;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی فیل: چند فیل را می توانید در این تصویر ببینید؟

تست قدرت بینایی فیل: فیل ها از جمله حیواناتی هستند که به صورت گروهی زندگی می کنند. این حیوان عظیم الجثه به طور طبیعی در جنگل های جنوب آسیا و نیز آفریقا یافت می شوند. در سال های اخیر بدلیل شکار بی رویه این حیوان برای دست یافتن به عاج، این حیوان در معرض خطر انقراض قرار گرفته است.

در مطلب امروز تست قدرت بینایی فیل، تصاویری از یک گروه فیل افریقایی به اشتراک گذاشته شده است. تنها یک چشم تیزبین می تواند تمام فیل ها را در تصویر شناسایی کند. شما در تصویر تست قدریت بینایی فیل، چند فیل را می توانید ببینید؟ به گفته یکی از کاربران شبکه های اجتماعی برای دیدن همه آنها به چشم های اشعه ایکس نیاز دارید. در واقع شناخت تمام فیل های تصویر برای یک چشم عادی غیرممکن است. آیا شما حاضرید خود و مهارت های شناختی تان را محک بزنید!

نکته: برای دیدن تصویر اصلی و با کیفیت به تصویر دوم مراجعه کنید!

شاید بپسندید: آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی فیل

در این تصویر از حیات وحش، چند فیل را می‌توانید در حال لذت بردن از شنا و حمام شنی در زیر آفتاب آفریقای جنوبی ببینید. این عکس بسیار منحصر به فرد از یک گله فیل را در منطقه حفاظت شده کاپاما در آفریقای جنوبی نشان می دهد. آنچه در این تصویر مد نظر ما قرار دارد، شناسایی تمام فیل های تصویر است.آیا می توانید همه آنها را بشمارید؟

اگر آماده یک چالش جدید هستید و می خواهید خود را به چالش بکشید با مجله خبری چشمک همراه شوید. به خاطر داشته باشید برای انجام این چالش تصویری یا تست قدرت بینایی فیل تنها 10 ثانیه وقت دارید. با هم تصویر تست قدرت بینایی فیل را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی ماهیگیر: آیا خود را نوع دوست می دانید؟

تست قدرت بینایی فیل

 

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری بچه:فقط افراد قابل اعتماد می توانند بچه ها را بیابند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی فیل

اگر به این قسمت از مطلب رسیده اید، احتمالا نتوانسته اید 8 فیل موجود در تصویر تست قدرت بینایی فیل را شناسایی کنید. در ادامه مطلب ما تصویر علامتگذاری شده و توضیح فیل های مخفی را برای شما ارائه می دهیم.

شاید بپسندید: تنها یک نگاه تیزبین می‌تواند در تست قدرت بینایی قورباغه را پیدا کند!

پاسخ تست

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت شکست عشقی: آنچه اول دیدی می گوید چه آسیب روحی دیده ای!

 

شاید دیدن فیل های در حال آفتاب گرفتن در جلو یا آنهایی که در پس زمینه شنا می کنند خیلی سخت نباشد. اما اگر به اندازه کافی دقیق نگاه کنید، ممکن است یک خرطوم کوچک به جز آن پاهای فیل بزرگ در پیش زمینه را ببینید.

شاید بپسندید: تست تیزبینی با شناخت تفاوتها:با پیدا کردن تفاوتهای تصویر،تیزبینی خود را اثبات کنید !

تست قدرت بینایی فیل

در تصویر 8 فیل وجود دارد. آیا همه آنها را تشخیص دادید؟

برخی از فیل ها تا حدی در پشت بقیه پنهان شده اند.

شاید بپسندید: زن پنهان کجاست؟|جزئی نگرها می‌توانند آزمون پیدا کردن زن را در 5 ثانیه حل کنند!

پاسخ تست

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت علت مجرد بودن چیست؟

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس های توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی در حال گسترش هستند.

این به منظور مطالعه ذهن و چشم ها و شناخت میران توانایی های آن مهم هستند. مردم اغلب با دیدن این تصاویر با چشمان خود گیج می شوند. به واقع یافتن راه حل برای رمز و راز این تصاویر دشوار است. ذهن و تمرکز و حتی بینایی افراد در آماده ترین شکل ممکن خود قرار می گیرد. به این ترتیب با آمادگی ذهن، مغز نیز مجبور به فعالیت بیشتر می شود. انجام منظم فعالیت های مغزی، در رشد توانائیهای شناختی، تأثیر بسزایی دارد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی فیل امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت بینایی گورخر: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه گورخر را در میان ببرها پیدا کنید؟

اگر تیزبینی، در تست قدرت بینایی مداد پنهان شده را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی آهو: دیدن آهوهای مخفی تصویر در 10 ثانیه برای هر کسی ممکن نیست!

آزمون بینایی انسان و الاغ: الاغ کجاست؟

تست قدرت بینایی چتر:کمک کنید تا در 10 ثانیه، زن بتواند چتر خود را پیدا کند؟

تنها تیزبین‌ها در یک نگاه، 2 آهوی کوهی را در تصویر شناسایی می کنند!

تست قدرت بینایی فنچ: برای دیدن فنچ در این تصویر نیاز به چشمان عقاب دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا