;
تفریح و سرگرمی

یکی از این خانم خوشکلا خودشو جای یه شاهدخت جا زده! اون کدومیکی هست!؟

آزمون تشخیص شاهدخت تقلبی: در تصویر آزمون تشخیص شاهدخت تقلبی شما در نگاه اول سه شاهزاده خانم را می بینید. به واقع در نگاه اول نکته غیرعادی وجود ندارد، اما اگر دقت کنید متوجه می شوید یکی از این سه زن، یک شاهدخت نیست. آیا می توانید شاهدخت تقلبی را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید؟ در این آزمون تنها زمانی می توانید شاهدخت تقلبی را شناسایی کنید که دارای مهارت های مشاهده ای و شناختی بالا باشید. پس از مهارت های خود استفاده کرده و شاهدخت تقلبی را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تشخیص شاهدخت تقلبی همراه شوید.

بارمزگشایی این آزمون می توانید توسعه توانائیها و مهارت های شناختی همچون دقت، تمرکز و بینایی خود را اثبات کنید. بیشتر سوالات هوش تصویری، معمولاً معماهایی هستند که با خلاقیت حل می شوند و نه معادله ریاضی. مهمتر از همه، بازی های فکری ارتباطات بین سلول های مغزی را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. کلمات بس است، حالا وارد عمل شوید و شاهدخت تقلبی را در این پازل تصویری ببینید.

شاید بپسندید:نبوغ ریاضیاتی خودت رو با تصحیح معادله اثبات کن!

آزمون تشخیص شاهدخت تقلبی

برای حل آزمون تشخیص شاهدخت تقلبی، شما باید از دید تیز و مهارت های مشاهده ای عالی خود استفاده کنید تا شاهزاده تقلبی را در میان شاهزاده خانم های این پازل تصویری پیدا کنید. اگرچه پاسخ درست در مقابل شماست، اما سبک لباس پوشیدن مشابه این سه زن کار را سخت می کند.آیا خود را دارای ذهن ممتاز می دانید؟ فقط چابک‌ترین افراد می‌توانند به موقع پاسخ مورد انتظار را پیدا کنند، اگر فکر می‌کنید برای یک تمرین عالی برای ذهن و مغز آماده هستید، آزمون تشخیص شاهزاده خانم تقلبی را از دست ندهید.

تنها چیزی که مطلع هستیم ارائه یک تصویر از سه شاهدخت است. یکی از این سه ، یک زن عادی است که تلاش کرده خود را شبیه به شاهدخت ها تبدیل کند. اگر باهوش و تیزبین و نکته سنج باشید می توانید به آسانی در یک نگاه و تنها در 3 ثانیه شاهدخت واقعی را تشخیص دهید و زنی که تلاش کرده خود را مبدل به یک شاهدخت کند، را شناسایی کنید. اگر آماده هستید تصویر آزمون تشخیص شاهدخت تقلبی را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: 3 تا اختلاف تصویر بوقلمون سرخپوست را پیدا کن! | نابغه ها در کمتر از 8 ثانیه پیداشون می کنند!

آزمون تشخیص شاهدخت تقلبی

شاید بپسندید: انتخاب یکی از درخت های میوه می تواند نکات جالبی را در مورد روابط شما با دیگران نشان دهد!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چشای قوی داشته باشی در یک نگاه آهو را تو تصویر پیدا می کنی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو تا مرد برای مرخصی از زندان بیرون آمده است!؟

پاسخ آزمون تشخیص شاهدخت تقلبی

زمان به پایان رسید. اگر با موفقیت شاهدخت تقلبی را در تصویر پیدا کردید، به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را از دست داده اید، یا در مورد آن سردرگم هستید، می توانید با دقت بیشتر به جزئیات تصویر و همچنین توضیحات دقت کنید. 3 ثانیه دیگر فرصت خواهید داشت.

شاید بپسندید: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

 

.

.

.

بیشتر بخوانید: خیلی تیزی پس سریع دزد مهمونی هالووین رو پیدا کن!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: چیستان: دختری در آخرین تولدش ده ساله بود و در روز تولد بعدی دوازده ساله خواهد شد. چه طور ممکنه!؟

پاسخ آزمون تشخیص شاهدخت تقلبی: به تاج این شاهدخت ها دقت کنید. تاج دو شاهدخت اولی از سمت چپ از طلاست و واقعی است. اما تاج زن اولی از سمت راست برنزی است و غیرواقعی است. لذا او شاهدخت واقعی نیست.

شاید بپسندید: کدوم مادر تصویر نسبت به فرزندش، بی خیال تر و بی مسئولیت تر است!؟

تشخیص شاهدخت تقلبی

شاید بپسندید: فقط یه نابغه میتونه اشتباه تصویر آرایشگاه رو تو یه نگاه تشخیص بده!؟

امیدوارم از آزمون تشخیص شاهدخت تقلبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدومیکی در بی فکری و بی توجهی به فرزند، دست همه را از پشت بسته اند، چرا!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان زن در حمام و رمال باشی قلابی، خکایتی شنیدنی و جالب از ادبیات عامیانه زبان فارسی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: امتحان ادبیاته و یکی داره تقلب می کنه، کدومیکی هست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: مقدار عددی پروانه در این معادله چند است؟ در 7 ثانیه بدست آورید!

شاید برایتان جالب باشد

داستان ضرب المثل گربه را باید دم حجله کشت!

چیستان جالب: کدام کلمه است که همه آن را نادرست تلفظ می کنند!؟

دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟ با این تست خود و اطرافیان را بهتر بشناسید!

نکته سنج باشی مردی که لباس زنانه پوشیده را شناسایی می کنی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا