;
تفریح و سرگرمی

با توجه به جزئیات کدام مرد به دلیل علاقه به شغل، جذب یک زن نمی شود؟

آزمون شناسایی مرد مجرد : سوالات هوش و معماهای تصویری به جز جدایی ناپذیر بخش سرگرمی شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند. بواقع نیاز روزمره ما باعث شده که این نوع از مطالب طرفداران زیادی داشته باشد. در کنار پر کردن اوقات فراغت، بسیاری از ما نیاز داریم که مغز خود را ورزش دهیم. به باور محققان، روزانه تنها 5 دقیقه مطالعه و همچنین توجه به بازی های فکری می تواند مغز ما را فعال نگه داشتن و از آسیب های دوران پیری همچون آلزایمر و فراموشی جلوگیری کند.

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

سوالی که در آزمون شناسایی مرد مجرد با آن روبرو هستید، قطعا سلول های خاکستری مغز شما را حسابی وادار به فعالیت خواهد کرد. این سوال آنقدر چالش برانگیز است که سازنده آن مدعی شده است که از هر 5 نفر تنها دو نفر قادر هستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه این معمای تصویری را حل کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مرد مجرد همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پسر فقیر: یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

آزمون شناسایی مرد مجرد

این مطلب می تواند بیشتر از آنکه یک آزمون و سا سوال هوش باشد یک تست روان شناسی باشد. اما به هر حال شما با کمک جزئیات و برخی نشانه می توانید این معما را حل کنید. تمام جزئیات در تصویر قابل مشاهده است و اگر دقت نظر و تمرکز شما در حد خوبی باشد به آسانی خواهید توانست بر آزمون شناسایی مرد مجرد غلبه کنید. اما سوال چیست؟ این آزمون از شما چه می خواهد؟

شما در تصویر آزمون شناسایی مرد مجرد با تصویری روبرو هستید که سه مرد در آن قابل مشاهده است. یا پوشش متفاوت و سبک ژست گرفتن مختلف. هر کدام از این مردان ،حرکات بدنی متفاوتی از خود نشان داده اند.

این سه مرد در اداره مشغول کار هستند که در آنجا تعداد زیادی کارمند زن نیز حضور دارد. در تصویر مرد اول دست به کمر زده و مستقیم به اطراف و روبرو نگاه می کند.  مرد دوم در حالی که لباس مرتبی پوشیده بود، کراواتش را که ممکن است کج شده باشد، مرتب کرد و یک دستش را در جیبش گذاشته است. مرد سوم نیز، روی صندلی اداری نشسته و پاهایش را روی هم قرار داده است. حال به نظر شما کدامیک از این سه مرد با توجه به حالات بدنی، جذب هیچ یک از کارمند زن اداره نمی شود؟

شما باید با دقت این تصویر را مشاهده کنید و تمام زوایا و جزئیات تصویر را تحلیل کنید تا در نهایت به پاسخ دست پیدا کنید. بر اساس زبان بدن نمایش داده شده، کدام مرد به دلیل توجه بیشتر به شغلش، جذب زنان نمی شود؟ به یاد داشته باشید که به هر جزئیاتی دقت کنید و فراموش نکنید که برای ارائه پاسخ تنها 7 ثانیه فرصت دارید. تصویر را می بینیم.

شاید بپسندید: براساس شواهد موجود تصویر، چه کسی ممکن است مرده باشد!؟

آزمون شناسایی مرد مجرد

 

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش همسر زندانبان کیه اگه گفتی؟!

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: کدام زوج خیانت را پنهان می کند؟ با این تست می فهمید چه نوع شریک عاشقانه ای هستید؟

.

پاسخ آزمون شناسایی مرد مجرد

احتمالا حدس زده باشید که پاسخ سوال معمایی ما کدام است. اما برای کسانی که هنوز به نتیجه نرسیده اند یک فرصت کوتاه دیگر هم می دهیم. می توانید در 5 ثانیه دیگر به جزئیات تصویر نگاه بیندازید.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: حتی تیزبین ترین چشم ها هم به سختی آفتاب پرست را می بینند!

 

.

.

مرد اول، همانطور که در تصویر دیده می شود دست هایش را روی کمرش گذاشته بود و بدون اینکه خود متوجه شود به زبان بدن خود به دیگران می فهماند که او به دنبال یک شریک عاطفی برای خود است. مرد دوم نیز  که کراواتش را صاف می کرد و یک دستش در جیبش بود، تلاش می کند که نظر جنس مخالف را به سوی خود جلب کند. بنابراین سعی کرده است ظاهر مناسبی از خود به بیرون ارائه دهد.

به این ترتیب پاسخ صحیح، مرد سوم است.فقط به او نگاه کنید که روی صندلی اداری نشسته و پاهایش را روی هم گذاشته است. یعنی اینکه این فرد در اداره بیشتر به فکر شغلش هست تا خانم ها.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

پاسخ آزمون

شماچه حدسی زدی؟

سوالات و چالش های تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن کرم متفاوت در آزمون شناسایی کرم متفاوت،تیزبینی خود را اثبات کنید!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد بیگانه: کدامیک از افراد مراسم ازدواج، یک انسان واقعی نیستند!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود:  آزمون هوش شناسایی والدین: کدامیک والدین این پسر است؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپشندید: آزمون شناسایی قاتل در رستوران: اگر ذهن کارآگاهی داری،در یک نگاه قاتل مرد را در تصویر پیدا کن!

امیدوارم از آزمون شناسایی مرد مجرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

آزمون شناسایی مرد عاشق: مرد به کدامیک از زنان تصویر علاقمند است!؟

اگر باهوشی، بگو که کدامیک از دختران تصویر، دختر این زن است!

آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر: آیا می‌توانید در 7 ثانیه موارد متفاوت را تشخیص دهید؟

اگر دقت ات عالی است، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه شناسایی کن!

یک تیزبین به آسانی در آزمون شناسایی جغد در میان سنگ چین ها، جغدهای استتار شده‌ را پیدا می‌کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا