;
تفریح و سرگرمی

یه حیوون رو تو این تصویر انتخاب کن تا بگم تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌ات چیه!؟

تست شخصیت براساس فهم جدید: همه ما ترکیبی از دو ویژگی مثبت و تاریک هستیم. در حالی که همه ما از جنبه مثبت خود آگاه هستیم، برخی از ویژگی های تاریک ما در پنهان هستند. در این مطلب از سری مطالب سرگرمی چشمک، تست شخصیت براساس فهم جدید وجود دارد که جنبه تاریک شخصیت شما را آشکار می کند. ناخودآگاه ما جذب چیزی می شود که در ذهن ما طنین انداز می شود. بر اساس این اصل، تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات را برای شما گردآوری کرده ایم.

بیشتر بخوانید: امتحان ادبیاته و یکی داره تقلب می کنه، کدومیکی هست!؟

تست شخصیت براساس فهم جدید

تست شخصیت براساس فهم جدید بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حیوان را از تصویر زیر انتخاب کنید. انتخاب شما  می تواند ویژگی های تاریک شخصیت شما را بر اساس حیوانی که جذب آن می شود، آشکار خواهد کرد. یک حیوان را انتخاب کنید تا جنبه تاریک شخصیت خود را بدانید.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از حبوبات است که اگر نام آن را وارونه کنید یک وعده غذا می‌شود، آن چیست!؟

تست شخصیت براساس فهم جدید

شاید بپسندید: در نگاه اول چه برداشتی از خود به دیگران ارائه می دهید؟ با انتخاب اریگامی متوجه شوید!

.

.

.

.

.

 احتمالاً بپسندید: دو تا خانم یکی عصبانی، یکی گریون ادعا می کنند همسر اقای دامادن، آیا راست میگن!؟

 

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید:ریاضی ات خوبه!؟ میتونی این سوال تصویری ریاضی رو تو 20 ثانیه حل کنی!؟

تفسیر تست شخصیت براساس فهم جدید

شاید بپسندید: در این کافه چپ دست، چه کسی است!؟ | باهوشا و کارآگاها بگن!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فقط یه چشم تیزبین میتونه گربه رو بین جمعیت شناسایی کنه!

 

 

 

 

شاید بپسندید:اگه تو 6 ثانیه پرنده کوچیکی که خودش رو بین جغدها مخفی کرده پیدا کنی، چشات خیلی تیزه!

تست براساس فهم جدید

گربه سیاه

گربه ها در بسیاری از فرهنگ ها با هنرهای تاریک مرتبط بوده اند. در فرهنگ های باستان ،گربه ها موجوداتی هستند که در میانه راه بین دنیای مردگان و زنده ها قرار می گیرند. در برخی از فرهنگ ها، این خرافات وجود دارد که اگر یک گربه سیاه از مسیر شما عبور کند، بدشانسی گریبان شما را خواهد گرفت.

با وجود مفاهیم منفی، گربه سیاه نشان دهنده رمز و راز، ظرافت، نیروی منفعل، بی نهایت و سکوت است. اگر جذب گربه‌ سیاه شده‌اید، به این معناست که شخصیت شما نیز دو طرف دارد. از یک طرف شما به عنوان یک بچه گربه واقعا آرام، شیرین، مودب و بازیگوش هستید و از طرف دیگر، در صورت تحریک می توانید واقعاً وحشی و سرکش شوید.

شاید بپسندید: اگه دیدت مشکلی نداشته باشه در یک نگاه حیوانات استتار شده (زرافه و پلنگ) را می بینی!؟

خرس

شخصیت یک خرس نشان‌دهنده «ایستادن روی زمین خود» است. مبارزه برای چیزی که کاملاً متعلق به شماست.

خرس نشان دهنده رهبری، شجاعت، خوش بینی و عظمت است. خرس به عنوان یک حیوان روحی، توجه و اهمیت مرزها را در ما و دیگران به ما می آموزد.

اگر خرس را انتخاب کردید، پس طبیعتی مشابه خرس دارید. قدرت و موقعیت برای شما یک اولویت است. اگر جذب خرس شده اید، مطمئن هستید، انعطاف پذیر هستید، راه های رسیدن به خواسته هایتان را می دانید، اما راه ها همیشه مشروع نیستند. ممکن است در مواقعی از قدرت و موقعیت خود به نفع خود سوء استفاده کنید.

انتخاب کلاغ

کلاغ در برخی فرهنگ ها به عنوان پیام آور اخبار بد در نظر گرفته می شود. اما این واقعیت که کلاغ ها موجودات بسیار باهوشی هستند، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. کلاغ ها پرندگان بسیار سازگار با شرایط شناخته شده اند. اگر جذب کلاغ شده اید، به این معنی است که تاریکی را به خوبی در درون خود پنهان کرده اید. شما با شرایط اطراف خود بسیار سازگار هستید.

شما در تظاهر کردن بسیار خوب هستید و واقعاً می توانید افراد را همان گونه که هستند ببینید. معمولاً تا زمانی که مردم شما را تحریک نکنند یا به شما صدمه نزنند، آسیبی به آنها نمی‌رسانید.

احتمالاً بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بفهمی که خوش بینی یا بدبین!؟

گرگ

گرگ موجودی تاریک و مرموز است. ممکن است تعجب آور باشد، اما بر خلاف تصور عمومی، گرگ ها موجوداتی بسیار دوستانه هستند. در واقع آنها با گروه خود وابستگی عاطفی ایجاد می کنند و به صورت دسته جمعی بیرون می روند. دومین ویژگی که به همان اندازه شگفت‌انگیز است این است که در حالی که مردم گرگ‌ها را وحشی می‌دانند، اما در واقعیت گرگ‌ها صلح‌دوست هستند و از جنگیدن بیزارند. آنها فقط زمانی پرخاشگر می شوند که تحریک شوند یا با موقعیتی مواجه شوند که مستلزم پرخاشگری باشد.

اگر گرگ حیوانی است که شما جذب آن شده اید، پس طبیعتاً بی آزار و همنوع دوست هستید. اما اگر مورد تحریک یا تهدید قرار بگیرید، می توانید بسیار وحشیانه عمل کنید. دوستی و وفاداری شما مهمترین ویژگی شما در  زندگی است، اما اگر شما تحریک شوید، خشم شما نیز بزرگترین ویژگی منفی شما خواهد شد.

انتخاب کرکس

کرکس یک پرنده شکاری لاشه خوار است. آنها به صورت دسته جمعی شکار می کنند و قربانیان خود را بی رحمانه شکار کردند و می کشند. اگر اولین حیوانی که توجه شما را به خود جلب کرد یک کرکس بود، ممکن است در زیر لایه های شخصیت خود یک شخصیت تاریک و ترسناک داشته باشید.

کرکس ها فقط زمانی حمله می کنند که نیاز به غذا خوردن داشته باشند، قصد آسیب رساندن به کسی را ندارند. شما در برخورد با دنیا زیرک هستید. شما می توانید واقعاً وحشی شوید، اما فقط برای کسی که لیاقتش را دارد.

خفاش

چیزی ذاتا تاریک و مرموز در مورد خفاش ها وجود دارد. آنها در طول روز ناپدید می شوند و در طول شب ظاهر می شوند و به صورت وارونه از پشت بام ها آویزان می شوند.

اگر خفاش حیوان مورد علاقه شما بود، پس شخصیتی چند لایه دارید. روش خاص خود را برای نگاه کردن به جهان دارید. شما به هنجارهای اجتماعی محدود نمی شوید. جنبه تاریکی برای شخصیت خود دارید و در همه چیز، دیدگاه ها، رفتار و حتی حس شوخ طبعی شما منعکس می شود. شکاکی شما زیاد است و به راحتی به دنیا اعتماد ندارید.

شاید بپسندید: چیستان جالب:اسم شهری است که اگر حرف اول آن را برداری، اسم یکی از ادوات جنگی می‌شود؟

انتخاب پلنگ سیاه

پلنگ سیاه در فرهنگ های مختلف مورد ترس و احترام است. داستان هایی از افراد قبیله ای وجود دارد که پلنگ سیاه را می پرستند زیرا به شدت محافظت می کنند. اگر پلنگ سیاه حیوان انتخابی شما بود، پس شما فردی اسرارآمیز و قدرتمند هستید.

از یک طرف شما فوق العاده ماهر هستید و از طرف دیگر به شدت از عزیزان خود محافظت می کنید. اما اگر کسی شما را تحریک کند، می توانید بسیار وحشیانه رفتار کنید و او را تکه تکه کنید.

عنکبوت بیوه سیاه

عنکلوت بیوه سیاه، زهر بسیار خطرناکی دارد. آنها قربانیان خود را در تارهای خود به دام می اندازند، زهر خود را به آنها تزریق می کنند، اجازه می دهند بمیرند و بی رحمانه آنها را مصرف کنند.

اگر یک بیوه سیاه‌، حیوان انتخابی شما بود، پس شخصیت واقعاً تاریکی دارید. اگر تحریک یا تحت فشار قرار بگیرید، می توانید بسیار خطرناک و کشنده باشید.

شما حمله خود را بسیار زیرکانه برنامه ریزی می کنید. اول، شما یک احساس امنیت کاذب در اطراف حریف خود ایجاد می کنید. و هنگامی که او گارد خود را رها کرد، شما به آرامی شروع به بافتن تار خود در اطراف آنها می کنید و آنها را بدون فرار رها می کنید. اگرچه ممکن است از بیرون آرام و ملایم به نظر برسید، اما می توانید برای هرکسی که بخواهد با شما درگیر شود، بسیار وحشی و کشنده شوید.

امیدوارم از تست شخصیت براساس فهم جدید استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ترلان پروانه با استوری عجیبی به شکست عشقی اش اعتراف کرد + عشق جذاب خانم بازیگر!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: حکایت شنیدنی و جالب مرد گدا در بازار !

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود

کدومیکی از این خانم خوشکلا شاخ اینستاگرامه!؟

حکایت روباه و مرغ های قاضی!

فکر می کنی تیزبین مثل عقابی، پس پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کن!

چیستان جالب: چه پرنده ای است اگر نامش را برعکس کنیم نام پرنده دیگری می شود!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا