;
تفریح و سرگرمی

پلنگ برفی که در کمین بزهای کوهی است را پیدا کنید! | تیزبین باشی در یک نگاه موفق میشی!

تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته: استتار، که به آن رنگ‌آمیزی مرموز نیز می‌گویند، یک مکانیسم یا تاکتیک دفاعی است که موجودات زنده از آن برای پنهان کردن خود استفاده می‌کنند و خود را با محیط اطراف خود ترکیب می کنند. شما کافی است برای مدتی در طبیعت حضور داشته باشید و خود از نزدیک متوجه استتارهای گوناگون حیوانات، پرندگان و حشرات شوید. این مسئله باعث شده است تا برخی افراد که متوجه استتار این موجودات شوند، از آنها عکسبرداری کرده و در فضای اینترنت منتشر کنند. این تصاویر به خوبی می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را به چالش بکشند.

در تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته شما می توانید قدرت بینایی خود را محک بزنید.اگر قادر به شناسایی پلنگ برفی در تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته باشید، باید بسیار به قدرت ذهن، تمرکز و حتی دید خود افتخار کنید. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: خیلی تیزی پس سریع دزد مهمونی رو پیدا کن!

تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته

عوامل محیطی و رفتاری باعث می‌شوند گونه‌های جانوری، طیف وسیعی از تاکتیک‌های استتار را به کار گیرند. برخی از این تاکتیک‌ها، مانند تطبیق با اطراف و پس‌زمینه بسیار کارایی دارند و طعمه، شکارچی و یا دشمن نمی تواند به راحتی آنها را شناسایی کند. در مطلب امروز نیز چند تصویر مختلف از گونه های مختلف جانوری را برای شما تهیه کرده ایم. این گونه های به خوبی توانسته اند خود را با محیط تطبیق دهند. اما آیا شما می توانید آنها را علیرغم استتار در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید؟

یوز پلنگ در حال رصد طعمه های خود است و او آنقدر خود را با محیط پیرامون، خود را ترکیب کرده که بزهای کوهی متوجه دیدن او نشده اند. آیا شما توانستید این پلنگ را شناسایی کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: چیستان جالب: کدام حیوان درنده است که اگر وارونه کنید بر روی مردان می روید؟

تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته

شاید بپسندید: اگر فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، مرد تصویر را پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: قاتل تصویر چه کسی است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: کدام کلمه پنج حرفی است که با اضافه کردن دو حرف کوتاه تر می شود؟

پاسخ تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته

احتمالا توانسته باشید این حیوان شکارچی را پیدا کرده باشید. به شما تبریک می گوئیم.  قدرت دید شما به اندازه یک عقاب قوی است. اگر هم پیدا نکرده باشید نگران نباشید. ما در مجله خبر چشمک پاسخ را ارائه کرده ایم. شما با انجام منظم بازی های فکری می توانید قدرت تمرکز و دقت خود را افزایش دهید.

تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته

شاید بپسندید: کیک تولدی را انتخاب کن تا این سوال ذهنت رو پاسخ بدی که درباره گذشت زمان احساست چیه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چی به چیه!؟ آیا پرستار تصویر قلابیه!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید:داستان پسر باسواد چوپان که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

یوز پلنگ در اینجا کمین کرده و تا لحظاتی دیگر به سوی طعمه خود حمله ور خواهد شد. عکاس هندی از تک تک لحظات کمین تا لحظه این پلنگ را به تصویر کشیده است.

شاید بپسندید: قابل توجه تیزبینا: تو 10 ثانیه پروانه میان طوطی ها را پیدا کن!

تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته

معمای ریاضی: جواب  30 تقسیم بر نیم و به اضافه 10 چند می شود!؟

کمین تا شکست پلنگ

عکاس هندی از تک تک لحظات کمین تا لحظه این پلنگ را به تصویر کشیده است. ما چند عکس از این کمین و حمله که در نهایت به شکست منجر شد را نیز برایتان در این جا به اشتراک خواهیم گذاشت.

احتمالاً بپسندید: همسر واقعی مرد کدومیک از این دو زن است!؟

کمین تا شکست

پدر نوزاد کدوم یکی از این دو تا مرد هست!؟

 

شاید بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

پلنگ برفی

 

تصویر شماره 2

گربه ها موجوداتی هستند که علاقه زیادی به بازیگوشی و پنهان شدن در خانه و محیط و بیرون دارند. احتمالا آنها از اینکه کسی به دنبال آنها، هر جایی را جستجو کند، خوشحال هستند. در تصویر زیر نیز میان کنده های چوب گربه ای حضور دارد. آیا می توانید این گربه را در عرض 5 ثانیه شناسایی کنید. اگر آماده هستید به تصویر زیر نگاه کنید..

تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

 

امیدواریم شما توانسته باشید این گربه زیبا و بازیگوش را پیدا کرده باشید. اگر هنوز پیدا نکردید نگران نباشید، این تنها یک آزمون و تمرین برای افزایش عملکرد مغز شماست و شما با انجام این چالش ها و معماها، خواهید ت.وانست که توانائیهای شناختی خود را افزایش دهید. گربه دقیقا در این جا حضور دارد.

شاید بپسندید: با حرکت دادن 4 کبریت این فلش را به 2 فلش تبدیل کن!|اثبات کن ضریب هوشی ات بالاست!

پاسخ تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته

امیدوارم از تست بینایی با پلنگ برفی کمین گرفته استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 اگه بینایی و دقت ات مشکلی نداره ساعت متفاوت را شناسایی کن!

فقط تیزبین ها می توانند قلب کوچک را در تصویر شناسایی کنند!

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دو زن، بی مسئولیت و حواس پرت است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

شاید برایتان جالب باشد

کدومیکی از این زندانی ها دو تا معشوقه داره!؟

درونگرا هستی یا برون گرا!؟ اگه نمیدونی بگو اول تو تصویر چی دیدی تا بهت بگم!

چیستان جالب: آن چیست که هم ماه دارد، هم نان دارد و هم داروخانه !؟

با انتخاب یک گل تشخیص بفهمید که آیا آدم منظم و دقیق هستی یا بی خیال!؟

رو دست باهوشا زدی، پس با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا