;
تفریح و سرگرمی

یک ذهن متمرکز به آسانی در 7 ثانیه عدد 696 را در میان اعداد پیدا می کند!

آزمون شناسایی عدد 696: با حل یکی از پیچیده ترین چالش های تصویری، نشان دهید که نابغه هستید. این چالش تصویری توانسته است توجه عده زیادی را به خود جلب کند. شاید این سطح از توجه، معلول عوامل مختلفی است. مجله خبری چشمک هر روزه با جدیدترین و جذاب ترین بازی های فکری همراه شماست.

چالش تصویری یا آزمون شناسایی عدد 696 می تواند به خوبی شما را سرگرم و اوقات فراغت شما را پر کند. همچنین این چالش می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت وادار کند. شما برای حل این چالش نیاز دارید که از تمام توان بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی عدد 696 در زمان مشخص شده همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مهارت کارآگاهی داری در 5 ثانیه دروغگو را تشخیص بده!

آزمون شناسایی عدد 696

همانگونه که اشاره شد، چالش تصویری یا آزمون شناسایی عدد 696 توانسته است در شبکه های اجتماعی به خوبی مورد توجه قرار بگیرد. این چالش در زمانی کوتاهی پس از انتشار در فیس بوک بیش از هزار مرتبه همرسانی شد و عده زیادی تلاش کردند که این چالش معمایی را در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای حل کنند.

در آزمون شناسایی عدد 696 شما با تعداد زیادی عدد سرو کار دارید. اما آنچه که مهم است یافتن یک عدد سه رقمی در میان این مجموعه عددهاست. این عدد سه رقمی، عدد 696 است. شما باید بدنبال این عدد باشید. فرقی نمی کند به صورت عمودی یا افقی!

آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

البته برای انجام آزمون شناسایی عدد 696، باید زمان مشخصی را پشت سر بگذارید. تنها 7 ثانیه وقت دارید که این چالش تصویری را حل کنید. قبل از شروع آزمون شناسایی عدد 696، باید مطمئن شوید که 100٪ برای انجام این چالش آماده هستید، زیرا از هر 10 نفر فقط 3 نفر در زمان تعیین شده پاسخ را پیدا کردند.برای انجام آزمون برای مدتی کوتاه چشم خود را ببندید و سپس به تصویر زیر نگاه کنید. زمان 7 ثانیه ای شما از اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت پسرهای شیطون:تفاوت های دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کند!

آزمون شناسایی عدد 696

 

برایتان جالب خواهد بود: خطای تصویر دانش آموز و معلم را در 5 ثانیه تعیین کنید

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر قدرت دیدت عالیه در آزمون شناسایی جغدهای پنهان،3 جغد را پیدا کن!

.

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی پیتزای مشابه هم را پیدا کنید!

.

.

پاسخ آزمون شناسایی عدد 696

آیا عدد مورد نظر را پیدا کردید؟ آیا شما به زمان بیشتری نیاز دارید؟ نگران نباشید! برای تلاش دوباره یک فرصت 5 ثانیه ای دیگر به شما دادمی شود. تلاش کنید عدد 696 را پیدا کنید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش چاه، نابغه های ریاضی بشتابید!

.

.

شما عکس را پیدا کردید؟ اگر پاسخ “بله” است، به شما تبریک می گویم که نشان داده اید در حل چالش های تصویری یک نابغه هستید. البته باید گفت که شما بسیار متمرکز و تیزبین هستید.

اگر هنوز 696 را پیدا نکردید، اشکالی ندارد. در اینجا تصویر حل شده را ارائه می دهیم.

شاید بپسندید: تست بینایی حرف A: در عرض 10 ثانیه A را در این تصویر پیدا کنید؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: عکس های وحشتناک: عکاس معروفی که ترس های ما را نشان می دهد!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

برایتان جالب خواهد بود:با پیدا کردن کرم متفاوت در آزمون شناسایی کرم متفاوت،تیزبینی خود را اثبات کنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

بازیهای فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: با توجه به جزئیات کدام مرد به دلیل علاقه به شغل، جذب یک زن نمی شود؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیدوارم از آزمون شناسایی عدد 696 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

تیزبین‌ها: در میان ربات‌های هم شکل، همسر واقعی مرد را شناسایی کنید!

یک تیزبین در 10 ثانیه تفاوت های پسرک سمت چپ و راست را پیدا می‌کند!

آزمون شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل را در یک نگاه شناسایی کند!

آزمون شناسایی توستر متفاوت: کدامیک از این توسترها با دیگری متفاوت است!

آزمون شناسایی معلم: معلم بد کدامیک ار افراد تصویر است؟

قابل توجه باهوشا: به جای علامت سوال، چه حرفی باید قرار بگیرد!؟

در آزمون شناسایی مادر بی خیال، بگوئید که کدامیک مادر خوبی نیست!؟

مهارتهای شناختی خود را با پیدا کردن اشیای متفاوت، محک بزنید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا