;
تفریح و سرگرمی

زن پنهان کجاست؟|جزئی نگرها می‌توانند آزمون پیدا کردن زن را در 5 ثانیه حل کنند!

آزمون پیدا کردن زن : مطالعات صورت گرفته شده نشان می دهد که تنها با انجام پازل های تصویری می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را آزمایش کنید و ثابت کنید که قدرت بینایی یک پرنده شکارچی همچون شاهین را دارید. اگر شما بتوانید در آزمون پیدا کردن زن، موفق شوید، نشانگر بینایی و قدرت و تمرکز عالی شماست. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

در چالش تصویری یا آزمون پیدا کردن زن شما تنها 10 ثانیه فرصت دارید. اخیراً چالش های تصویری زیادی در فضای اینترنت توسط وب سایت های مختلف منتشر می شوند. همه این چالش های تصویری به این دلیل ایجاد شده اند تا شما به کمک آن بتوانید روزانه تمرین کافی برای ورزش ذهن و مغز داشته باشید.

شاید بپسندید: تنها یک نگاه تیزبین می‌تواند در تست قدرت بینایی قورباغه را پیدا کند!

آزمون پیدا کردن زن

همان گونه که می دانید مغز و ذهن ما نیز همچون جسم مان نیازمند ورزش است. بازی های فکری، تست ها و سوالات هوش و … می توانند بهترین گزینه برای این منظور باشند. حل این چالش ها نیازمند حداکثر استفاده از حواس است. به همین دلیل خود به خود مغز به فعالت وا داشته می شود.

مجله خبری چشمک نیز در همین راستا و در این مطلب یک چالش تصویری جدید را با مخاطبان خوب خود به اشتراک گذاشته است. در تصویر آزمون پیدا کردن زن،تصویر و چهره یک شخص مخفی شده است. تنها یک ذهن باز و یک جزئی بین قهار می تواند در عرض 10 ثانیه این شخص را در تصویر شناسایی کند. این شخص یک زن است. آیا شما توانستید آن را پیدا کنید. با دقت به تصویر زیر نگاهی بیندازید.

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید برای لحظه‌ای متوقف کنید و فقط روی چالش تصویری تمرکز کنید. تنها 2٪ از تمام افرادی که آن را امتحان کردند، موفق شدند آن را با موفقیت حل کنند. این شما و این هم تصویر آزمون پیدا کردن زن!

 

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی ماهیگیر: آیا خود را نوع دوست می دانید؟

آزمون پیدا کردن زن

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت نوع تخیل: اول چه چیزی دیدی؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت علت مجرد بودن چیست؟

.

پاسخ آزمون پیدا کردن زن

شما در تصویر آهویی را در وسط زیستگاهش می بینید. اما همانطور که اشاره شده یک شخص ( یک زن) هم به زیبایی در این تصویر تعبیه شده است. شما باید می توانسنید آن را در 10 ثانیه حل کنید.

اگر موفق نشدی، شما بخشی از 98 درصد افرادی هستید که نتوانستند چالش تصویری را با موفقیت حل کنند. به همین دلیل، تصویر حل شده را برای شما ارئه می دهیم تا بتوانید تشخیص دهید که چقدر به حل آن نزدیک بوده اید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ تست

 

شاید بپسندید: معمای تصویری پل: 3 ثانیه برای یافتن اشتباه تصویر وقت دارید

ورزش مغز چیست؟

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: برای حل این معادله ساده 10 ثانیه وقت داری!

معمای تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی گربه: تنها 1 درصد مردم دو گربه پنهان را پیدا می کنند!

امیدوارم از آزمون پیدا کردن زن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت بینایی گورخر: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه گورخر را در میان ببرها پیدا کنید؟

اگر تیزبینی، در تست قدرت بینایی مداد پنهان شده را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی آهو: دیدن آهوهای مخفی تصویر در 10 ثانیه برای هر کسی ممکن نیست!

آزمون بینایی انسان و الاغ: الاغ کجاست؟

تست قدرت بینایی چتر:کمک کنید تا در 10 ثانیه، زن بتواند چتر خود را پیدا کند؟

آزمون قدرت بینایی فنچ: برای دیدن فنچ در این تصویر نیاز به چشمان عقاب دارید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. تصاویر معمایی نیازمند ذکاوت و دقت و توجه است. گاهی برای حل یک مسئله باید از ساده ترین کار استفاده کرد. سپاس از شما بخاطر همراهی با وب سایت خودتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا