;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی سگ:اگردر 8 ثانیه سگ پنهان را پیدا کنی، چشم عقابی هستی!

تست قدرت بینایی سگ: اگر بتوانید سگی را که در این علفزار پنهان شده است ببینید، دارای چشمان عقاب هستید. در تصویری که برای شما به اشتراک گذاشته است، سگی پنهان شده است. شما باید بتوانید در 8 ثانیه این سگ را پیدا کنید. در نگاه اول، به نظر می رسد صحنه جنگلی کاملاً خالی از هر گونه جانور یا موجودی است. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی سگ همراه باشید.

شاید بپسندید: تنها چشم تیزبین، پلنگ برفی استتار شده را در میان صخره‌ها پیدا می‌کند؟

تست قدرت بینایی سگ

اگر به تصویر تست قدرت بینایی سگ نگاه کنید، شما خواهید توانست سگی بازیگوش و زیبا را مشاهده کنید. صاحب این سگ که در حال گشت و گذار در جنگل بود، برای لحظه ای در این صحنه سگ خود را گم کرد. اما وقتی بهتر نگاه کرد سگ خود را در میان بوته ها و علف ها شناسایی کرد. همین مسئله سبب شد تا وی چندین عکس از سگ خود را در میان علفزار بگیرد. او عکس ها را در فضای مجازی منتشر کرد و دوستان خود را به چالش بکشید.

تنها عده کمی از افراد می توانند این سگ را در این تصویر شناسایی کنند. فقط اگر با دقت نگاه کنید، می توانید چهره کوچک او را شناسایی کنید. فقط نباید فراموش کنید که برای پیدا کردن این سگ تنها 8 ثانیه فرصت دارید. میزان کم زمان این امکان را به شما می دهد که از تمام دقت و تمرکز خود به نحو احسن استفاده کنید. شما می توانید با انجام این بازی های فکری، فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید.

اگر آماده هستید با دقت به تصویر تست قدرت بینایی سگ نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست بینایی شناخت عدد: چند عدد را می توانید روی تخته ببینید؟

تست قدرت بینایی سگ

 

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی عدد 8: آیا می توانید 5 تا عدد 8 را پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی پنگوئن و ماهی: پنگوئن را در 3 ثانیه پیدا کنید و دید خود را آزمایش کنید

پاسخ تست قدرت بینایی سگ

امیدوارم که این تست را حل کرده باشید. به نظر می رسد که عده کمی این تست را حل کرده باشد، البته مشخص است که دیدن این سگ نیازمند یک دید قوی و دارای قدرت و تمرکز عالی است.

اگر نتوانستید این پازل تصویری را حل کنید، نگران نباشید. این تصویر می تواند آغاز یک تمرین برای شما باشد.برای دیدن پاسخ این تصویر می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی چهره: اگر مرد مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه!

تست قدرت بینایی سگ

برایتان جالب خواهد بود: تو چه جغدی هستی؟ در این تست شخصیت به اسراری شگفت انگیز پی می برید

 

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

شاید بپسندیدخرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی سگ امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

کی گفته بود که مرغ نمی تواند پرواز کند!؟ + ویدیو

تست شخصیت شناسی تارزان: آنچه که ابتدا در تصویر می‌بینید،شخصیت شما را افشا می‌کند!

آزمون دقت تفاوت تصاویر:افراد جزئی‌نگر در 5 ثانیه مرد با چهره متفاوت را شناسایی می‌کنند!

تست شخصیت تصویر خاص، نحوه برخورد شما با زندگی را نشان می‌دهد!

اولین چیزی که در تصویر می‌بینید،تعیین می‌کند که آیا یک رهبر هستید یا خیر؟

ویدیوی جالب گوزنی که فرزند خود را از دهان خرس نجات می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =

دکمه بازگشت به بالا