;
تفریح و سرگرمی

در نگاه اول چه برداشتی از خود به دیگران ارائه می دهید؟ با انتخاب اریگامی متوجه شوید!

تست شخصیت با انتخاب اریگامی: این تست شخصیتی سرگرم کننده و خلاقانه راهی عالی برای کشف اولین برداشت از شماست. با کمک تست شخصیت با انتخاب اریگامی  می توانید جنبه خلاقیت خود را کشف کنید و در عین حال خود را بهتر بشناسید. پس امتحان کنید. ما اطمینان داریم که هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است در مورد خودتان بیاموزید! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با انتخاب اریگامی همراه شوید.

شاید بپسندید: در این کافه چپ دست، چه کسی است!؟ | باهوشا و کارآگاها بگن!

تست شخصیت با انتخاب اریگامی

آیا کنجکاو هستید که دیگران چگونه شما را درک می کنند؟ آیا دوست دارید در مورد ویژگی های شخصیتی خود بینش کسب کنید؟ این تست شخصیتی جالب و تعاملی را انجام دهید! این تست به شما کمک می‌کند بفهمید دیگران چگونه رفتار بیرونی شما را درک می‌کنند و تاثیری که شما روی آنها می‌گذارید. این کمک می کند تا رفتار، نگرش و سایر ویژگی های مهمی که شما را مشخص می کند، شناسایی کنید.

شاید بپسندید:یه حیوون رو تو این تصویر انتخاب کن تا بگم تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌ات چیه!؟

تست شخصیت با انتخاب اریگامی

شاید بپسندید:مجموع عددی سبزیجات در معادله آخر چه مقدار است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:ریاضی ات خوبه!؟ میتونی این سوال تصویری ریاضی رو تو 20 ثانیه حل کنی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست هوش: مجموع وزن 3 حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

تفسیر تست شخصیت با انتخاب اریگامی

آماده اید تا بیشتر در مورد خودتان بدانید؟ اکنون یک اوریگامی را انتخاب کنید و درک بهتری از ویژگی های شخصیتی خود پیدا کنید.

شاید بپسندید: قاتل تصویر چه کسی است!؟

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: امتحان ادبیاته و یکی داره تقلب می کنه، کدومیکی هست!؟

تست با انتخاب اریگامی

اوریگامی طوطی:

افرادی که اوریگامی طوطی را به عنوان اولین برداشت خود انتخاب می کنند، ویژگی هوشی خود را نشان می دهند. آنها احتمالاً در رویکرد خود به زندگی تحلیلی، سیستماتیک و منطقی هستند.

آنها قادرند انتقادی فکر کنند و به دنبال راه حلی برای مشکلات باشند، نه اینکه گرفتار احساسات موقعیتی شوند. انجام این تست شخصیت به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌های منحصر به فرد خود را کشف کنند و بینشی از نحوه ظاهرشان در مقابل دیگران به دست آورند.

احتمالاً بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بفهمی که خوش بینی یا بدبین!؟

اوریگامی پرنده:

افرادی که اریگامی پرنده را به عنوان اولین برداشت خود انتخاب می کنند، ویژگی آزادی را آشکار می کنند. آنها به احتمال زیاد مستقل، آزاده و ماجراجو هستند. آنها زندگی را بر اساس شرایط خود می گذرانند و به جای دنبال کردن جمعیت، مسیرهای خود را ایجاد می کنند.

انجام این تست شخصیت به آنها کمک می کند تا ویژگی های منحصر به فرد خود را کشف کنند و درک بهتری از نحوه بیان خود به دست آورند.

احتمالاً بپسندید: فقط یه چشم تیزبین میتونه گربه رو بین جمعیت شناسایی کنه!

رز اوریگامی:

افرادی که اریگامی گل رز را به عنوان اولین برداشت خود انتخاب می کنند، ویژگی شفقت را آشکار می کنند. آنها احتمالاً همدل، فهمیده و مهربان هستند.

آنها توانایی ذاتی برای ابراز همدردی و درک نسبت به دیگران، حتی در شرایط سخت دارند. انجام این تست شخصیت به آنها کمک می کند تا بیشتر در مورد خود بیاموزند و بفهمند که چگونه با اطرافیان خود برخورد می کنند.

 احتمالاً بپسندید: دو تا خانم یکی عصبانی، یکی گریون ادعا می کنند همسر اقای دامادن، آیا راست میگن!؟

امیدوارم از تست شخصیت با انتخاب اریگامی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان جالب:اسم شهری است که اگر حرف اول آن را برداری، اسم یکی از ادوات جنگی می‌شود؟

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ترلان پروانه با استوری عجیبی به شکست عشقی اش اعتراف کرد + عشق جذاب خانم بازیگر!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یه نابغه میتونه 4 تفاوت بین 2 عکس گربه و سگ را تشخیص بده؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: یکی از حبوبات است که اگر نام آن را وارونه کنید یک وعده غذا می‌شود، آن چیست!؟

اگه تو 6 ثانیه پرنده کوچیکی که خودش رو بین جغدها مخفی کرده پیدا کنی، چشات خیلی تیزه!

کدومیکی از این خانم خوشکلا شاخ اینستاگرامه!؟

حکایت روباه و مرغ های قاضی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =

دکمه بازگشت به بالا