;
تفریح و سرگرمی

اگر در 5 ثانیه، اشتباه موجود در تصویر این دختر را پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناخت اشتباه تصویر : تست ها و بازی های فکری می تواند برای هر بیننده و مخاطبی جالب توجه باشد. برای سپری نمدن اوقات فراغت، بازی های فکری می تواند بهترین گزینه باشد. چرا که علاوه بر سرگرم کردن می تواند زمینه را برای رشد و توسعه مهارت های شناختی فراهم کند.

به باور محققان، بازی ها و تست های معمایی می تواند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی، آلزایمر و … جلوگیری کند. در آزمون شناخت اشتباه تصویر شما باید بتوانید اشتباه موجود در تصویر را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهید.

اینکه بتوانید خطاها و جزئیات را بهتر و سریع‌تر تشخیص دهید، می‌توانید شما را کارآمدتر کند. احتمال خطا را کاهش دهد و همچنین بهره وری را افزایش دهد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت اشتباه تصویر همراه باشید. اگر، اشتباه موجود در تصویر این دختر را پیدا کنی، نابغه ای!

 

شاید بپسندید: تست بینایی با آهو: یک تیزبین آهوهای مخفی را در 8 ثانیه پیدا می‌کند!

آزمون شناخت اشتباه تصویر

ما در مجله خبری چشمک هر روز با معماها، سوالات هوش و تست های شخصیت شناسی جدید همراه هستیم. چالش های تصویری را به اشتراک می گذاریم که شما می توانید به عنوان یک تمرین خوب برای مغزتان از آن استفاده کنید.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

در برخی از بازی های فکری باید به دنبال حل یک معما باشید و در دیگری به دنبال شناخت تفاوت ها میان دو تصویر. اما در آزمون شناخت اشتباه تصویر امروز تنها کاری که باید انجام دهید این است که خطای موجود در تصویر را پیدا کنید. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم. فقط تایمر خود را فعال نگه دارید. چون زمان برای این آزمون ها بسیار مهم هستند. تصویر را ببینیم!

 

شاید بپسندید:  در 5 ثانیه چند گرگ را می‌توانید در تست شخصیت شناسی تصویری گرگ شناسایی کنید!؟

آزمون شناخت اشتباه تصویر

شاید برایتان جالب باشد”: معمای تصویری:این مسابقه اشکالی دارد می توانی بفهمی؟

.

.

شاید برای شما جالب باشد: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست تصویری حدس فیلم: می تونی بگی اسم فیلم چیه؟!

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر

شما توانستید این چالش تصویری را حل کنید؟ به نظر شما این تصویر چقدر برای شما چالش برانگیز بود؟ احتمالا توانسته اید پاسخ صحیح را ارائه دهید. اگر نتوانستید هنوز اشتباه را در تصویر بالا تشخیص دهید، نگران نباشید. کمی بیشتر دقت کنید. 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود.

اما اگر از حل چالش عاجز مانده و می خواهید زودتر پاسخ را ببنید، بهتر است به تصویر پایین مراجعه کنید. پاسخ در گوش این دختر نهفته است.

 

شاید بپسندید: اگر تیزبینی! در تست بینایی شناخت تفاوت مرد، تفاوت ها در 5 ثانیه پیدا کن!

پاسخ آزمون

شاید برایتان جالب باشد: این چالش ویروسی چشم بسیاری از مردم را فریب می دهد!

معمای تصویری چیست؟

پازل و یا معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: چالش بصری بافندگان: حیوانی که در عکس مخفی است کجاست؟!

ورزش مغز چیست؟

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

بیشتر بپسندید: هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

اهمیت پازل های تصویری

پازل تصویری تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از عملکردهای مغز ما دارد، که به معنای میلیون ها اتصال عصبی در سراسر سلول های مغزی توزیع شده است تا به اندازه کافی با محیط برخورد کند و اطلاعات را از طریق کانال های مختلف پردازش کند.

امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

قابل توجه باهوش‌ها:در سوال معمایی شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

تنها یک چشم عقابی،پلنگ برفی مخفی این منظره کوهستانی را تشخیص می‌دهد!

کدام فرد تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟| میزان هوش خود را محک بزنید!

عکاسی حیات وحش: تصاویر زیبا از نوشیدن آب توسط شیر!

آزمون تمرکز با اشیا: با این 3 تصویر، جزئی نگری و دقت خود را محک بزنید!

سوال هوش تصویری:کدامیک از افراد تصویر، همسر این زن است!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام وعرض ادب .خسته نباشید .تستهای هوش که تیزبینی وبه فعال کردن مغز با توجه به وقت تعیین شده راهبرد بسیار خوبیست که اول یاد بگیریم درلحظه زندگی نماییم چون با تمرکز جهت حل انها ضمیروذهن ناخوداگاه ما دران لحظه فقط به ما کمک کند که دران وقت کم از هر فکری دور باشیم واین برای پذیرفتن سختی ها چه درگذشته ویا نگرانی های ما درمورداینده خیلی کم می نماید چون این امیدواری را به ما می دهد که اگر به جای قبول شکست وپاک کردن صورت مسئله از کسالت وتنبلی ذهنمان را خارج از وقت ومکان به سمت داشتن تفکری خلاق و چشم اندازی امیدوارکننده جهت غلبه بر مشکلات اتفاقی وغیرقابل تصور راهنمایی ورهبری می نماید که این خودش مایه ی به دستیابی فرد به هوش هیجانی (EQ)و یک شخصیتی باثبات و محکم با فکری مثبت(IQ ) می باشد.بسیار عالی بودند .باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 3 =

دکمه بازگشت به بالا