;
تفریح و سرگرمی

درونگرا هستی یا برون گرا!؟ اگه نمیدونی بگو اول تو تصویر چی دیدی تا بهت بگم!

تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه: آیا برونگرا هستی؟ اولین چیزی که  با نگاه کردن به تصویر تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه می بینی می تواند این مسئله را برایتان روشن کند.

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

آیا تا به حال تعجب کرده اید که چرا برخی افراد اینقدر برونگرا و برخی دیگر درونگراتر هستند؟ تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه را انجام دهید تا بفهمید برونگرا هستید یا نه! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر نگاه کنید و ببینید ابتدا چه شیئی برای شما برجسته است. آیا آماده‌اید بفهمید تیپ شخصیتی شما در مورد شما چه می‌گوید؟ اکنون تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه را امتحان کنید و ببینید آیا برونگرا هستید یا خیر! با مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: آن چیست که هم ماه دارد، هم نان دارد و هم داروخانه !؟

تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه

آیا به دنبال کشف بیشتر در مورد خود هستید؟ شما برونگرا هستید؟ درونگراه هستید؟ اگر نمی دانید حتما تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه را امتحان کنید.

تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه اینجاست تا به شما کمک کند. با شرکت در این آزمون، درک بهتری از جایی که در طیف برون گرایی قرار دارید و اینکه چگونه ممکن است بر جنبه های دیگر زندگی شما تأثیر بگذارد، به دست خواهید آورد.

شاید بپسندید: رو دست باهوشا زدی، پس با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه

شاید بپسندید: چیستان جالب: کدام حیوان درنده است که اگر وارونه کنید بر روی مردان می روید؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:  کدومیکی از این سه مرد زندانی، پدر این دختر بچه است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:داستان پسر باسواد چوپان که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

تفسیر تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه

این تست بر اساس تصویری که ابتدا می بینید، نتیجه دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد. پس برای چه منتظری؟ بیایید شروع به کشف ویژگی های شخصیتی واقعی خود با کمک تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه کنیم!

شاید بپسندید: کدومیکی از این زندانی ها دو تا معشوقه داره!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: در نگاه اول چه برداشتی از خود به دیگران ارائه می دهید؟ با انتخاب اریگامی متوجه شوید!

 

 

 

 

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن، آدم رباست و دیگری قربانی!؟ به پلیس کمک کنید!

تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه

دیدن چهره

شخصیت افرادی که ابتدا یک چهره را دیدند معمولاً درونگرا هستند. کسانی که درون گرا هستند، بیشتر محتاط، ساکت و متفکر هستند. آنها ترجیح می دهند در پس زمینه بمانند و با افکار خود راحت تر هستند از تعامل با گروه های مردم.

درونگراها اغلب از فعالیت هایی که در تنهایی انجام می شوند، مانند خواندن، نوشتن و فکر کردن لذت می برند. آنها همچنین از مکالمات معنادار با چند نفر منتخب لذت می برند. افرادی که برای اولین بار یک چهره را دیدند ممکن است دیرتر در موقعیت ها ی مختلف با افراد گرم بگیرند. به قول معروف دیر یخ شان آب می شود و ممکن است به زمان بیشتری برای پردازش اطلاعات نیاز داشته باشند.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: کدام کلمه پنج حرفی است که با اضافه کردن دو حرف کوتاه تر می شود؟

دیدن شاخه

شخصیت افرادی که ابتدا یک شاخه را دیدند معمولاً کاملاً برونگرا است. کسانی که برونگرا هستند نسبت به کسانی که درونگرا هستند، برونگراتر و صریح تر هستند. آنها اغلب مشتاق امتحان چیزهای جدید و ملاقات با افراد جدید هستند.

برونگراها معمولاً در موقعیت های اجتماعی پیشرفت می کنند و از بودن در مرکز توجه لذت می برند. آنها معمولاً طیف وسیعی از علایق از هنر گرفته تا ورزش دارند و برای احساس رضایت به تحریک دائمی نیاز دارند. همچنین این افراد ممکن است با اعتماد به نفس و خوش بین به نظر برسند، اما ممکن است مستعد اشتراک گذاری بیش از حد یا تکانشگری باشند.

شاید بپسندید: چی به چیه!؟ آیا پرستار تصویر قلابیه!؟

امیدوارم از تست شخصیت شناسی اشاره به روحیه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: همسر واقعی مرد کدومیک از این دو زن است!؟

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

شاید برایتان جالب باشد

اگه چشات قویه، 3 تا تفاوت تصویر بوقلمون رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

حکایت عیادت ناشنوا از همسایه بیمار از داستان های مثنوی مولانا

شاید بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

چشای قوی داشته باشی در یک نگاه آهو را تو تصویر پیدا می کنی!

اگه بینایی ات مشکلی نداره، 2 آهوی مخفی شده تصویر را راحت پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا