;
تفریح و سرگرمی

در آزمون شناسایی مادر نوزاد را پیدا کنید!| ثابت کنید که یک نابغه هستید!

آزمون شناسایی مادر نوزاد:امروز با یک چالش تصویری جالب دیگر همراه شما هستیم. این چالش یا معمای تصویری مهارت های حل تعارض شما را در زمان مشخص مورد آزمایش قرار می دهد. آیا شما برای حل این چالش آماده هستید؟ به نظر شما مادر بچه، کدامیک از سه فرد تصویر می باشد!؟ با این معمای تصویری و حل آن در 8 ثانیه ثابت کنید که یک نابغه هستید.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

بازی های فکری و پازل های تصویری یکی از پر جستجوترین مطالب در اینترنت و شبکه های اجتماعی می باشد. به خاطر اینکه این سوالات هم مطالب مفید برای  رفع اوقات فراغت است و هم اینکه می تواند با افزایش فعالیت مغزی، مهارت های شناختی ما را افزایش دهد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مادر نوزاد همراه باشید و خود و توانائیهایتان را بهتر بشناسید.

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه باهوشا: کدامیک از معلمان برای تابلو عکس، عینک و سبیل کشیده است!؟

آزمون شناسایی مادر نوزاد

آیا برای نشان دادن تیزبینی و دقت خود آماده اید؟ برای یافتن پاسخ باید هر یک از توانایی های خود به درستی استفاده کنید. از دقت، تمرکز و قدرت دید خود استفاده کرده و مادر نوزاد را شناسایی کنید. باید بدانید که در صفجه فیس بوک سازنده این معمای تصویری، از هر 10 نفر فقط 4 نفر موفق به حل آن شدند.

در تصویر آزمون شناسایی مادر نوزاد زیر نوزادی را می بینید که بر روی نیمکت پارک قرار دارد. دو خانم در کنار قنداق این نوزاد نشسته اند و خانمی دیگر در قسمتی دورتر در حال سیگار کشیدن است. به نظر شما کدامیک از این خانم ها به لحاظ منطقی و براساس نشانه ها می تواند مادر این نوزاد باشد. در این سوالات هوش شما براساس نشانه ها می توانید یک معما را حل کنید.

اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی مادر نوزاد نگاهی بیندازید. به گفته طراح این سوال تصویری، فقط یک فرد نابغه واقعی می تواند در یک نگاه پاسخ را بیابد. بیایئید تصویر را مرور می کنیم.

برایتان جالب خواهد بود: اگر باهوشی در کمتر از 5 ثانیه تشخیص بده که نوزاد، فرزند چه کسی است!؟

آزمون شناسایی مادر نوزاد

 

شاید برایتان جالب باشد: کدام زندانی تازه وارد است؟ معمایی که پوآرو هم نتوانست حل کند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر باهوشی بگو اشتباه تصویر چیست؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: معمای تصویری تقلب: کدام دانش آموز دارد تقلب می کند؟!

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر نوزاد

آیا این معمای تصویری را حل کنید؟ آیا به زمان بیشتری نیاز دارید؟ نگران نباشید، در اینجا ما به شما فرصتی دوباره می دهیم تا بتوانید آزمون شناسایی مادر نوزاد را حل کنید، اما برای اینکه از سختی آن کاسته نشود فقط 3 ثانیه دیگر فرصت خواهید داشت.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش فنجان: کدام فنجان زودتر پر می شود؟ جواب شوکه کننده است!!

.

.

اگر در هر دو فرصت جواب را پیدا نکردید، احساس بدی نداشته باشید، تنها شما نیستید.. در ادامه پاسخ را به شما ارئه می دهیم. به تصاویر دو خانمی که بر نیمکت نشسته اند دقت کنید. به نظر می رسد هر دو با توجه به شکل ظاهری (وجود نداشتن سینه برای شیر دادن) به نظر می رسد دختر بچه هستند. همچنین این مسئله با توجه به اینکه موهای دختر سمت راستی که به شکل دخترانه بافته و بسته شده است اثبات می شود. دختر دومی نیز مشغول بازی و شنیدن موزیک است.

به نظر می رسد مادر بچه زنی است که سیگار می کشد. زیر دو فرد دیگر تصویر برای بچه داشتن کوچک هستند. احتمالا این پاسخ منطقی ترین پاسخ ممکن برای این سوال معمایی باشد.

 

برایتان جالب خواهد بود: تنها باهوش ها می توانند در 5 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کنند!

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت خودشیفتگی: اولین چیزی که میبینید همه چیز را می گوید!

شما چه فکر می کنید؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پسر فقیر: یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

برایتان جالب خواهد بود: چه کسی مرده است؟ فقط زرنگ ها می فهمند!

آیا معماها شما را باهوش تر می کنند؟

بازی های فکری مانند پازل، معما، جدول کلمات متقاطع و آزمون ها به عنوان راه های آسان و موثر برای گسترش ذهن و افزایش هوش عرضه می شوند. بسیاری از ما این بازی ها را به امید تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز انجام می دهیم. به باور محققان بازی های فکری نقش مستقیم در افزایش مهارتهای شناختی افراد دارند.

شاید بپسندید: با توجه به جزئیات تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

بازی های فکری با مغز چه می کنند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد لباس: دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر نوزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون شناسایی پرستار قلابی: پرستار قلابی این تصویر چه کسی است؟

مهارتهای شناختی خود را با پیدا کردن اشیای متفاوت، محک بزنید!

شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن:سبک خوابیدن، نوع رابطه شما را افشا می‌کند!

آزمون شناسایی قاتل: به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی است!؟

اگر باهوش باشی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی می کنی!

قابل توجه باهوشا: کدام کودک 3 مادر دارد!؟ | مگر ممکن است!؟

اگر باهوشید در 7 ثانیه زامبی کابین خلبان را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا