;
تفریح و سرگرمی

حل معمای ریاضی: اگر باهوشید باید این معما را در ۱۰ ثانیه حل کنید

حل معمای ریاضی: آیا می توانید این معماهای ریاضی را حل کنید؟ این یکی از بهترین معماهای ریاضی است که اگر ذهن تیزبین و میل به حل پازل دارید، می توانید آن را در کم تر از ۱۰ ثانیه حل کنید. شما می توانید این معما را با استدلال منطقی حل کنید.

بازی های فکری شکل هیجان انگیزی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل ذهن خود بهره ببرید. یکی از جدیدترین بازی‌های فکری که در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار شده و ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است، حل همین معماهای ریاضی است. یکی از چالش های مرتبط با این پازل این است که باید معماهای این معما را حل کنید. بنابراین اجازه دهید ابتدا نگاهی به این معما بیندازیم.

برایتان جالب خواهد بود: سوالات هوش تصویری ارزش عددی:اگر باهوشی در 8 ثانیه سوالات را حل کن!

حل معماهای ریاضی

حل معمای ریاضی،  اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این موضوع هستید، ما یک راهنمایی برای شما داریم. شما چند راه حل مختلف برای حل این معما دارید  و تنها چیزی که باید بدانید این است که معادلات را درست به دست آورید. بنابراین اجازه دهید، راه حل های دیگر و سپس توضیحات مربوطه را ببینیم.

برایتان جالب خواهد بود: تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

 

حل معمای ریاضی، در ردیف اول، مجموع سه بابانوئل روی سوله وجود دارد که ۲۴ است. ردیف دوم شامل مجموع سه گوزن شمالی است که ۱۵ است. و در ردیف سوم، می توانید متوجه ضرب یک بابانوئل با دو گوزن شمالی که با یک درخت x-mas اضافه شده است، ۸۷ می شود و ارزش درخت کریسمس ۷ است. و در ردیف آخر، بابانوئل یک رقم ۸ دارد و چهار گوزن شمالی به ارزش ۶ وجود دارد که به درخت کریسمس به ارزش ۲۱ اضافه شده است.

 

برایتان جالب خواهد بود: اخباری از آینده می خواهید؟ بگویید چند بز در تصویر وجود دارد!

حل معمای ریاضی

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت: در عشق مستقلی یا چسبنده و وابسته؟!

پاسخ سوال، حل معمای ریاضی

برای دیدن پاسخ می توانید به تصویر ذیل مراجعه کنید. ارزش عددی هر عنصر کاملاً مشخص شده است. شما می توانید این معماهای ریاضی را با دوستان و نزدیکان خود به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید که بگویند در چند ثامیه قادر به حل این معما بوده اند.

برایتان جالب خواهد بود: نابغه‌ها در 10 ثانیه می‌توانند سوالات هوش تصویری ریاضی را حل کنند!

 

حل معمای ریاضی

 

برایتان جالب خواهد بود: 18 چهره در تصویر پنهان شده است، اما فقط افرادی که توجه دارند آنها را پیدا می کنند!

ورزش مغز چیست؟

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: معمای قطار: کدام مرد احتمالا تصادف می کند؟!

 

معمای تصویری چیست؟

پازل و یا معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

شاید برای شما جالب باشد:  اگر خطای تصویر رو بگی یعنی تمرکزت عالیه!

شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

آیا می‌توانید تمام حیوانات را در تست بینایی شناخت حیوانات شناسایی کنید!؟

تست شخصیت شناسی: تصویر انتخابی، چیزهای زیادی را در موردتان افشا می‌کند!

نابغه‌ها در 10 ثانیه می‌توانند سوالات هوش تصویری ریاضی را حل کنند!

تست شخصیت شناسی آتش: ببینید که آیا شما فرد صادقی هستید یا خیر!؟

زن پنهان کجاست؟|جزئی نگرها می‌توانند آزمون پیدا کردن زن را در 5 ثانیه حل کنند!

تست قدرت بینایی فیل: چند فیل را می توانید در این تصویر ببینید؟

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. گوزن های ردیف سوم از نظر شکل با ردیف اول و دوم تفاوت دارد و آدم را در محاسبه به اشتباه می اندازد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا