;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل را در یک نگاه شناسایی کند!

آزمون شناسایی قاتل عروس: سوالات هوش و بازی های فکری مختلف، بخش اصلی مطالب مجله خبری چشمک را تشکیل می دهد. در این مطلب از سری مطالب بخش تفریح و سرگرمی چشمک یک سوال هوش تصویری جذاب و چالش برانگیز آماده کرده ایم. آیا شما فکر می کنید که در ارائه پاسخ به سوالات هوش همیشه یک سر و گردن از دیگران بالاتر هستید. در آزمون شناسایی قاتل عروس باید بتوانید در یک نگاه قاتل را شناسایی کنید.

به این ترتیب شما می توانید خود را محک بزنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. امروز یک معمای تصویری بسیار محبوب را به شما معرفی می کنیم. فکر می کنید بتوانید این بازی فکری را به راحتی حل کنید؟ ما از شما دعوت می کنیم حداقل 20 دقیقه در روز مغز خود را ورزش دهید. شما با کمک پازل ها و بازی های فکری، مغز خود را ورزش داده و آن را فعال و جوان نگه دارید.

شاید بپسندید: اگر تیزبین باشی با یک نگاه فردی که از گذشته به زمان حال آمده را پیدا می‌کنی!

آزمون شناسایی قاتل عروس

شما می توانید با کمک آزمون شناسایی قاتل عروس، مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. با کمک آزمون شناسایی قاتل عروس و معماهای تصویری سرگرم کننده مشابه یک روز کاری سخت را فراموش کنید. این پازل ها و تصاویر معمایی بسیار بدیع و جالب هستند.

در معماهای تصویری، شما باید بتوانید براساس برخی نشانه ها معماهای تصویری را حل کنید. با وجود نشانه ها شما باید بتوانید منطقی ترین و محتملترین پاسخ را ارائه دهید.

آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

در تصویر آزمون شناسایی قاتل عروس شما با یک صحنه قتل روبرو هستید. زمانی که عروس برای تغییر لباس خود به اتاق کناری سالن مراجعه کرد، به قتل رسید. پزشک قانونی پس از بررسی جسد عروس متوجه شد سم در خون عروس شد.

پلیس متوجه شد که همه مهمانان عروسی قبل از ورود به تالار عروسی، کاملا بازرسی شده اند و ورود هر گونه اسلحه گرم و سرد ممنوع بوده است. به هر صورت پلیس چند نفر را به عنوان افراد متهم قتل دستگیر کرد. به واقع باید گفت که یکی از افراد متهم به قتل ، عروس را کشته است. پلیس با کمک برخی از شواهد، توانست قاتل را دستگیر کند.

به نظر شما شواهد چه چیزی بوده است؟ قاتل چه کسی بوده است؟ با دقت به تصویر آزمون شناسایی قاتل عروس نگاه کنید و این سوال معمایی را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت تر شدن معما زمان شما محدود است. شما فقط 10 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: فقط باهوشا در کمتر از 5 ثانیه، خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

آزمون شناسایی قاتل عروس

 

برایتان جالب خواهد بود: اگر واقعا باهوشی بگو کدام زن مادر کودک است؟

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: اگر باهوشی بگو اشتباه تصویر چیست؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید 6 حیوان را پیدا کنید؟ هیچ کس نتوانسته بیشتر از سه تا بیابد!

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل عروس

همانطور که اشاره شد، شما برای پاسخ دادن به آزمون شناسایی قاتل عروس باید از تمامی حواس خود استفاده کنید. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده باشید می توانید به بالا رفته و 10 ثانیه بیشتر وقت بگذارید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: چه کسی مرده است؟ فقط زرنگ ها می فهمند!

.

.

همانطور که اشاره شده، مهمانان در بدو ورود به سالن عروسی بازرسی شده اند. پس امکان بردن هر گونه وسایل و سلاح و … ممکن نبوده است. لذا بای قاتل به گونه ای وسیله قتل را پنهان کرده و وارد سالن شده باشد. به تصویر عروس روی زمین افتاده دقت کنید.شما سوزنی را که انتهای آن پر قرمز رنگ وجود دارد را می بینید. این سوزن احتمالا سمی بوده است و زن قرمز پوش به کمک پرهای روی شانه های خود توانسته این وسیله را پنهانی وارد سالن کند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن که همسر چارلز کدامیک از زنان تصویر است!؟

پاسخ آزمون

برایتان جالب خواهد بود:بازی فکری دایره:اگر بگویید تعداد دایره ها چندتاست یعنی آدم زبلی هستید!

پازل ها با مغز چه می کنند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

پازل  های معمایی

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس های توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی در حال گسترش هستند.

این به منظور مطالعه ذهن و چشم ها و شناخت میران توانایی های آن مهم هستند. مردم اغلب با دیدن این تصاویر با چشمان خود گیج می شوند. به واقع یافتن راه حل برای رمز و راز این تصاویر دشوار است. ذهن و تمرکز و حتی بینایی افراد در آماده ترین شکل ممکن خود قرار می گیرد. به این ترتیب با آمادگی ذهن، مغز نیز مجبور به فعالیت بیشتر می شود. انجام منظم فعالیت های مغزی، در رشد توانائیهای شناختی، تأثیر بسزایی دارد.

 

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش چاه، نابغه های ریاضی بشتابید!

زوال عقل و بازی های فکری 

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

برایتان جالب خواهد بود: خطای تصویر دانش آموز و معلم را در 5 ثانیه تعیین کنید

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: با توجه به جزئیات تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی فرد بیگانه: کدامیک از افراد مراسم ازدواج، یک انسان واقعی نیستند!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی پرستار قلابی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر گربه پنهان شده تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

تنها افراد باهوش در یک نگاه همسر واقعی این مرد را شناسایی می‌کنند!

در تست شخصیت شناسی تصویری منظره، کدام مسیر را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنید!؟

آزمون شناسایی زندانی فراری: اگر باهوشی زندانی فراری را در 5 ثانیه شناسایی کن!

3 فرزند گدا کجا هستند؟| تیزبین‌ها این چالش را در 5 ثانیه شکست می‌دهند!

یک تیزبین می‌تواند در 3 ثانیه گاو ماهی را در میان پولیب‌های مرجانی پیدا کند؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا