;
تفریح و سرگرمی

کیک تولدی را انتخاب کن تا این سوال ذهنت رو پاسخ بدی که درباره گذشت زمان احساست چیه!؟

تست شخصیت براساس انتخاب کیک: تست های شخصیت یک راه سرگرم کننده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خود و زندگی شما هستند! انجام این تست راهی عالی برای تأمل در مورد تأثیر زمان بر زندگی شما است. به علاوه، چه کسی کیک تولد را دوست ندارد؟! اکنون در تست شخصیت براساس انتخاب کیک شرکت کنید و چیز جدیدی در مورد خودتان کشف کنید! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب کیک همراه شوید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این سه مرد زندانی، پدر این دختر بچه است!؟

تست شخصیت براساس انتخاب کیک

آیا کنجکاو هستید که بیشتر در مورد خودتان بدانید؟ آیا شما مجذوب ایده کشف ویژگی های شخصیتی خود هستید؟ اگر چنین است، پس تست شخصیت براساس انتخاب کیک همان چیزی است که شما نیاز دارید! این به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه جنبه های مختلف زندگی شما، مانند گذشت زمان، می تواند بر شخصیت شما تأثیر بگذارد.

با انتخاب کیک تولدی که احساسات شما را در مورد این موضوع منعکس می کند، می توانید بینش خود را به دست آورید و بیشتر متوجه شوید که چه کسی هستید.

شاید بپسندید:چیستان: همه آن را دارند و هیچ کس آن را حتی پس از مرگ هم از دست نمی‌دهد. آن چیست!؟

تست شخصیت براساس انتخاب کیک

بیشتر بخوانید:چیستان: کدام کشور است که دو حرف آخرش اشاره به “خود” است!؟

.

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید با جابجایی و حرکت دادن 3 چوب کبریت، 4 مربع ایجاد کنید!؟

 

 

.

.

.

شاید بپشندید:3 تفاوت در تصویر اسب و کره اسب هست، در کمتر از 10 ثانیه پیداش کنید!

جواب تست شخصیت براساس انتخاب کیک

اکنون که کیک مورد نظر خود را انتخاب کردید، بهتر است به بخش تفاسیر مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد خود و شخصیت تان بدست آورید. با مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه چشات قوی باشه تو 10 ثانیه عدد 569 رو بین اعداد 599 پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقابه پس گور خر متفاوت را در تصویر پیدا کن!

تست براساس انتخاب کیک

کیک تولد 1

کسانی که کیک تولد 1 را انتخاب می کنند تمایل خود را به مبارزه با مفهوم پیری نشان می دهند و گذر زمان را با دیدی منفی می بینند. این افراد ممکن است از فکر پیر شدن غرق شده و در برابر تغییرات مقاوم باشند، یا ممکن است پذیرفتن اجتناب ناپذیر پیری برایشان دشوار باشد. این مشکل در درک و پذیرش روند پیری را می توان به عنوان عدم تمایل به پذیرش گذر زمان دانست.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی ات رو تست کن: با توجه به دیگر عبارات، مجموع عددی حیوانات در معادله آخر چند است؟

کیک تولد 2

انتخاب کیک تولد 2 نشان دهنده شخصیتی است که روند پیری را بیشتر می پذیرد و با نگرش مثبت آن را می پذیرد. افرادی که این کیک را انتخاب می کنند تصدیق می کنند که زندگی یک سفر است و آنها می دانند که بزرگ شدن بخش مهمی از این سفر است. آنها می توانند هر مرحله از زندگی را به عنوان فرصتی برای رشد در نظر بگیرند و از پذیرش تغییر هراسی ندارند.

شاید بپسندید: نگاهت به زندگی چطوری هست!؟|  فقط بگو تو تصویر ابتدا چی دیدی!؟

کیک تولد 3

افرادی که کیک تولد 3 را انتخاب می کنند کسانی هستند که پیری را یک سفر شخصی می دانند. آنها از فرصت رشد استفاده می کنند و هر مرحله از زندگی را در آغوش می گیرند. این افراد ذهنی باز دارند و مشتاقانه منتظر تغییر هستند، نه اینکه آن را چیزی برای ترس تلقی کنند. آن‌ها می‌دانند که زندگی از مراحل مختلفی تشکیل شده است و از هر یک به خاطر آنچه می‌تواند به ارمغان بیاورد قدردانی می‌کنند.

کشف این که کدام نوع کیک تولد با شخصیت شما مطابقت دارد، بسیار خوب است! امیدواریم از شرکت در این آزمون لذت برده باشید و اگر انجام داده اید، چرا آن را با دوستان خود به اشتراک نمی گذارید؟ به یاد داشته باشید که این تست صرفاً برای اهداف سرگرمی است و نباید نتایج را خیلی جدی گرفت.

احتمالاً بپسندید: یکی از گل های زنبق را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب میشه انگیزه بگیری!

امیدوارم از آزمون شناسایی پدر دختر بچه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:آیا تفاوتی بین دو تا تصویر دخترک را می بینی! | فقط آدمای تیز متوجه 3 تفاوت میشن!

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های کارتونی دیزنی اگر جنسیت شان فرق داشت، چه شکلی بودند!+ هوش مصنوعی کار را راحت کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه زبل و تیزی، نکته تصویر خوابگاه دخترانه را پیدا کن!

برایتان جالب خواهد بود

مقدار عددی پروانه در این معادله چند است؟ در 7 ثانیه بدست آورید!

تفاوت ها رو بین دو موش مکزیکی پیدا کن! | فقط تیزبین ها متوجه تفاوت ها میشن!

یکی از افراد تصویر انسان نیست، کدومیکی هست!؟

داستان شنیدنی و طنز مادر شوهر و عروس خل و چل!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − 1 =

دکمه بازگشت به بالا