;
تفریح و سرگرمی

کدام فرد تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟| میزان هوش خود را محک بزنید!

سوالات معمای تصویری جالب: اگر واقعا عاشق معما هستید، این مطلب را که شامل چند معمای تصویری جذاب است را از دست ندهید. این معماها،مغز شما را گرم کرده و قوه تخیل شما را تقویت می کند. شما باید به جزئیات کوچک توجه کنید و خارج از چارچوب فکر کنید تا پاسخ های درست را ارائه دهید. با مجله خبری چشمک و سوالات معمای تصویری جالب همراه باشید.

شاید بپسندید: تست بینایی با آهو: یک تیزبین آهوهای مخفی را در 8 ثانیه پیدا می‌کند!

سوالات معمای تصویری جالب

همانطور که بارها اشاره کرده ایم بازی های فکری می توانند ذهن و مغز شما را برای فعالیت بیشتر آماده کنند. فعالیت های مغزی، مغز شما را سالم نگه می دارد. از بیماری های مربوط به مغز همچون فراموشی، کاهش حافظه و آلزایمر در آینده پیشگیری می کند. از همه مهمتر می تواند توانائیهایی شناختی شما را افزایش دهند. کلفی است هر روز برای لحظاتی خود و ذهن خود را با بازی های فکری مشغول کنید.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

در سوالات معمای تصویری جالب شما با چند تصویر معمایی روبرو خواهید شد. این معماها بسیار چالش برانگیز هستند. در عین حالی که این معماها می توانند سرگرم کننده باشند، می توانند شما را سرگرم کرده و لحظات شادی را در اختیار شما قرار دهند. البته نباید فراموش کنید که این سوالات معمایی تصویری جالب نیز دارای زمان محدود برای پاسخگویی هستند. به این خاطر که درجه سختی آنها افزایش پیدا کند.

اگر آماده هستید می توانید تصاویر سوالات معمای تصویری جالب را ببینید و سپس در کمتر از 7 ثانیه به آنها پاسخ دهید. یک ذهن حلاق و باهوش می تواند به همه این سوالات به خوبی پاسخ دهد. با هم تصاویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: در 5 ثانیه چند گرگ را می‌توانید در تست شخصیت شناسی تصویری گرگ شناسایی کنید!؟

.

.

 

 

شاید برای شما جالب باشد:  اگر خطای تصویر رو بگی یعنی تمرکزت عالیه!

 

.

.

 

شاید برایتان جالب باشد: هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

.

تصویر 1

 

شاید برایتان جالب باشد: 18 چهره در تصویر پنهان شده است، اما فقط افرادی که توجه دارند آنها را پیدا می کنند!

سوالات معمای تصویری جالب

 

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش تصویری زامبی: چند زامبی اینجاست؟!

سه مسافر در بخش ویژه هواپیما نشسته اند. هر کدام از این افراد مبلغ زیادی برای بلیط پرداخت کرده اند. امایکی از افراد تصویر تظاهر به ثروتمند بودن می کند، به نظر شما کدامیک تظاهر می کند.

شاید بپسندید: تصویر تست شخصیت شناسی تصویری کوزه ویژگی‌های کلی شما را فاش می‌کند!

تصویر 2 در سوالات معمای تصویری جالب

تصویر دو

 

شاید برایتان جالب باشد: معمای تصویری:این مسابقه اشکالی دارد می توانی بفهمی؟

چمدان های مسافرتی جنی، مارک و کیت یک رنگ و تقزیبا شبیه هم هستند. اما نشانه هایی وجود دارد که می توان به آسانی تشخیص داد، کدام چمدان مال، کدام شخص است. آیا می توانید به آنها کمک کنید تا تشخیص دهند کدام یک متعلق به آنها است؟

شاید بپسندید: اگر تیزبینی! در تست بینایی شناخت تفاوت مرد، تفاوت ها در 5 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش مادربزرگ قلابی که خطرناک و فریبکار است:می توانید تشخیصش دهید؟!

.

اگر به این قسمت از مطلب رسیده اید احتمالا پاسخ ها را داده اید و می خواهید مطمئن شوید که ایا پاسخ تان درست است یا خیر؟ در ادامه در تصویر پاسخ هر معما را با هم مرور می کنیم.

پاسخ تصویر 1

 

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت: در عشق مستقلی یا چسبنده و وابسته؟!

سوالات معمای تصویری جالب

پالتوی این فرد از جنس پارچه ارزان قیمت پلی استر تهیه شده است. در صورتی که یک پالتو گران قیمت و خوب و نیز مارک از جنس های بهتری ساخته می شود.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی عکس متفاوت: آیا می‌توانید بفهمید کدام تصویر متفاوت است؟

پاسخ تصویر 2 در سوالات معمای تصویری جالب

پاسخ تصویر 2

 

برایتان جالب خواهد بود: اخباری از آینده می خواهید؟ بگویید چند بز در تصویر وجود دارد!

چمدان با خراش متعلق به زن دارای سگ است. و چمدان با برچسب امنیتی متعلق به مردی با پیراهن آبی است. در تصویر نیز مشخص شده است.

ورزش مغز چیست؟

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: 3 فرزند گدا کجا هستند؟| تیزبین‌ها این چالش را در 5 ثانیه شکست می‌دهند!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

نظر شما در مورد این سوالات چیست؟  امیدوارم از سوالات معمای تصویری جالب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

حل معمای ریاضی: اگر باهوشید باید این معما را در ۱۰ ثانیه حل کنید

معمای تصویری جالب:با این چند سوال هوش،مهارت های منطقی خود را تست کنید!

تست بینایی چوب هاکی: می توانی در ۵ ثانیه چوب هاکی را پیدا کنی!

تست هوش تصویری: کدام فرد با پایین آمدن سنگ، می میرد!

اگر تیزبینی در تست بینایی تصویر متفاوت جالب،حیوان متفاوت را در 7 ثانیه شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا