;
تفریح و سرگرمی

مهارتهای شناختی خود را با پیدا کردن اشیای متفاوت، محک بزنید!

آزمون شناسایی اشیا: سوالات هوش، پازل، تست ها و دیگر بازیهای فکری در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. این بازی از یک سو گزینه خوبی برای پر کردن اوقات فراغت هستند و از طرف دیگر می توانند تمرین مناسبی برای ذهن و مغز باشد.

به باور محققان بازی های فکری، مغز آدمی را به یک چالش فکری دعوت می کند. شما در مجله خبری چشمک هر روز با تست ها و آزمون های مختلف میتوانید مهارت های شناختی خود را آزمایش کنید. با آزمون شناسایی اشیا و مجله خبری چشمک همراه باشید.

بیشتر بپسندید: در تست شخصیت شناسی تصویری منظره، کدام مسیر را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنید!؟

آزمون شناسایی اشیا

هر بار که ذهن خود را به چالش می کشیم (با معماها و تست های تصویری و …) به آن فرصت می دهیم تا مهارت های خود را بهبود بخشد. به همین دلیل است که هرگز نباید فرصت را برای حل هر چالشی که مغز ما را در معرض آزمایش قرار می دهد از دست بدهیم. در آزمون شناسایی اشیا شما باید بتوانید چالش تصویری را حل نمائید. شما برای حل این چالش زمان مشخص دارید. برای هر تصویر فقط 8 ثانیه وقت دارید.

شما می توانید بهترین و جدیدترین آزمون ها را در مجله خبری چشمک مطالعه کنید. با انجام و تحلیل این آزمون ها قطعا شما بهتر عمل خواهید کرد. در آزمون شناسایی اشیا، مجموعه ای از چند تصویر به اشتراک گذاشته شده است. تصاویر موجود در آزمون شناسایی اشیا می تواند مهارت های شناختی شما را به چالش بکشد.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

شما خواهید فهمید که تا چه اندازه تیزبین هستید؟ جزئی نگر هستید یا خیر؟ در آزمون شناسایی اشیا ، در هر تصویر فقط یک چیز وجود دارد که با بقیه اشیا دورن تصویر مطابقت ندارد. به عبارت دیگر همه اشیا جفتی هستند، اما یک شی در تصویر وجود دارد که از آن تنها یک عدد وجود دارد. شما باید در عرض 5 ثانیه شی متفاوت را پیدا کنید. اگر آماده هستید تصاویر آزمون شناسایی اشیا را مرور می کنیم.

بیشتر بپسندید: تنها افراد باهوش در یک نگاه همسر واقعی این مرد را شناسایی می‌کنند!

سوالات آزمون

اگر آماده هستید اول سوالات را مرور می کنیم و سپس به پاسخ آنها مراجعه می کنیم.

تصویر اول در آزمون شناسایی اشیا

 

آزمون شناسایی اشیا

 

شاید برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت خودشیفتگی: اولین چیزی که میبینید همه چیز را می گوید!

 

شما در تصویر یک قفسه زیبا می بینید که اشیای تزئینی زیبایی در آن قرار داده شده است. از اشیایی مثل مجسمه تا گلدان در این تصویر دیده می شود. از هر شی، دو عدد وجود دارد، اما از یک شی، تنها یک عدد وجود دارد. آن را شناسایی کنید!  البته فقط 5 ثانیه وقت دارید!

بیشتر بپسندید: اگر گربه پنهان شده تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

تصویر دوم

 

تصویر دوم

اسباب بازی های متعددی در تصویر مشاهده می کنید. در این عکس نیز از یکک اسباب بازی فقط یک عدد وجود دارد، آن اسباب بازی کدام است. در 5 ثانیه تشخیص دهید.

بیشتر بپسندید: باهوشا بگن که همسر چارلز کدامیک از زنان تصویر است!؟

تصویر سوم در آزمون شناسایی اشیا

 

آزمون شناسایی اشیا

 

شاید برایتان جالب خواهد بود: معمای ریاضیدان ها: نبوغ مریم میرزاخانی رو برای حل این تست داری یا نه؟؟

 

در این تصویر نیز همانند تصویر اول و دوم باید به دنبال شی یا چیزی باشید که تک است. آن چیز تک را پیدا کنید!

بیشتر بپسندید: فقط باهوشا در کمتر از 5 ثانیه، خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

پاسخ آزمون ها

اگر تاکنون نتوانسته اید چالش ها را حل کنید، اشکالی ندارد. این تصاویر یک تمرین خوب برای ذهن شما است. در ادامه می توانید پاسخ هر تصویر را مشاهده کنید!

پاسخ تصویر اول در آزمون شناسایی اشیا

 

پاسخ تصویر اول

 

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش دانش آموز: قاتل معلم چه کسی است؟

پاسخ تصویر دوم

 

آزمون شناسایی اشیا

 

برایتان جالب خواهد بود: اگر آینده نگریت بالاست بگو کی زودتر طلاق می گیره؟!

پاسخ تصویر سوم در آزمون شناسایی اشیا

 

برایتان جالب خواهد بود: چه کسی مرده است؟ فقط زرنگ ها می فهمند!

شاید بپسندید: اگر باهوشی بگو اشتباه تصویر چیست؟

 

پاسخ تصویر سوم

 

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش: تونی کدام در را انتخاب کند تا سالم از این خانه خارج شود؟

اهمیت پازل های تصویری

پازل تصویری تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از عملکردهای مغز ما دارد، که به معنای میلیون ها اتصال عصبی در سراسر سلول های مغزی توزیع شده است تا به اندازه کافی با محیط برخورد کند و اطلاعات را از طریق کانال های مختلف پردازش کند.

آیا معماها شما را باهوش تر می کنند؟

بازی های فکری مانند پازل، معما، جدول کلمات متقاطع و آزمون ها به عنوان راه های آسان و موثر برای گسترش ذهن و افزایش هوش عرضه می شوند. بسیاری از ما این بازی ها را به امید تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز انجام می دهیم. به باور محققان بازی های فکری نقش مستقیم در افزایش مهارتهای شناختی افراد دارند.

 

شاید برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری تقلب: کدام دانش آموز دارد تقلب می کند؟!

 

ورزش مغز و بازی های فکری

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی دزد فروشگاه: دزد کیست و چه اقلامی را دزدیده است!

پازل ها با مغز چه می کنند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی اشیا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر باهوش باشی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی می کنی!

قابل توجه باهوشا: کدام کودک 3 مادر دارد!؟ | مگر ممکن است!؟

اگر باهوشید در 7 ثانیه زامبی کابین خلبان را شناسایی کنید!

تنها باهوش ها می توانند در 5 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کنند!

اگر باهوشی در کمتر از 5 ثانیه تشخیص بده که نوزاد، فرزند چه کسی است!؟

قابل توجه باهوشا: کدامیک از معلمان برای تابلو عکس، عینک و سبیل کشیده است!؟

اگر تیزبین باشی با یک نگاه فردی که از گذشته به زمان حال آمده را پیدا می‌کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا