;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی اشتباه تصویر: اگر باهوشی اشکال تصویر را در 5 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر: با کمک بازی های فکری و سوالات هوش می توان، میزان قدرت توانائیهای تصویری و ذهنی خود را محک بزنیم. شما با کمک این بازی ها علاوه بر اینکه می توانید خود و اطرافیانتان را سرگرم کنید، ناخواسته در رشد و توسعه توانائیهای شناختی خود و اطرافیانتان می توانید موثر باشید. در این بازی ها زمان محدود سبب می شود که شما دقیق تر و جدی تر دقت و تمرکز کنید و این مسئله به افزایش فعالیت مغز شما کمک زیادی می کند.

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

در تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر نیز اشتباهی به وضوح دیده می شود. اما تنها یک چشم تیزبین و ذهن خلاق می تواند در کمتر از 5 ثانیه آن را شناسایی کنید. آیا شما می توانید این اشتباه را مورد شناسایی قرار دهید. با آزمون شناسایی اشتباه تصویر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تیزبین‌ها: در میان ربات‌های هم شکل، همسر واقعی مرد را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر

با کمک آزمون شناسایی اشتباه تصویری، اثبات کنید که توانائیهای ذهنی و تصویری شما بهترین است. این معمای تصویری را با هر کسی که این گونه معماها و سوالات هوش را دوست دارد به اشتراک بگذارید. مطمئن هستیم این آزمون می تواند یک جایگزین عالی برای اوقات فراغت شما باشد.

در تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر، شما بایک روز عادی در یک پارک روبرو هستید. مادربزرگی که به همراه نوه خود در پارک نشسته است. مردی که حیوان خانگی خود را به پارک آورده است و زوج جوانی. همه چیز عادی به نظر می رسد، اما یک اشکال در تصویر دیده می شود. به نظر شما آن اشکال چه می تواند باشد؟

اگر آماده هستید تصویر را با یکدیگر مرور می کنیم. فقط در خاطر داشته باشید برای حل این معما تنها 5 ثانیه فرصت دارید و شما باید خیلی سریع با دیدن تصویر به یک نتیجه گیری منطقی دست پیدا کنید. این شما و این هم تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل را در یک نگاه شناسایی کند!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر

 

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش چندراهی برق:چند گوشی را می شود همزمان شارژ کرد؟؟

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: عکس اعترافات درونی مردم که سوژه عکاس مشهور شد: کمک!

.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر

به باور سازندگان این معمای تصویری هر کسی ممکن است از نقطه نظر خود به این معما پاسخ دهد. پاسخ شما افق دید شما و حتی نوع نگاه شما را به عرف ها و عادت های معمول نشان می دهد. اگر به وقت بیشتر نیاز دارید 3 ثانیه دیگر فرصت دارید تا به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگر دقت ات عالی است، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه شناسایی کن!

.

.

.

به باور سازندگان این پازل، 90 درصد پاسخ دهندگان ممکن است بلافاصله خطای تصویر را در درخواست ازدواج دختر از پسر خلاصه کنند. عده ای هم ممکن است به انگشتر زنانه اشاره کنند. اما سازنده این پازل معتقد است که امروزه گاهی برخی زنان ممکن است بر خلاف سنت های رایج از یک مرد خواستگاری کنند. و به فیلم خواستگاری(The Proposal) با هنرپیشگی ساندرا بولاک اشاره می کنند که در آن زن قهرمان فیلم از نقش اول مرد فیلم خواستگاری می کند.

دو درصد پاسخ دهندگان هم اشکال تصویر را به استخوان گربه دانسته اند و معتقدند سگ ها به چنین استخوان هایی علاقمند هستند. اما واقعیت این است که گربه ها نیز تا اندازه ای به استخوان علاقمند هستند و حتی دیده اید که گربه های کوچه شما ساعت ها مشغول لیسیدن یک تکه استخوان هستند.

اشکال اساسی در پایه های نیمکت است که به نظر می رسد فقط یک پایه دارد. سازنده این معما معتقد است که کمتر کسی متوجه این اشکال بزرگ در تصویر شده است.

شاید بپسندید: یک تیزبین در 10 ثانیه تفاوت های پسرک سمت چپ و راست را پیدا می‌کند!

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش ازدواج امن: کدام زن بهتر است با خون آشام ازدواج کند؟

این معمای تصویری در واقع یکی از چالش برانگیزترین معماها بوده که عده کمی قادر به پاسخگویی به آن شدند.

چالش یا معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش همسر زندانبان کیه اگه گفتی؟!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

ورزش دادن مغز با کمک بازی های فکری

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی یه به عبارت دیگر بازی فکری،سبب افزایش فعالیت های مغزی می شود.

شاید برایتان جالب باشد: کدام زوج خیانت را پنهان می کند؟ با این تست می فهمید چه نوع شریک عاشقانه ای هستید؟

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

مغز با انجام بازی های فکری چه تغییری می کند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

امیدوارم از آزمون شناسایی ربات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

آزمون شناسایی دزد نوزاد: به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

یک ذهن متمرکز به آسانی در 7 ثانیه عدد 696 را در میان اعداد پیدا می کند!

در آزمون شناسایی پدر واقعی، به دخترک کمک کنید تا از چنگ آدم ربا فرار کند!

تست بینایی حرف A: در عرض 10 ثانیه A را در این تصویر پیدا کنید؟

آزمون شناسایی توستر متفاوت: کدامیک از این توسترها با دیگری متفاوت است!

آزمون شناسایی تفاوت پسرهای شیطون:تفاوت های دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کند!

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مهارت کارآگاهی داری در 5 ثانیه دروغگو را تشخیص بده!

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. درسته که بعضی از اوقات دختر از پسر خواستگاری میکنه اما به حلقه ای که به پسر میده دقت کنید ، حلقه زنونه است ، حلقه مردانه که اینقدر نازک و نگین دار نیست

    1. سگ هم استخوان دوست نداره فقط به عنوان دندونی در سن بلوغ بهش میدن و اشکال همون قلاده ی گردنی برای گربه ی وحشی بود! یعنی اون گربه وحشی بوده و قلاده ای که برای گربه ی عادی میبندن بدنیه!

  2. آره منم شکم به لباس زردس چون مضطربه
    قطعا یه بچه تو جعبه جا نمیشه و
    مرد وسطیم نگران گریه بچه نیست انگار عصبیه کلا
    پس همون پسره دزد بچه س

  3. یکیش اینه که جای گربه باید سگ باشه یکی هم جای دختر و پسره باید عوض بشه اون پایه نیمکت هم میتونه باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا