;
تفریح و سرگرمی

رو دست باهوشا زدی، پس با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

تست هوش با ساختن مربع: این تست یکی از رایج ترین شکل های بازی فکری با چوب کبریت است که مورد توجه بسیاری از کسانی است که به دنبال چنین معماهایی برای حل هستند. ما یکی از این پازل های جالب چوب کبریت را امروز برای شما منتشر کرده این که می توانید آن را امتحان کنید. در تست هوش با ساختن مربع شما باید با 4 حرکت بتوانید 3 مربع ایجاد کنید. هوش خود را محک بزنید و اثبات کنید که یک نابغه واقعی هستید.

پازل های منطقی چوب کبریت یکی از انواع بازی های فکری است که شامل پازل های تصویری، معماهای ریاضی، معماها و بسیاری موارد دیگر نیز می شود. بازی‌های فکری یکی از گرایش‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی بوده است و بسیاری به دنبال انواع مختلفی از بازی‌های فکری هستند تا ذهن خود را به آن سرگرم کنند و تمرین ذهنی داشته باشند. اگر آماده هستید با تست هوش با ساختن مربع و مجله خبری چشمک همراه شوید. تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه و حرکت کردن 2 چوب کبریت شش مربع ایجاد کنید.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن، آدم رباست و دیگری قربانی!؟ به پلیس کمک کنید!

تست هوش با ساختن مربع

به طور کلی پازل های چوب کبریت به شکل معادلاتی هستند که نادرست هستند و نیاز به حل دارند. برای همه کسانی که به دنبال بهبود ضریب هوش و مهارت های منطقی حل مسئله خود هستند، ما در این مقاله یکی از این پازل های چوب کبریت را داریم.

حل پازل به طور کلی سرگرم کننده و جالب است و زمانی که در حال حل معماهای چوب کبریت هستید تمام توانایی های ذهنی و مهارت های منطقی حل مسئله مورد آزمایش قرار می گیرد. برای حل این پازل ها، باید سوال را با دقت مشاهده کنید تا متوجه شوید مشکل چیست؟

هنگامی که مشکل را درک کردید، خواهید دانست که برای حل این مشکل چه تغییراتی باید انجام دهید.  پس با حرکت دادن 4 عدد چوب کبریت 3 مربع تشکیل دهید. فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: اگه چشات قویه، 3 تا تفاوت تصویر بوقلمون رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

تست هوش با ساختن مربع

احتمالاً بپسندید: درونگرا هستی یا برون گرا!؟ اگه نمیدونی بگو اول تو تصویر چی دیدی تا بهت بگم!

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:  کدومیکی از این سه مرد زندانی، پدر این دختر بچه است!؟

 

 

.

.

.

شاید بپسندید:داستان پسر باسواد چوپان که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

پاسخ تست هوش با ساختن مربع

شما باید راه حل را بر اساس پازل چوب کبریت که با آن روبرو هستید پیدا کنید. در تصویر زیر پازل چوب کبریت وجود دارد که باید آن را حل کنید. قبل از تلاش برای حل آنها به دقت مشاهده کنید زیرا ممکن است محدودیت های شما را آزمایش کنند. اگر توانستید این معمای پیچیده و ویروسی چوب کبریت را حل کنید، از خودتان پیشی گرفته اید. ا

شاید بپسندید: چیستان جالب: آن چیست که هم ماه دارد، هم نان دارد و هم داروخانه !؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: در نگاه اول چه برداشتی از خود به دیگران ارائه می دهید؟ با انتخاب اریگامی متوجه شوید!

 

 

 

.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: کدام کلمه پنج حرفی است که با اضافه کردن دو حرف کوتاه تر می شود؟

پاسخ تست هوش با ساختن مربع:  اکنون که پاسخ را دریافت کردید، می توانید این راه حل را نیز بررسی کنید و متوجه شوید که آیا آن را درست حل کرده اید یا خیر. به تمرین چنین پازل هایی با چوب کبریت ادامه دهید تا مهارت های حل مسئله خود را بهبود ببخشید.

شاید بپسندید: حکایت عیادت ناشنوا از همسایه بیمار از داستان های مثنوی مولانا

تست با ساختن مربع

شاید بپسندید: چی به چیه!؟ آیا پرستار تصویر قلابیه!؟

امیدوارم از تست هوش با ساختن مربع استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: همسر واقعی مرد کدومیک از این دو زن است!؟

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

شاید برایتان جالب باشد

چشای قوی داشته باشی در یک نگاه آهو را تو تصویر پیدا می کنی!

اگه بینایی ات مشکلی نداره، 2 آهوی مخفی شده تصویر را راحت پیدا می کنی!

چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

کدومیکی از این شیرین عقل ها همسر این خانم پرمدعاست!؟

شاید بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا