;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه باهوشا: کدام کودک 3 مادر دارد!؟ | مگر ممکن است!؟

آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر: اشتباه نشده است. شاید با دیدن این عنوان فکر کرده باشید که ما دچار اشتباه شده ایم. عنوان آزمون امروز استباه نیست. اگر به تصویر آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر، خوب نگاه کنید متوجه خواهید شد که یکی از کودکان دارای 3 مادر است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر همراه باشید.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

شما برای پاسخگویی به این آزمون وقت زیادی ندارید. باید بدانید که تنها 5 ثانیه برای حل این آزمون فرصت است. حل این معمای تصویری یا آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر چندان ساده نیست. تنها 15 درصد از کاربران توانسته اند به این سوال پاسخ دهند. امیدواریم که شما جزو همان تعداد محدود باهوشی باشید که این معمای تصویری را در 5 ثانیه حل کرده اند.

شاید بپسندید: اگر در 5 ثانیه، اشتباه موجود در تصویر این دختر را پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر

شما برای موفقیت در این چالش نیاز دارید که تمام جزئیات موجود در تصویر آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر را با دقت تمام مورد بررسی قرار دهید.  اکثریت قریب به اتفاق در اولین تلاش نتوانستند آزمون را حل کنند. توصیه می کنیم تا جایی که ممکن است سعی کنید تا بتوانید پاسخ را با هوش و ذکاوت خود بدست آورید. در غیر این صورت برای یافتن پاسخ می توانید به پائین صفحه مراجعه کنید.

اگر آماده باشید می توانید با دقت به تصویر نگاه کنید. هیچ جزئیاتی را نباید نادیده بگیرید. به تصویر دقت کنید، سه کودک را نشان می دهد. هر کدام از آنها مقدار معیتی میوه، آبمیوه و ساندویچ دارند. باید از استدلال خود در سوال هوش استفاده کنید و مهمتر از همه فقط 5 ثانیه فرصت خواهید داشت.

 

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: اگر باهوشی بگو چه کسی قاتل است؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:کف دست در مورد شما چه می گوید؟

.

.

.

.

شاید برای شما جالب باشد: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

.

.

یک راهنمایی:

اگرچه از نظر بیولوژیکی یک کودک نمی‌تواند «3 مادر» داشته باشد، اما آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر سعی می‌کند تا از تصویری که در زیر برای شما به اشتراک گذاشته است، یک معمای چالش برانگیز بسازد. در واقع شما باید بگوئید کدامیک از این کودکان در خانه بیشترین کمک را از افراد مختلف دریافت می کنند. برای یافتن راه حل برای این چالش، لازم نیست از مهارت های تصویری خود به طور کامل استفاده کنید، بلکه باید از عقل سلیم خود استفاده کنید. اگر آماده اید عکس را ببینید..

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

.

.

پاسخ آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر

برای کشف راه حل و پاسخ به این معمای منطقی، ضروری است که موقعیت های خاصی را تجزیه و تحلیل کنید. آیا فکر می کنید یک کودک خردسال توانایی بریدن و خرد کردن کاهو ، گوجه فرنگی کالباس و … و در نهایت تهیه ساندویچ را دارد؟ خب، منطق می گوید نه.

لذا می توان استنباط کرد که کودکی که «3 مادر» دارد، کسی است که 3 ساندویچ را در مقابل خود بر روی میز دارد. شاید یکی توسط مادرش، دیگری توسط خواهرش و سومی توسط خواهر دیگرش تهیه شده باشد. نه لزوما توسط “3 مادر بیولوژیکی”، زیرا غیرممکن است. ریختن آبمیوه در لیوان برای کودکان بالای 5 سال کاری شاق و سخت نیست.

بر همین اساس، پاسخ این است که کودکی که 3 ساندویچ دارد، همان کودکی است که “3 مادر” دارد. همانطور که اشاره آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر به «3 مادر بیولوژیک» اشاره نمی کند، بلکه به 3 زن بالغ اشاره می کند که در خانه به کودک کمک می کنند.

 

شاید برایتان جالب باشد: کدام زندانی تازه وارد است؟ معمایی که پوآرو هم نتوانست حل کند!

پاسخ ازمون

 

برای شما جالب خواهد بود: این تصویر به شما خواهد گفت که آیا روح شما مهربان است یا خیر!

معمای تصویری چیست؟

پازل و یا معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اختلاف مزرعه: تمرکزت خوبه، 10 اختلاف میان دو تصویر را پیدا کن!

آیا معماها برای مغز مفیدند؟

پازل ها برای تمرین مغز شما در نظر گرفته شده است. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و معماهای منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش اتاق با ارزش چطور حل می شود؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: اگر تیزبین باشید در 1 نگاه، کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی می کنید!؟

رابطه میان بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیدوارم از آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر باهوشی در کمتر از 5 ثانیه تشخیص بده که نوزاد، فرزند چه کسی است!؟

قابل توجه باهوشا: کدامیک از معلمان برای تابلو عکس، عینک و سبیل کشده است!؟

اگر تیزبین باشی با یک نگاه فردی که از گذشته به زمان حال آمده را پیدا می‌کنی!

فقط باهوشا در کمتر از 5 ثانیه، خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

باهوشا بگن که همسر چارلز کدامیک از زنان تصویر است!؟

اگر گربه پنهان شده تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

تنها افراد باهوش در یک نگاه همسر واقعی این مرد را شناسایی می‌کنند!

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. پسر سمت چپی با دلیلش 1 ساندویچ و ۱ نوشیدنی برای پسر و 3 سیب بین مادران یعنی هر مادری 1 سیب

  2. چقدر مسخره
    جوابش کسی هست که سمت راسته چون هیچ مادری سه لیوان آب میوه به بچه ش نمیده ولی ممکنه که مادری سه تا ساندویچ یا سیب به بچه ش بده

  3. بنظر من ریختن سه تا لیوان آب میوه کار بیهوده ایه که فقط از پس سه شخص مختلف (که هیچ کدوم به چیزی که بچه از قبل دریافت کرده توجه نکردن) بر میاد…

    ⭕ممکنه یک مادر برای بچه ش که اشتهای زیادی داره سه تا ساندویچ درست کنه

    ⭕ممکنه که یک مادر برای بچه ش که میوه دوست داره سه تا میوه بده

    ❌ولی این که برای یه بچه سه تا لیوان مجزا از یه آب میوه بریزه با عقل جور نیست.

    حتی اگر اون بچه آب میوه دوست داشته باشه یا یه لیوان بزرگ تر بهش اختصاص میده یا همون یه لیوان رو چند بار پر میکنه.

  4. دقیقا چرا باید برا یک بچه سه لیوان اب میوه ریخت در صورتی که میشه از یه بطری بزرگ استفاده کرد یه مادرم میتونی سه تا ساندویچ درست کنه تازه یه نوع ساندویچ هم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا