;
تفریح و سرگرمی

اگر تیزبین باشی با یک نگاه فردی که از گذشته به زمان حال آمده را پیدا می‌کنی!

آزمون شناسایی فرد قدیمی: باز هم یک سوال هوش تصویری جدید. سوالات هوش تصویری بسیار جالب هستند. شما می توانید با این سوالات لجظات شاد ومفرحی را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید.

با کمک سوالات هوش تصویری شما می توانید هوش و به طور کلی توانائیهای شناختی خود و دیگران را محک بزنید. به صورت کلی این سوالات و دیگر بازی های فکری می توانید سبب رشد مهارتهای شناختی شود. آزمون شناسایی فرد قدیمی از جمله ازمون هایی است که قطعا شما را با چالش جدی روبرو می کند. چرا که برای پاسخ به این سوال زمان شما بسیار کم است. تنها در 3 ثانیه یا همان نگاه اول باید بتوانید این معمای تصویری را حل کنید. یک ذهن خلاق و دقیق می تواند به آسانی این آزمون را پشت سر بگذارد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی فرد قدیمی همراه باشید.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوش‌ها:در سوال معمایی شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

آزمون شناسایی فرد قدیمی

سوالات هوش یا آنچه که این روزها در فضای مجازی تحت عنوان معماهای تصویری به اشتراک گذاشته می شوند، بسیار جالب هستند. شما باید بتوانید از زمان خود به نحو احسن استفاده کنید. برای موفقیت از تمام قدرت تمرکز و دقت خود باید استفاده کنید. همچنین باید به یاد داشته باشید که هر ازمونی زمان خص برای پاسخگویی دارد.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

در آزمون شناسایی فرد قدیمی شما شاهد یک تصویر بسیار جالب هستید. گویا چند نفری در صف پرداخت هزینه غذا در یک رستورانت حضور دارند. همه چیز عادی به نظر می رسد و افراد تصمیم دارند هزینه غذای خود را بپردازند. اما صبر کنید یک چیز در این تصویر هیچ عادی نیست. گویا فردی از زمان گذشته به زمان حال آماده است. در آزمون شناسایی فرد قدیمی  از شما خواسته شده است که فردی که از گذشته به زمان حال امده است را شناسایی کنید!

اگر آماده هستید با یکدیگر تصویر آزمون شناسایی فرد قدیمی را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم ربا: تیزبین باشی،می‌توانی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی!

آزمون شناسایی فرد قدیمی

 

برایتان جالب خواهد بود: هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

.

.

.

.

برای شما جالب خواهد بود: این تصویر به شما خواهد گفت که آیا روح شما مهربان است یا خیر!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش مادربزرگ خون آشام: کدامشان انسان عادی نیست؟!

.

.

.پاسخ آزمون شناسایی فرد قدیمی

احتمالا شما که اکنون این متن را می خوانید؛ به پاسخ معما رسیده اید.اگر هم هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد به بالای صفحه رفته و دوباره دقیق تر به عکس نگاه کنید.

.

.

.

هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

.

.

.

این بار حتما تصویر را شناسایی کردید. بله زن که آخر صف ایستاده است از گذشته به زمان حال آمده است. هر چند او تلاش کرده نمایان نباشد. اما کیشه پولی که به کمر آویخته است او را لو می دهد. این روزها حتی تبادل اسکناس بین افراد به حد نازل خود رسیده است چه برسد به اینکه با پول فلزی بشود کاری کرد.

شاید بپسندید: یک تیزبین می‌تواند در 3 ثانیه گاو ماهی را در میان پولیب‌های مرجانی پیدا کند؟

پاسخ آزمون

 

شاید برای شما جالب باشد: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

مهم بودن پازل های تصویری

پازل تصویری تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از عملکردهای مغز ما دارد، که به معنای میلیون ها اتصال عصبی در سراسر سلول های مغزی توزیع شده است تا به اندازه کافی با محیط برخورد کند و اطلاعات را از طریق کانال های مختلف پردازش کند.

 

برایتان جالب خواهد بود: معمای قطار: کدام مرد احتمالا تصادف می کند؟!

ورزش مغز با بازی های فکری

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

یک تیزبین در 10 ثانیه تفاوت های پسرک سمت چپ و راست را پیدا می‌کند!

معماها برای مغز شما مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

تیزبین‌ها: در میان ربات‌های هم شکل، همسر واقعی مرد را شناسایی کنید!

چالش های تصویری با مغز چه می کنند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه باهوشا: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد قدیمی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا