;
تفریح و سرگرمی

اگر تیزبینی، در تست قدرت بینایی مداد پنهان شده را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی مداد : در این مطلب نیز با یک آزمون بینایی با شما هستیم. شما در تست قدرت بینایی باید به دنبال عنصری متفاوت با روند اصلی تصویر باشید. در تصویر تعداد زیادی هویج دیده می شود. در کنار آن چندین خرگوش نیز خود را در میان هویج ها به حالت نیمه مخفی در آورده اند. اما در این تصویر یک عنصر متفاوت به چشم می خورد. شما باید این عنصر متفاوت را پیدا کنید. البته یادتان باشد که برای پیدا کردن آن زمان کمی دارید. فقط 10 ثانیه فرصت دارید!

شاید بپسندید: تست شخصیت تصویر خاص، نحوه برخورد شما با زندگی را نشان می‌دهد!

تست قدرت بینایی مداد

همانطور که اشاره شد شما در این آزمون باید به دنبال یک عنصر متفاوت باشید. در تست قدرت بینایی مداد شما می توانید تمام مهارتهای شناختی خود را آزمایش کنید. راهنمایی که برای شما در این تست وجود دارد، نوعیت این عنصر متفاوت است. شما باید در عرض 10 ثانیه بتوانید مداد موجود در تصویر را شناسایی کنید.

تست قدرت بینایی مداد می تواند اطلاعاتی خوبی از سطح دقت، تمرکز و بینایی شما ارائه دهد. اگر در این زمان مشخص، شما بتوانید مداد را شناسایی کنید، قطعاً از میزان بالایی دقت و تمرکز برخوردار هستید. برای انجام این آزمون لازم است شما از حداکثر قوه بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. در این صورت مشخص است که فعالیت های مغزی شما افزایش می یابد. به باور کارشناسان انجام هر روزه بازی های فکری می تواند سطح توانائیهای شناختی شما را افزایش دهد.

با توجه به فواید این گونه بازی ها به سراغ تست قدرت بینایی مداد می رویم. با دقت به تصویر زیر نگاه کرده و سپس مداد را شناسایی کنید!

شاید بپسندید: اولین چیزی که در تصویر می‌بینید،تعیین می‌کند که آیا یک رهبر هستید یا خیر؟

تست قدرت بینایی مداد

.

.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش سیب: چگونه دو تا سیب را بین سه نفر به طور مساوی برش داده و تقسیم کنیم؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: برای حل این معادله ساده 10 ثانیه وقت داری!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت علت مجرد بودن چیست؟

پاسخ تست

اگر به این قسمت متن رسیده اید، احتمالاتاکنون نتوانسته اید مداد را در میان هویج ها پیدا کنید. باید بدانید که علیرغم ساده به نظر رسیدن یافتن مداد در میان هویج ها واقعا راحت نیست. یک چشم تیزبین تنها می تواند این پازل تصویری را در 10 ثانیه حل کند. بنابراین نگران این مسئله نباشید که نتوانستید مداد را پیدا کنید.

شما با انجام منظم بازی های فکری در مجله خبری چشمک می توانید توانائیها و مهارت های خود را افزایش دهید. بعد از مدتی خواهید دید که کاملا جزئی نگر و دقیق شده اید و توانائیهای شناختی شما رشد زیادی کرده است. اگر می خواهید مداد دقیقا در کدام قسمت تصویر قرار داشته است، کافی است نگاهی به تصویر زیر بیندازید. در این تصویر مداد علامتگذاری شده است.

تست قدرت بینایی: تست قدرت بینایی چهره: اگر مرد مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه!

پاسخ تست

 

شاید برایتان جالب باشد: تفاوت بین 2 تصویر را بیابید، اگر واقعا باهوش هستید باید بتوانید این کار را انجام دهید

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش تصویری زامبی: چند زامبی اینجاست؟!

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس های توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی در حال گسترش هستند.

این به منظور مطالعه ذهن و چشم ها و شناخت میران توانایی های آن مهم هستند. مردم اغلب با دیدن این تصاویر با چشمان خود گیج می شوند. به واقع یافتن راه حل برای رمز و راز این تصاویر دشوار است. ذهن و تمرکز و حتی بینایی افراد در آماده ترین شکل ممکن خود قرار می گیرد. به این ترتیب با آمادگی ذهن، مغز نیز مجبور به فعالیت بیشتر می شود. انجام منظم فعالیت های مغزی، در رشد توانائیهای شناختی، تأثیر بسزایی دارد.

 

سوال هوش تصویری: اگر باهوشی بگو چه کسی قاتل است؟

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

امیدوارم از تست قدرت بینایی مداد امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تنها تیزبین‌ها در یک نگاه، 2 آهوی کوهی را در تصویر شناسایی می کنند!

با تست شخصیت براساس تصاویر نقشه، محرک خشم خود را شناسایی کنید!

نابغه ای اگر در 7 ثانیه به سوالات هوش ریاضی جالب پاسخ بدی!

تست قدرت بینایی سگ:اگردر 8 ثانیه سگ پنهان را پیدا کنی، چشم عقابی هستی!

تست شخصیت شناسی تارزان: آنچه که ابتدا در تصویر می‌بینید،شخصیت شما را افشا می‌کند!

آزمون دقت تفاوت تصاویر:افراد جزئی‌نگر در 5 ثانیه مرد با چهره متفاوت را شناسایی می‌کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا