;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

آزمون شناسایی شوهر: معمای تصویری امروز از جمله معماهایی است که پاسخبه آن نیازمند دقت و تمرکز عالی است. به کمک این معما شما میتوانید ادعا کنید که استاد حل معماهای تصویری هستید. شما در آزمون شناسایی شوهر باید سعی کنید که در 3 ثانیه همسر این زن را شناسایی کنید. برای شناسایی شما نیازمند یک نشانه کوچک هستید.

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

پازل های تصویری و معماهای تصویری به دلیل جذابیت تصویری به سرگرمی مورد علاقه هزاران کاربر در اینترنت تبدیل شده اند. شما با پرداختن به این معماها علاوه بر آنگه سرگرمی خواهید شد، همچنین می توانید مغز خود را ورزش دهید. این معماها برای آنکه حل شوند، نیازمند توجه و تمرکز هستند و همین مسئله سلول های خاکستری مغز را به فعالیت وادار می کند. با آزمون شناسایی شوهر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر باهوشی، بگو که کدامیک از دختران تصویر، دختر این زن است!

آزمون شناسایی شوهر

در تصویر آزمون شناسایی شوهر شما عکسی از سه مرد متفاوت را مشاهده می کنید. هر کدام از این مردان دارای چهره و فیزیک هستند. ماموریت شما در این معما این خواهد بود که بفهمید کدام یک از مردان شوهر این خانم است. ما به شما می گوییم که این چالش تصویری یکی از پیچیده ترین چالش ها است، زیرا از هر 10 نفر، تنها 2 نفر موفق به شناسایی همسر این زن شده اند!

به یاد داشته باشید که شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا معما را حل کنید. حل معما در این زمان به معنای سطح بالای دقت و تمرکز شما و همچنین میزان تیزبینی شماست. لذا زمان را در نظر داشته باشید. توصیه می کنیم ویژگی های زن را تجزیه و تحلیل کنید و به این فکر کنید که شریک ایده آل او چه کسی خواهد بود. آیا می توانید در مدت زمان مشخص شده بفهمید که شوهر زن کیست؟ با هم تصویر آزمون شناسایی شوهر را مرور می کنیم….

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر: آیا می‌توانید در 7 ثانیه موارد متفاوت را تشخیص دهید؟

آزمون شناسایی شوهر

 

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی کروکودیل را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد:آزمون شناسایی زندانی فراری تازه: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر دید خوبی دارید کلمه “MULA” را در 7 ثانیه پیدا کنید

.

پاسخ آزمون شناسایی شوهر

اگر به این قسمت از متن رسیدید، احتمالا یک تجزیه و تحلیل کلی از تصویر آزمون شناسایی شوهر  را داشته اید. ممکن است به یک نتیجه رسیده باشید و می خواهید بفهیمد که آیا جواب شما با جواب سازندگان این معما برابر است یا خیز؟

اگر هنوز به نتیجه نرسیدید می توانید به بالا برگشته و قبل از دیدین پاسخ، بار دیگر شانس خود را برای شناسایی همسر این زن امتحان کنید.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: گرم شدن هوا و شهرهایی که تا سال 2030 از بین می روند!

.

.

آیا از پاسخ خود مطمئن هستید؟ آیا هنوز در شک هستید؟ نگران نباشید، ما به شما خواهیم گفت که شریک ایده آل این زن کیست. به تصویر ذیل نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگر دقت ات عالی است، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه شناسایی کن!

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: به داماد کمک کنید! کدام عروس روح نیست؟

در نگاه اول به نظر می رسد که این خانم به دلیل استایل و ظاهر مشابه، همسر مردی است که لباس آبی رنگ به تن دارد. اما آیا واقعا نشانه ای میان او دو وجود دارد؟ خیر هیچ  نشانه ای دیده نمی شود. به نظر می رسد مردی که لباس زرد رنگ پوشیده، همسر  این زن است.

حتماً می گویید: بر چه اساس؟ اگر به تصویر خوب دقت کنید مرد بر روی گردن خود نام لیزا را خالکوبی کرده است. زن نیز گردنبدی با حرف L بر گردن دارد که به نظر می رسد حرف اول اسم اوست. بنابراین می توان گفت که این دو زن و شوهر هستند.

این معماها بر پایه توسعه بخشی به قوه دقت و تمرکز شما طراحی شده اند و شما باید به دنبال نشانه ها برای ارائه پاسخ باشید. این تلاش برای پیدا کردن نشانه می تواند مهارتهای شناختی شما را افزایش دهد، بدون آنکه خود متوجه باشید.

شاید بپسندید: با توجه به جزئیات تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

مهم بودن بازی های فکری برای سلامت

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

تأثیر بازی های فکری بر پیشگیری از زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: کدام کودک یک پسر نیست!؟| اگر باهوشی در 5 ثانیه تشخیص بده!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: چه کسی در حال خیانت به همسر خود است!؟

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

شاید برایتان جالب باشد: نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

مغز با انجام بازی های فکری چه تغییری می کند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش: تونی کدام در را انتخاب کند تا سالم از این خانه خارج شود؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، در یک نگاه زن و شوهر واقعی را شناسایی کن!

امیدوارم ازآزمون شناسایی شوهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

یک تیزبین به آسانی در آزمون شناسایی جغد در میان سنگ چین ها، جغدهای استتار شده‌ را پیدا می‌کند!

آزمون شناسایی اختلاف مزرعه: تمرکزت خوبه، 10 اختلاف میان دو تصویر را پیدا کن!

اگر تیزبین باشید در 1 نگاه، کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی می کنید!؟

اگر قدرت دیدت عالیه در آزمون شناسایی جغدهای پنهان،3 جغد را پیدا کن!

آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس: تشخیص دهید، مادر نوزاد چه کسی است!؟

آزمون شناسایی اشتباه تصویر: اگر باهوشی اشکال تصویر را در 5 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی دزد نوزاد: به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. پاسخ و درست گفتم اما گردنبند و اسم خالکوبی و ندیدم بعد ازاینکه متن و خوندم متوجه خالکوبی شدم ، نتیجه گیری: هوشم فوق العادس

    1. اتفاقا شما از نظر هوش بسیار ضعیفی،چون نکته این تست روی خالکوبی طراحی شده بود که شما هم متوجهش نشدی،و شانسی و بر پایه احتمالات انتخاب کردی.اگه هوش فوق العاده ای داشتی متوجه ارتباط باید میشدی.. پس لطفا واسه خودت نتیجه گیری نکن و رانی واسه خودت وا نکن..

    2. شما لطفا نتیجه گیری نکن، اتفاقا وه تنها هوش فوق العاده ای نداری، بلکه از لحاظ هوشی خیلی خیلی ضعیفی.این تست بر اساس ارتباط بین حروف ال داخل گردنبند و اسم خالکوبی شده طراحی شده بود، که شما از بس سطح هوش پایینی داشتی اصلا متوجه هیچکدومش نشدی، دیگه هیچ راه شناختی وجود نداشت، این یعنی اینکه شما شانسی یکی رو انتخاب کردی و بر پایه احتمالات انگار ده، بیست، سی، چهل، کرده باشی،.. پس لطفا بیخود نتیجه گیری نکن و رانی واسه خودت وا نکن لطفا

  2. منم دقیقا تا واردش شدم به اولین چیزی که نگاه کردم گردنبند زنه بود بعد از دیدن سه مرد خالکوبی رور گردن مرد لباس زرده بود برا همین سریع متوجه شدم شوهرش کدومه
    ممنون از سازنده خیلی عالی بود

  3. من با نگاه اول خالکوبی رو دیدم بعد به خانم نگاه کردم و متوجه گردنبند با حرب L شدم و فهمیدم شوهر واقعی کدام است. یعنی تا تست باز شد متوجه شدم.. در نتیجه واقعا هوش فوقالعاده ای دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا