;
تفریح و سرگرمی

نکته سنج باشی مردی که لباس زنانه پوشیده را شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی مرد میان زنان: مجله خبری چشمک با یک آزمون تصویری دیگر همراه شماست. سوال ساده است: کدامیک از افراد حاضر در تصویر یک زن نیست؟ این سوال کوتاه و ساده ای است که آزمون شناخت مرد در میان زنان به دنبال آن است. شما با کمک این آزمون می توانید سطح مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را هم محک بزنید و هم افزایش دهید. در کنار این موضوع پر کردن اوقات فراغت مهمترین هدف این آزمون هاست. با آزمون شناسایی مرد میان زنان و مجله خبری چشمک همراه باشید.

بنابریان شما می توانید توانایی و مهارت های فردی و شناختی خود را با معماهای تصویری که هر روز به صورت مرتب و منظم در حال انتشار است، بسنجید. آزمون شناخت مرد در میان زنان یکی از آزمون هایی است که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از افراد از این آزمون ها برای دستیابی به آرامش نیز استفاده می کنند. چرا که برای رسیدن به پاسخ آزمون، شما باید به بهترین شکل ممکن آرامش خود را حفظ کرده و خستگی را کنار بگذارید.

شاید بپسندید: اگه چهره مرد مخفی رو تو 7 ثانیه پیدا کنی، دقت و بینایی ات مثل عقابه!

آزمون شناسایی مرد میان زنان

برای انجام آزمون شناسایی مرد میان زنان شما 6 ثانیه زمان دارید. محدودیت زمانی این آزمون ها به افزایش سطح سختی این آزمون ها کمک زیادی می کند. پس حواس پرتی را کنار بگذارید و برای رمزگشایی آزمون شناخت مرد در میان زنان  آماده شوید. به جزئیات توجه دقیق داشته باشید و تلاش کنید به دقت آرامش خود را حفظ کنید.

در تصویر آزمون شناسایی مرد میان زنان شما با یک صحنه فیلمبرداری روبرو هستید. چند زن در تصویر حضور دارند و بخشی از سکانس یک فیلم را بازی می کنند. به نظر می رسد همه افراد حاضر در تصویر خانم هستند. اما اگر خوب دقت کنید مردی هم در میان این زنان حضور دارد. او را شناسایی کنید.

با هم تصویر آزمون شناسایی مرد میان زنان را مرور می کنیم. برای پاسخگویی تنها 6 ثانیه فرصت  دارید.

شاید بپسندید: اگه چشات مشکلی نداره بگو کی روی مبل دراز کشیده است، زنه یا مَرده!؟

آزمون شناسایی مرد میان زنان

شاید بپسندید: چیستان جالب: کدام کلمه است که همه آن را نادرست تلفظ می کنند!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: مردی سگ خود را از آن طرف رودخانه صدا می زند. سگ بدون استفاده از پل یا قایق از رودخانه عبور کند و خیس نشود. چطور امکان دارد؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

پاسخ آزمون شناسایی مرد میان زنان

آزمون شناسایی مرد میان زنان بسیار ساده به نظر می رسید، با این حال، تنها 31 درصد از شرکت کنندگان در فیس بوک، موفق به شناسایی زن حاضر در تصویر در زمان مشخص شده 6 ثانیه ای شدند. اگر شما هنوز به دنبال پاسخ هستید، می توانید به بالا برگشته و زمان بیشتری را صرف دیدن جزئیات تصویر بکنید.

آزمون شناسایی مرد میان زنان

شاید بپسندید: کدوم مادر تصویر نسبت به فرزندش، بی خیال تر و بی مسئولیت تر است!؟

.

.

.

شاید بپسندید: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

 

 

 

شاید بپسندید:دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟ با این تست خود و اطرافیان را بهتر بشناسید!

پاسخ آزمون شناسایی مرد میان زنان: فرد سمت چپ یک مرد است. به قاب عکسی که در تصویر دیده می شود دقت کنید. این مرد در کنار همسر خود دیده می شود.

شاید بپسندید: چیستان:  آن چیست که انگشت شصت و چهار انگشت را دارد، اما دست نیست!؟

شناسایی مرد میان زنان

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: کدام حیوان درنده است که اگر وارونه کنید بر روی مردان می روید؟

امیدوارم از آزمون شناسایی مرد میان زنان امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه بینایی ات مشکلی نداره، 2 آهوی مخفی شده تصویر را راحت پیدا می کنی!

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

چیستان: شهر آن سرخ است اما مردمش سیاه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از حبوبات است که اگر نام آن را وارونه کنید یک وعده غذا می‌شود، آن چیست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تفاوت ها رو بین دو موش مکزیکی پیدا کن! | فقط تیزبین ها متوجه تفاوت ها میشن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آیا یوز پلنگی که در کمین غزال های زیباست را می بینی!؟ | قدرت دیدت رو با این تصویر محک بزن!

 

شاید برایتان جالب باشد

برای اثبات تیزبینی بودن در کمتر از 10 ثانیه عدد 200 را در میان کلمات zoo پیدا کنید!

 کدومیکی از این سه نفر تظاهر می کنه یه زن هست!؟

اگه نمی دونی اعتماد به نفس ات چقدره، کافیه یکی از گل های ارکیده رو انتخاب کنی تا متوجه بشی!

حکایت خیاط دزد از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

شاید بپسندید:حکایت پادشاه و شاهینی که پرواز نمی کرد!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اشتباه میزنی داداش . مرد سمت راستی هست به کفش ها و پاها دقت کنید . سمت چپی میتونه خواهر اون مرد تو قاب عکس باشه . مرد با کفش پاشنه بلند نمیتونه راه بره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا