;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه باهوشا: کدامیک از معلمان برای تابلو عکس، عینک و سبیل کشیده است!؟

آزمون شناسایی معلم بازیگوش: تجزیه و تحلیل سوالات هوش و پاسخ به آنها نیازمند یک ذهن خلاق است. ذهن خلاق می تواند به آسانی هر سوالی را در کوتاهترین زمان ممکن تحلیل و پاسخ مناسبی ارائه دهد. در واقع جزئی نگری، دقت نظر، تیزبینی و تمرکز نقش اصلی در انجام ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری را دارد. در آزمون شناسایی معلم بازیگوش تمام مهارتهای شناختی شما به معنی واقعی کلمه به چالش کشیده می شود. شما در آزمون شناسایی معلم بازیگوش،باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه معلمی را که برای تابلو، عینک و سبیل کشیده است را شناسایی کنید. ناگفته نماند که یکی از این سه معلم حاضر در تصویر این کار را انجام داده است. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم ربا:تیزبین باشی، می‌توانی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی!

آزمون شناسایی معلم بازیگوش

آیا همیشه خود را فردی تیزبین و جزئی نگر می دانید؟ تا حالا توانسته اید که میزان هوش و تیزبینی خود را به صورت عملی بسنجید؟ مجله خبری چشمک این زمینه را با ارائه جدیدترین سوالات هوش برای شما فراهم نموده است. شما می توانید با تحلیل سوالات هوش، تمام مهارتهای شناختی خود را توسعه و بهبود ببخشید.

در آزمون شناسایی معلم بازیگوش یک سوال تصویری بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز برای شما ارائه شده است. شما می توانید این سوال هوش را با دوستان و دیگر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. به خصوص آنانی را که معتقدند یک کارآگاه تمام عیار هستند را به چالش بکشید.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

این سوال هوش در اینترنت مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. به سوری که در کمتر از یکساعت پس از انتشار در فیس بوک، هزار مرتبه بازنشر گردید. تنها 18 درصد از کاربران توانستند در زمان مشخص این سوال تصویری را پاسخ دهند. امیدوارم شما جزو همان 18 درصد تیزبین باشید. اگر آماده هستید می توانید تصویر زیر را بررسی کنید. شما باید بتوانید معلمی را که برای تابلو عینک و سبیل کشیده است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: 3 فرزند گدا کجا هستند؟| تیزبین‌ها این چالش را در 5 ثانیه شکست می‌دهند!

آزمون شناسایی معلم بازیگوش

 

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش تصویری: اگر باهوشی بگو چه کسی قاتل است؟

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: اگر باهوشی: بگو چه کسی قاتل است؟.

.

.

 

شاید بپسندید: 3 اشتباه ساخت و ساز را پیدا کنید، فقط 4٪ افرداد توانسته اند آن ها را پیدا کنند!

.

پاسخ آزمون شناسایی معلم بازیگوش

اگر شما حزو 18 درصد باهوش و تیزبینی باشید که این سوال معمایی را حل کرده، قطعا با خودتان خواهید گفت که سوالی به این آسانی پیدا نمی شود! اما باید گفت که شما توانسته اید مهارت های شناختی خود را توسعه دهید. لذا باید به شما تبریک گفت. اما اگر هنوز بدنبال پاسخ این سوال معمایی تصویری یا آزمون شناسایی معلم بازیگوش هستید، باز هم نگران نباشید. این تصویر و تصاویر مشابه می تواند تمرینی مفید برای افزایش فعالیت های مغزی شما و در نهایت افزایش مهارتهای شناختی شما باشد.

پاسخ را در پاسخ آزمون شناسایی معلم بازیگوش مشخص کرده ایم. به تصویر دقت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زندانی فراری: اگر باهوشی زندانی فراری را در 5 ثانیه شناسایی کن!

پاسخ آزمون

 

شاید بپسندید: اگر چشمی دقیق داشته باشید، باید بتوانید چهره پنهان را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید

زن وسط در دستش یک خودکار دارد و با توجه به میزان پهنای خطوط نقاشی عینک و سبیل غیر ممکن است که وی این کار را کرده باشد. زن سمت راست تصویر نیز در جیب خود یک روان نویس دارد. لذا با توجه به همان استدلال اول، او نیز این کار را نکرده است. اما پیرمرد معلم در جیب خود یک ماژیک دارد. این مسئله با توجه به پهنا و سرپوش ماژیک که در جیب این پیرمرد دیده می شود، قابل اثبات است.

شما چه فکر می کنید؟ آیا دلیل دیگری برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی معلم بازیگوش می توانید ارائه دهید؟

 

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

پازل تصویری چیست؟

پازل و یا معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید:با توجه به جزئیات کدام مرد به دلیل علاقه به شغل، جذب یک زن نمی شود؟

آیا معماها برای مغز شما مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: اول چه چیزی دیدی؟ آیا شما متواضع هستید یا فقط وانمود می کنید؟

ورزش مغز و بازی های فکری

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: سوال هوش اتاق با ارزش چطور حل می شود؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

امیدوارم از آزمون شناسایی معلم بازیگوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر تیزبین باشی با یک نگاه فردی که از گذشته به زمان حال آمده را پیدا می‌کنی!

فقط باهوشا در کمتر از 5 ثانیه، خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

باهوشا بگن که همسر چارلز کدامیک از زنان تصویر است!؟

اگر گربه پنهان شده تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

تنها افراد باهوش در یک نگاه همسر واقعی این مرد را شناسایی می‌کنند!

در تست شخصیت شناسی تصویری منظره، کدام مسیر را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنید!؟

یک تیزبین می‌تواند در 3 ثانیه گاو ماهی را در میان پولیب‌های مرجانی پیدا کند؟

نوشته های مشابه

12 دیدگاه

  1. چرا اشتباه میگی معلم زن و مرد از نحوه قرار گیری ماژیک در جیب و دست مشخصه که راست دست هستن اما معلم زن میانسال چپ دسته یه نگاه به نقاشی بنداز مشخصه کیه یک چپ دست کشیده

    1. ممنون میدونیم که اکثر ماژیک ها سری سوم گیره نداره و واسه پیرمرد داره پس یعنی اون خودکار به نظر من این کار زن سمت راستی چون ماژیک داره و ینو حالت تعجب داره بعد از اون ور پیرمرد داره بی توجهی می‌کنه پس ممکنه کار پیرمرد باشه و اون دختر جوان هم به پیرمرد شک کرده(بخاطر لبخند و نوع صورت)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا