;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این زندانی ها دو تا معشوقه داره!؟

آزمون مردی که دو معشوقه دارد: بر کسی پوشیده نیست که یکی از مزیت های خوب بازی های فکری جنبه سرگرم کنندگی آن هاست. پس از فراگیری بیماری کرونا، سرگرمی ها در اینترنت فراگیرتر شدند. به طوری که بخش  قابل توجهی از صفحات شبکه های مختلف اجتماعی از توئیتر تا فیس بوک و … را سرگرمی هایی همچون انواع و اقسام بازی های فکری تشکبل می دهد. باید گفت که بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند.

کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. همچنین زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود. آزمون مردی که دو معشوقه دارد مجله خبری چشمک از جمله همین بازی های فکری است که شما برای پیدا کردن مردی که دو معشوقه دارد، باید از دقت و تمرکز خود استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: درونگرا هستی یا برون گرا!؟ اگه نمیدونی بگو اول تو تصویر چی دیدی تا بهت بگم!

آزمون مردی که دو معشوقه دارد

بر اساس آنچه در پاراگراف های بالا اشاره شد، مجله خبری چشمک بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری را در حوزه سوالات و معماهای تصویری برای شما به اشتراک می گذارد. شما با مراجعه به وب سایت چشمک و بررسی و تحلیل این ازمون ها می توانید ذهن و مغز خود را به صورت روزانه ورزش دهید. در صورتی که مرتب این فعالیت ها را ادامه دهید، پس از مدتی متوجه خواهید شد که ذهن تان متمرکزتر و نگاه تان به پدیده ها جزئی نگرانه شده است. پس با مجله خبری چشمک همراه باشید و مطالب آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

در تصویر آزمون مردی که دو معشوقه دارد، شاهد حضور دو مرد در زندان هستید. تصویر عجیبی در مقابل چشمان شما قرار گرفته است. یکی از این دو مرد، کسی است که دو معشوقه دارد. به نظر کدامیک با توجه به شواهد موجود در تصویر ممکن است دو معشوقه داشته باشد. با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید.. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 4 ثانیه وقت دارید!

شاید بپسندید: چیستان جالب: آن چیست که هم ماه دارد، هم نان دارد و هم داروخانه !؟

آزمون مردی که دو معشوقه دارد

شاید بپسندید: چیستان جالب: کدام حیوان درنده است که اگر وارونه کنید بر روی مردان می روید؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:  کدومیکی از این سه مرد زندانی، پدر این دختر بچه است!؟

.

.

.

شاید بپسندید:داستان پسر باسواد چوپان که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

پاسخ آزمون مردی که دو معشوقه دارد

احتمالا تاکنون پاسخ آزمون مردی که دو معشوقه دارد را پیدا کرده اید.اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و جزئیات تصویر آزمون مردی که دو معشوقه دارد را بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: کدام کلمه پنج حرفی است که با اضافه کردن دو حرف کوتاه تر می شود؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: در نگاه اول چه برداشتی از خود به دیگران ارائه می دهید؟ با انتخاب اریگامی متوجه شوید!

 

 

 

 

شاید بپسندید: چیستان جالب: کدام حیوان درنده است که اگر وارونه کنید بر روی مردان می روید؟

پاسخ آزمون مردی که دو معشوقه دارد: از آنجایی که اشاره شد شما برای حل این آزمون فقط به شواهد تصویر نگاه کنید. به تصویر سمت چپ دقت کنید. منطقی نیست که دو معشوقه با هم به ملاقات مرد مورد علاقه خود بیایند. اما در تصویر سمت راست مرد با زنی صحبت می کند که اسمش ماریا است. اما اگر دقت کند یک خالکوبی به نام لیزا هم بر دست دارد. احتمالا او معشوقه دیگری به نام لیزا هم داشته و یا دارد.برخی معتقدند که این خالکوبی ممکن است اسم دختر مرد باشد. اما انتخاب این مرد به عنوان کسی که دو معشوقه دارد منطقی از مرد دیگر است.

شاید بپسندید: رو دست باهوشا زدی، پس با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

مردی که دو معشوقه دارد

شاید بپسندید: چی به چیه!؟ آیا پرستار تصویر قلابیه!؟

امیدوارم از آزمون مردی که دو معشوقه دارد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: همسر واقعی مرد کدومیک از این دو زن است!؟

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

 

شاید برایتان جالب باشد

 کدامیک از این دو زن، آدم رباست و دیگری قربانی!؟ به پلیس کمک کنید!

اگه چشات قویه، 3 تا تفاوت تصویر بوقلمون رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

شاید بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

حکایت عیادت ناشنوا از همسایه بیمار از داستان های مثنوی مولانا

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

چشای قوی داشته باشی در یک نگاه آهو را تو تصویر پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا