;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی چتر:کمک کنید تا در 10 ثانیه، زن بتواند چتر خود را پیدا کند؟

تست قدرت بینایی چتر: اگر به دنبال مکانی برای محک زدن مهارت های شناختی خود هستید در مکان خوبی قرار گرفته اید. چالش یا معمای تصویری امروز بهترین تصویر برای آزمایش شماست. در چالش تصویری امروز شما شاهد خانواده ای سه نفره هستید که مادر خانواده چتر خود را داخل جنگل گم کرده است. باران شروع شده و وی نمی تواند چتر خود را پیدا کند. برای پیدا کردن چتر به او کمک کنید.

این معمای تصویری بدلیل در جه سختی خود باعث شده است در فضای اینترنت دست به دست شود. 99 درصد از شرکت کنندگان در اولین تلاش خود موفق به حل این تست قدرت بینایی چتر نشدند. آیا فکر می کنید برای یافتن پاسخ مناسب برای این چالش تصویری آنچه لازم است را دارید؟ مهارت های خود را آزمایش کنید و سعی کنید چتر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید.

شاید بپسندید: نابغه ای اگر در 7 ثانیه به سوالات هوش ریاضی جالب پاسخ بدی!

تست قدرت بینایی چتر

همانطور که اشاره شد شما در تست تصویری زیر باید به دنبال چتر گم شده بگردید. در تصویر زنی بالغ را با دو کودک کوچک در وسط جنگل می بینید که ناگهان باران شروع به باریدن کرد. چیزی که در اینجا باید به دنبال آن باشید، چتری است که ظاهرا گم شده است. برای افزایش سختی تست قدرت بینایی چتر، تنها 10 ثانیه فرصت دارید تا آن را پیدا کنید.

با دقت به تصویر تست قدرت بینایی چتر مشاهده کنید، زیرا این تست چندان آسان نیست. به هر گوشه ای از تصویر نگاه کنید، زیرا تنها راهی است که می توانید آن را پیدا کنید. تصویر کامل در اینجاست.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی سگ:اگردر 8 ثانیه سگ پنهان را پیدا کنی، چشم عقابی هستی!

تست قدرت بینایی چتر

برایتان جالب خواهد بود: تفاوت بین 2 تصویر را بیابید، اگر واقعا باهوش هستید باید بتوانید این کار را انجام دهید

.

 

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید 3 جغد را در بین دانش آموزان پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری سوارکاران: افراد کمی قادرند بفهمند چند سوارکار در این تصویر است!

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی چتر

اگر به این بخش رسیدید به این دلیل است که فقط دو گزینه دارید: چتر را پیدا کردید یا تسلیم شدید. اگر موفق شدید آن را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم، زیرا تعداد بسیار کمی بودند که توانایی و مهارت های شناختی آنها خوب باشد.

اگر با وجود گذشت زمان نتوانستید هدف را در این معمای تصویری پیدا کنید، راه حل را در زیر به شما می دهیم. چتر در این تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی تارزان: آنچه که ابتدا در تصویر می‌بینید،شخصیت شما را افشا می‌کند!

پاسخ تست

 

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید پسر اسب دریایی را در تصویر پیدا کنید؟

چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت علت مجرد بودن چیست؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش قاتل فرودگاه: چه کسی قصد خودکشی در هواپیما دارد؟!

ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: اخباری از آینده می خواهید؟ بگویید چند بز در تصویر وجود دارد!

امیدوارم از تست قدرت بینایی چتر امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت بینایی فنچ: برای دیدن فنچ در این تصویر نیاز به چشمان عقاب دارید!

اگر تیزبینی، در تست قدرت بینایی مداد پنهان شده را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون بینایی انسان و الاغ: الاغ کجاست؟

تست بینایی لیوان: آیا می‌توانید در 15 ثانیه،لیوان را در میان پنگوئن‌ها پیدا کنید!

تنها تیزبین‌ها در یک نگاه، 2 آهوی کوهی را در تصویر شناسایی می کنند!

با تست شخصیت براساس تصاویر نقشه، محرک خشم خود را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. عزیزم قانون اول در مورد تصویر ایمیج کیفیت تصویر هست اگه رعایت نکنی کسی متوجه اون چتر نمیشه عکس اول صفحه کیفیتش فاجعه هست فقط الگوریتم mpeg برای پایین آوردن حجم تصویر خیلی پیکسهارو حذف میکنه همون‌طور که فریم های فیلم رو که اختلاف کمی دارن حذف میکنه برای دقت بیشتر تصویر اول رو هم سعی کنید کیفیت بالا بزارید

    1. نقد شما کاملا به جا و شایسته است. از دوستان بخش فنی می خواهیم راهکاری بسنجند برای اینکه تصویر اول یا همان شاخص هم با کیفیت عالی در اختیار مخاطبان خوب ما قرار بگیرد. ممنون از اینکه همراه ما هستید.

  2. سلام ، پاسخ تصویر شماره ۲ نادرست میباشد ،
    جواب درست پانزده است ، زیرا ۱۸=۲×۳+۶ می‌شود و
    ۳ = ۶÷۱۸ و در آخر ۱۵= ۳×۵
    بنابراین پاسخ نهایی پانزده صحیح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا