;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

آزمون شناسایی زن عاشق: دیوید استفنز، از جمله محققانی است که در حوزه زبان بدن می باشد. این حوزه از جمله حوزه هایی است که بسیار مورد توجه محققان و روان شناسان قرار دارد. ما بدون آنکه خود متوجه باشیم دارای ارتباطات غیر کلامی فراوان هستیم. به واقع زبان بدن روشی است که هر فرد تلاش می کند با طرف مقابل خود به صورت غیرکلامی ارتباط برقرار کند. براساس یک پژوهش، زنان بیشتر از مردان علاقمند به ارتباطات غیرکلامی هستند.

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

زنان از طریق حالات چهره، ژست های مختلف، حرکات آرام بخش و ویژگی های صوتی مانند زیر و بم صدا می خواهند، چیزی بگویند. خواندن نشانه های زبان بدن به شما کمک می کند تا متوجه حالت های فرد شوید. مثلا بفهمید که آیا فردی راحت، ناراحت، عصبی، یا حتی مجذوب شما شده است. البته افراد از هر جنسیت به طور کلی رفتارهای مشابهی دارند. اما برخی تفاوت های ظریف در مورد زبان بدن زنان وجود دارد. با آزمون شناسایی زن عاشق و مچله خبر چشمک همراه باشید و تشخیص دهید براساس زبان بدن، کدام زن عاشق جنس مخالف خود شده است؟

شاید بپسندید: براساس شواهد موجود تصویر، چه کسی ممکن است مرده باشد!؟

آزمون شناسایی زن عاشق

در آزمون شناسایی زن عاشق شما با یک تست کوتاه برای سنجش توانایی خود در خواندن زبان بدن زنان آشنا خواهید شد. به نظر شما کدامیک از زنان زیر در یک رابطه عاطفی قرار دارند؟ از طریق این آزمون که ارتباط مستقیم با  زبان بدن دارد، شما باید بفهمید که کدام زن ممکن است عاشق باشد. البته برای ارائه پاسخ 15 ثانیه وقت دارد.

نگاهی دقیق تر به تصویر داشته باشیم. در تصویر آزمون شناسایی زن عاشق، شما با سه عکس از زنانی که هدف این آزمون هستند، روبرو هستید. شما باید با تجزیه و تحلیل زبان بدن آنها، متوجه شوید که کدام یک عاشق جنس مخالف خود شده است؟ اگر آماده هستید به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید بفهمید کدام یک عاشق است!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

آزمون شناسایی زن عاشق

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی کروکودیل را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر دید خوبی دارید کلمه “MULA” را در 7 ثانیه پیدا کنید

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن عاشق

برای دیدن پاسخ شما می توانیدبه توضیحات زیر مراجعه کنید.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی مادر راستگو: کدامیک از این سه زن، حقیقت را می گوید!؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: به داماد کمک کنید! کدام عروس روح نیست؟

زن شماره 1 در آزمون شناسایی زن عاشق

اگر خانمی در حین صحبت با مردی شروع به حالت دادن به موهایش می کند، دست به آنها می زند و به عبارت دیگر با موهایش بازی می کند، مطمئن باشید که او این کار را برای جلب توجه مرد انجام می دهد!

این یکی از حرکات کلاسیکی است که زنان برای جلب توجه مردان، از آن استفاده می کنند. در واقع، این نوع زبان بدن، برای جذب مردان استفاده می شود. به خصوص هنگامی که زن عاشق مرد شده است و می خواهد او را به دست آورد.

برایتان جالب خواهد بود: گرم شدن هوا و شهرهایی که تا سال 2030 از بین می روند!

زن شماره 2

نگاه اجمالی یک سلاح قدرتمند در هنر اغوا کردن زنان است. این یک سیگنال بسیار واضح است که با نام مستعار زبان بدن، از طرف یک زن به یک مرد می رسد. در این حالت نیز زن، عاشق طرف مقابل خود شده است و از او نیز توجه متقابل می خواهد.

زن شماره 3 در آزمون شناسایی زن عاشق

به تصویر این زن دقت کنید. دهان این زن کمی باز است و او در حال لیسیدن گوشه لب هایش است. وی نیز یک سیگنال قوی به مرد مقابل خود می فرستد. سیگنالی که تشان می دهد این زن عاشق آن مرد شده است.

بنابراین، پاسخ درست این است که هر سه زن در یک رابطه عاطفی هستند! این سه زن نتوانسته اند زبان بدن خود را پنهان کنند، زبان بدنی که نشان دهنده عاشق شدن آنها نسبت به طرف مقابل است.

 

شاید بپسندید:نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

چالش یا معمای تصویری

در واقع معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این معما شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پسر فقیر: یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

مغز با انجام بازی های فکری چه تغییری می کند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی: کدامیک از پرستارها یک زن نیست!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: چه کسی در حال خیانت به همسر خود است!؟

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مرد عاشق: مرد به کدامیک از زنان تصویر علاقمند است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی قاتل در رستوران: اگر ذهن کارآگاهی داری،در یک نگاه قاتل مرد را در تصویر پیدا کن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

امیدوارم از آزمون شناسایی زن عاشق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

اگر باهوشی، بگو که کدامیک از دختران تصویر، دختر این زن است!

آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر: آیا می‌توانید در 7 ثانیه موارد متفاوت را تشخیص دهید؟

اگر دقت ات عالی است، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه شناسایی کن!

یک تیزبین به آسانی در آزمون شناسایی جغد در میان سنگ چین ها، جغدهای استتار شده‌ را پیدا می‌کند!

آزمون شناسایی اختلاف مزرعه: تمرکزت خوبه، 10 اختلاف میان دو تصویر را پیدا کن!

اگر تیزبین باشید در 1 نگاه، کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی می کنید!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. حالات چهره این سه زن را می‌توان به صورت دیگری هم توصیف کرد. ارتباط عاطفی و احساسی کمابیش در هر سه اونها دیده میشه اما این به معنای عاشق بودن اونها نیست ‌. به زن سمت راست دقت کنید ، او به سمت شخص مقابل چشمک میزند و زبان بر روی لب خود می‌کشد این حالت صورت او بیشتر احساس شهوت را نشان می‌دهد. زن سمت چپ به موهای خود دست می‌زند و حالت صورت بی احساسی دارد این مورد می‌تواند به عدم علاقه او به شخص مقابل باشد چون با دست به مو زدن این پیام را می‌رساند که حوصله اش از طرف مقابل سر رفته. زن وسطی به طرف مقابل لبخند می‌زند و بالاتنه خودش را یه وری کرده که انگار دارد عشوه می‌کند پس می‌توان با قاطعیت بیشتر گفت که زن وسط عاشق شخص مقابل هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا