراسم مهمانی هالووین در حال سرقت است و شما باید او را شناسایی کنید. باید بدانید که بسیاری از سوالات هوش تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما برای پاسخگویی نیاز دارید از دقت، تمرکز، بینایی و نیز قوه تحلیل و منطق خود استفاده کنید. همین مسئله باعث می شود که مغز شما فعال تر شود. افزایش فعالیت مغزی می تواند در بلند مدت هم سلامت مغز شما را تضمین کند و هم در رشد مهارت ها و توانائی های شناختی نقش اصلی دارند. لذا می بایست با آزمون های تصویری بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

پژوهشگران معتقدند که بسیاری از بیماری هایی که مربوط به سلامت مغز می باشد به دلیل نوع تغذیه و کم تحرکی این عضو مهم بدن می باشد.اکر تحرک مغز و نوع تغذیه مناسب نباشد، در سنین کهنسالی و میانسالی بیماری هایی نظیر فراموشی، آلزایمر و … ممکن است انسان را درگیر کند. بر همین اساس معمای شناسایی دزد مهمانی از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت مثبت وادار کند. پس با مجله خبری چشمک و معمای شناسایی دزد مهمانی همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: کدام حیوان درنده است که اگر وارونه کنید بر روی مردان می روید؟

معمای شناسایی دزد مهمانی

سازنده و طراح معمای شناسایی دزد مهمانی معتقد است که این آزمون آنقدر پیچیده و چالشی است که تاکنون تنها 28 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند آن را در مدت 4 ثانیه رمزگشایی و پاسخ دهند. به واقع فقط یک نابغه دارای هوش بالا می تواند این معما را حل کند. بنابراین اگر ضریب هوشی بالایی دارید، در کمتر از 4 ثانیه قادر خواهید بود این چالش تصویری را حل کنید.

باید گفت که تنها افرادی که تجزیه و تحلیل منطقی خوبی انجام می دهند، قادر خواهند بود به این معمای تصویری مشکل پاسخ صحیح بدهند. بر همین اساس ماموریت امروز آسان نخواهد بود، چرا که با تمرکز خوب می‌توانید در اولین تلاش پیروز شوید. به توانایی های خود اعتماد کنید.

در تصویر معمای شناسایی دزد مهمانی، شما تصویری از یک مراسم مهمانی را مشاهده می کنید که به نظر می رسد در میان مهمان ها کسی تلاش دارد چیزهایی را از دیگران سرقت کند. وظیفه شما شناسایی این فرد در کمتر از 4 ثانیه است. زمان شما آغاز می شود.

شاید بپسندید: قابل توجه تیزبینا: تو 10 ثانیه پروانه میان طوطی ها را پیدا کن!

معمای شناسایی دزد مهمانی

شاید بپسندید:داستان پسر باسواد چوپان که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: در نگاه اول چه برداشتی از خود به دیگران ارائه می دهید؟ با انتخاب اریگامی متوجه شوید!

.

.

.

بیشتر بخوانید:  کدومیکی از این سه مرد زندانی، پدر این دختر بچه است!؟

پاسخ معمای شناسایی دزد الماس گالری

زمان به پایان رسید. چطور گذشت؟ امیدواریم معمای شناسایی دزد مهمانی را پشت سر گذاشته باشید، زیرا تنها از این طریق می توانید با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده شبیه ازمون امروز، خود را به عنوان یک “نابغه” معرفی کنید. لذا تلاش دوم را در اختیار شما قرار می دهیم.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: کدام کلمه پنج حرفی است که با اضافه کردن دو حرف کوتاه تر می شود؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چی به چیه!؟ آیا پرستار تصویر قلابیه!؟

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: تبدیل شخصیت های کارتونی به صورت واقعی توسط یک هنرمند ترکیه ای!

پاسخ معمای شناسایی دزد مهمانی: به تصویر دقت کنید. به نظر می رسد این فرد کاملا دستان خود را درون جیب یکی از مهمانان کرده است. بله او سارق است. گاهی پاسخ بسیار آسان تر از چیزی است که فکر می کنید و شما نباید آزمون را برای خود مشکل کنید. اگر پاسخ دهی را برای خود مشکل کنید در دام مشکلاتی می افتید که فرزند باسواد چوپان گرفتار آن شد. 

شاید بپسندید: کدومیکی از این زندانی ها دو تا معشوقه داره!؟

شناسایی دزد مهمانی

احتمالاً بپسندید: همسر واقعی مرد کدومیک از این دو زن است!؟

امیدوارم از معمای شناسایی دزد مهمانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

شاید برایتان جالب باشد

درونگرا هستی یا برون گرا!؟ اگه نمیدونی بگو اول تو تصویر چی دیدی تا بهت بگم!

چیستان جالب: آن چیست که هم ماه دارد، هم نان دارد و هم داروخانه !؟

رو دست باهوشا زدی، پس با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

 کدامیک از این دو زن، آدم رباست و دیگری قربانی!؟ به پلیس کمک کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا