;
تفریح و سرگرمی

اگر باهوشی در کمتر از 5 ثانیه تشخیص بده که نوزاد، فرزند چه کسی است!؟

آزمون شناسایی دروغگو : سوالات هوش تصویری توانسته اند جای خود را در میان باز کرده اند. شما می توانید میزان هوش، نبوغ و حتی مهارتهای شناختی خود را با این سوالات محک بزنید. برای بهبود مهارت های منطقی خود و افزایش قدرت مغز باید هر روز زمانی را برای انجام بازی های فکری در نظر بگیرید. این بازی های در حکم ورزش مغز می باشند. با آزمون شناسایی دروغگو و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: کدامیک از معلمان برای تابلو عکس، عینک و سبیل کشده است!؟

آزمون شناسایی دروغگو

همانطور که اشاره شما می می توانید با کمک سوالات هوش تصویری بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک میزان هوش و نبوغ خود را امتحان کنید! پس بهتر است برای بهبود مهارت های منطقی خود و افزایش قدرت مغز خود هر روز پازل ها و بازی های مسابقه ای را حل کنید. معماهای کوتاه آسان مغز شما را وادار به فعالیت می کند و این یک تمرین خوب برای رشد آن است.

لذا ما هر روز با جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش در خدمت شما عزیزان هستیم. پاسخ به این معماهای تصویری واقعاً ساده و واضح است، بنابراین اگر شکست خوردید، این به این معنی است که شما هنوز نتوانستید به صورت کامل از توانائیهای شناختی خود استفاده کنید.

در تصویر آزمون شناسایی دروغگو شما بایک تصویر جالب روبرو هستید. زنی به پلیس مراجعه کرده و مدعی است که زن و مردی نوازد او را دزدیده اند. پلیس به همراه زن به محل اقامت آن زن و مرد می رود. پلیس سوالاتی را از دو طرف می پرسد. هر دو طرف یکدیگر را متهم به دروغگویی می کنند. زن مدعی است که آنها بچه را دزدیده اند و زن و مرد مدعی هستند که زن دیوانه است.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

پلیس ماجرا و جوانب و نشانه ها را بررسی می کند. سپس زن را بخاطر اظهارات دروغ دستگیر می کند. به نظر شما پلیس از کجا فهمید که کودک فرزند زن و مرد است و زن اظهارات دروغ داشته است. به دقت به تصویر نگاه کنید. پلیس با یک نشانه کوچک متوجه دروغگویی زن شد. سپس با انجام آزمایشات پزشکی نیز حدس درست پلیس مشخص شد. به نظر شما آن نشانه چه بود. با هم تصویر آزمون شناسایی دروغگو را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: اگر تیزبین باشی با یک نگاه فردی که از گذشته به زمان حال آمده را پیدا می‌کنی!

آزمون شناسایی دروغگو

 

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش تصویری: اگر باهوشی بگو چه کسی قاتل است؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

.

.

.

.

برای شما جالب خواهد بود: این تصویر به شما خواهد گفت که آیا روح شما مهربان است یا خیر!

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دروغگو

احتمالا شما نیز توانسته باشید به پاسخ آزمون شناسایی دروغگو، دست پیدا کرده باشید. اگر نتوانستید می توانید به بالا برگردید و بار دیگر میزان هوش خود را امتحان کنید.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

 

.

.

به رنگ موهای دو زن و همچنین مرد دقت کنید. رنگ موی مرد کاملا شبیه رنک موی نوزاد است. به نظر می رسد که هر دو کاملا شبیه هم هستند و پلیس بر اساس همین مسئله تشخیص داد که نوزاد فرزند زن و مرد است. آزمایشات پزشکی بعدا نشان داد که او کاملا درست حدس زده است.

 

شاید بپسندید: فقط باهوشا در کمتر از 5 ثانیه، خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: اگر چشمی دقیق داشته باشید، باید بتوانید چهره پنهان را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید

 

معمای تصویری چیست؟

پازل و یا معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

اول چه چیزی دیدی؟ آیا شما متواضع هستید یا فقط وانمود می کنید؟

ورزش مغز با بازی های فکری

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی: کدامیک از پرستارها یک زن نیست!؟

پازل ها با مغز چه می کنند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

3 فرزند گدا کجا هستند؟| تیزبین‌ها این چالش را در 5 ثانیه شکست می‌دهند!

باهوشا بگن که همسر چارلز کدامیک از زنان تصویر است!؟

اگر گربه پنهان شده تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

تنها افراد باهوش در یک نگاه همسر واقعی این مرد را شناسایی می‌کنند!

در تست شخصیت شناسی تصویری منظره، کدام مسیر را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنید!؟

یک تیزبین می‌تواند در 3 ثانیه گاو ماهی را در میان پولیب‌های مرجانی پیدا کند؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. رنگ موی اون زنی که ادعامیکنه بچه مال اونه هم همون رنگی است که.پس درست گفته بچه مال همون زنی است که پیش پلیسه

    1. جوابش همون زن و مرد هست ولی دلیلش چیز دیگری هست.دلیلش علاقه مادر به رنگ قرمز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا