;
تفریح و سرگرمی

تنها تیزبین‌ها در یک نگاه، 2 آهوی کوهی را در تصویر شناسایی می کنند!

تست قدرت بینایی آهوی کوهی: هماهنگ شدن حیوانات با طبیعت بسیار جالب است. حیوانات برای شکار و یا در امان ماندن از حیوانات دیگر به نحو احسن خود را با طبیعت ترکیب می کنند. همین مسئله سبب شده است که گاهی اوقات ما متوجه حشرات و حیوانات در فضای باز نشویم. تنها یک نگاه تیزبین می تواند این هماهنگی را تشخیص دهد.

بر همین اساس این مسئله سوژه ای شده است تا افراد از طریق برخی تصاویر به محک زدن توانائیهای شناختی خود بپردازند. در تست قدرت بینایی آهوی کوهی شما شاهد حضور دو آهوی زیبا در تصویر هستید. یکی از آهوها به آسانی قابل شناسایی است، اما آهوی دوم را تنها یک نگاه تیزبین می تواند در همان نگاه اول به همراه آهوی کوهی اولی شناسایی کند.

شاید بپسندید: تست بینایی شناخت عدد: چند عدد را می توانید روی تخته ببینید؟

تست قدرت بینایی آهوی کوهی

شاید شنیده باشید که برخی خود را یک تیزبین تمام عیار معرفی می کنند. این مسئله به این دلیل است که این افراد توانسته اند با افزایش فعالیت های مغزی، نگاه جزئی بین خود را افزایش دهند. تحقیقات نشان می دهد که افزایش فعالیت های مغزی از طریق پرداختن به بازی های فکری که نیازمند و دقت و تمرکز است، امکان پذیر است.

در تست قدرت بینایی آهوی کوهی شما نیازمند آن هستید که از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. باید بدانید که برای انجام این تست زمانی ندارید. به این خاطر که افراد تیزبین و جزئی نگر بلافاصله با نگاه کردن به تصویر هر سه آهو را شناسایی خواهند  کرد.

اگر آماده هستید که تست قدرت بینایی آهوی کوهی را امتحان کنید، آماده باشید. یک نفس عمیق بکشید. برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید. حالا چشمان خود را باز کنید و با دقت به تصویر زیر که برای شما به اشنتراک گذاشته ایم نگاه کنید!

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی چهره: اگر مرد مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه!

تست قدرت بینایی آهوی کوهی

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت امضا: سبک امضای شما این ویژگی های شخصیتی را آشکار می کند

.

.

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: 3 اشتباه ساخت و ساز را پیدا کنید، فقط 4٪ آن ها را پیدا کرده اند!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

.

پاسخ تست قدرت بینایی آهوی کوهی

اگر به این قسمت از متن رسیده اید، احتمالا نتوانسته اید که بر این چالش تصویری غلبه کنید. اما زیاد نگران نباشید. می توانید باز شانس خود را با این تست و یا تست های آینده مجله خبری چشمک امتحان کنید. باید بدانید که انجام منظم این تست ها می تواند بدون آنکه شما باخبر شوید بر سطح توانائیهای شناختی شما تدثیر مثبت بگذارد.

پاسخ این تصویر در زیر علامت گذاری شده است. آهو کاملا در مقابل چشمان شما قرار گرفته بود.

شاید بپسندید: اولین چیزی که در تصویر می‌بینید،تعیین می‌کند که آیا یک رهبر هستید یا خیر؟

پاسخ تست

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت علت مجرد بودن چیست؟

اگر آماده هستید یک تصویر دیگر را نیز امتحان کنید.

سوال تست دوم

در این تصویر نیز یک آهو مشخص است. آیا در یک نگاه آن را تشخیص دادید؟

 

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش قاتل فرودگاه: چه کسی قصد خودکشی در هواپیما دارد؟!

تست قدرت بینایی آهوی کوهی

شاید بپسندید: با خطرناک ترین و گران ترین عسل توهم زا در دنیا آشنا شوید!

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی 4 حیوان:قدرت درک خود را آزمایش کنید و سعی کنید حیوانات پنهان را پیدا کنید!

.

پاسخ تست دوم در تست قدرت بینایی آهوی کوهی

تست قدرت بینایی آهوی کوهی

برایتان جالب خواهد بود: چطور انسانی هستید؟ کافیه بگی اول چه حیوانی دیدی؟

اهمیت بازی های فکری برای سلامت مغز

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود.یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد. این نشان می دهد که فعالیت های تحریک کننده ذهنی ممکن است به تاخیر در شروع علائم کمک کند، اما به تنهایی نمی توانند از زوال عقل جلوگیری کنند. معماهای مغزی ممکن است به عنوان بخشی از یک برنامه جامع پیشگیری از زوال عقل در نظر گرفته شوند که شامل ورزش و تغذیه سالم نیز می شود.

شاید بپسندید: برای حل این معادله ساده 10 ثانیه وقت داری!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی آهوی کوهی امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. با سلام و درود خدمت شما دوست گرامی
      می توانید به آدرس زیر ارسال کنید. اگر عکاس تصویر خودتان هستید با نام خودتان در وب سایت منتشر خواهد شد.
      rezaie8600@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا