;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این سه نفر تازه اززندان فرار کرده است!؟

آزمون شناخت زندانی فراری تازه: برای حل این معما 5 ثانیه فرصت دارید. بازی های فکری و سوالات تصویری می تواند برای هر کسی جذاب است. این سوالات می تواند هم سرگرم کننده باشد و هم اینکه ذهن و مغز شما را یک تمرین و ورزش دهد. ورزش روزانه مغز همانند ورزش جسم همواره لازم است و شما باید بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن بهترین و دقیق ترین پاسخ را برای این سوالات تصویری آماده کنید.

شما با پاسخگویی به آزمون شناخت زندانی فراری تازه می توانید ثابت کنید که یک نابغه در حل پازل های تصویری هستید. شما باید بسیار با دقت به تصویر آزمون نگاه کرده و بتوانید جزئیات تصویر را بررسی کنید. البته به مانند دیگر آزمون های تصویر زمان پاسخگویی شما به این آزمون نیز محدود است و شما باید بتوانید در کمتر از 6 ثانیه پاسخ را ارائه دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت زندانی فراری تازه همراه باشید.

شاید بپسندید: انتخاب یکی از درخت های میوه می تواند نکات جالبی را در مورد روابط شما با دیگران نشان دهد!

آزمون شناخت زندانی فراری تازه

امروز در بخش سرگرمی وب سایت مجله خبری چشمک، با یکی دیگر از آزمون های تصویری روبرو هستید. برخی از افراد توانسته اند که در زمان مشخص شده معما و سوال تصویری ذیل را در زمان مشخص شده پاسخ دهند. به باور سازنده این ازمون تنها یک ذهن آرام و خلاق و چشم تیزبین می تواند در زمان 6 ثانیه ای آزمون شناخت زندانی فراری تازه را حل کند.لذا یکی دیگر از چالشی ترین معماهای تصویری را به شما معرفی می کنیم که تا مدت ها در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک،توییتر و یوتیوب بارها همرسانی می شد.

ماموریت امروز شما این است که بفهمید کدام یک از این سه نفر از زندان فرار کرده اند. ثابت کنید که کاملاً یک کارآگاه هستید و این معمای تصویری را حل می کنید. ما مطمئن هستیم که شما در زمان مشخص شده می توانید این معمای تصویری را حل کنید.  به راحتی تسلیم نشوید و سعی کنید حواس خود را به حداکثر برسانید.

اگر می‌خواهید در اولین تلاش پیروز شوید، باید تک تک جزئیات تصویری را که در زیر به شما نشان می‌دهیم با دقت مشاهده کنید. اگر آماده اید تصویر آزمون شناخت زندانی فراری تازه را با هم مرور کنیم؟

شاید بپسندید: چیستان: دختری در آخرین تولدش ده ساله بود و در روز تولد بعدی دوازده ساله خواهد شد. چه طور ممکنه!؟

آزمون شناخت زندانی فراری تازه

شاید بپسندید: چیستان: کدام سه عدد را در همدیگر جمع و یا ضرب کنیم، نتیجه یکسانی دارند؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چشای قوی داشته باشی در یک نگاه آهو را تو تصویر پیدا می کنی!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید:ضریب بالای هوشی ات رو با پیدا کردن زندانی بی گناه، اثبات کن!

پاسخ آزمون شناخت زندانی فراری تازه

زمان به پایان رسیده است! آیا توانستید بر چالش غلبه کنید؟ امیدواریم پاسخ “بله” باشد، اما اگر هنوز نمی توانید این معمای تصویری را حل کنید نگران نباشید زیرا ما پاسخ صحیح این چالش را به شما ارائه می دهیم.

شاید بپسندید: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

.

.

.

احتمالا ًبپسندید: کدومیکی از این دو تا مرد برای مرخصی از زندان بیرون آمده است!؟

 

.

.

شاید بپسندید: گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

پاسخ آزمون شناخت زندانی فراری تازه: اگر دقت کنید مرد وسط عرق کرده است.مضطرب و عصبانی به نظر می رسد. اما این مسئله نمی تواند دلیلی باشد بر اینکه او زندانی فراری است. فرد سمت چپ لباس نارنجی به تن دارد. اما تنها رنگ نارنجی نمی تواند دلیل بر این باشد که او زندانی فراری است. چون زندانی فراری هیچگاه کاری انجام نمی دهد که جلب توجه کند. اما اگر به اولین فرد از سمت راست خوب دقت کنید، دستبند فلزی را در دستان او می بینید که او تلاش دارد آنها را مخفی نگه دارد. بله وی از زندان فرار کرده است.

شاید بپسندید: یکی از این خانم خوشکلا خودشو جای یه شاهدخت جا زده! اون کدومیکی هست!؟

شناخت زندانی فراری تازه

بیشتر بخوانید: خیلی تیزی پس سریع دزد مهمونی هالووین رو پیدا کن!

امیدوارم از آزمون شناخت زندانی فراری تازه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه میتونه اشتباه تصویر آرایشگاه رو تو یه نگاه تشخیص بده!؟

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدومیکی در بی فکری و بی توجهی به فرزند، دست همه را از پشت بسته اند، چرا!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان زن در حمام و رمال باشی قلابی، خکایتی شنیدنی و جالب از ادبیات عامیانه زبان فارسی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: امتحان ادبیاته و یکی داره تقلب می کنه، کدومیکی هست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: مقدار عددی پروانه در این معادله چند است؟ در 7 ثانیه بدست آورید!

شاید برایتان جالب باشد

نبوغ ریاضیاتی خودت رو با تصحیح معادله اثبات کن!

 3 تا اختلاف تصویر بوقلمون سرخپوست را پیدا کن! | نابغه ها در کمتر از 8 ثانیه پیداشون می کنند!

کدوم مادر تصویر نسبت به فرزندش، بی خیال تر و بی مسئولیت تر است!؟

داستان ضرب المثل گربه را باید دم حجله کشت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا