;
تازه هاتفریح و سرگرمی

عکاسی حیات وحش: تصاویر زیبا از نوشیدن آب توسط شیر!

عکاسی حیات وحش: هاردیک شلات، عکاس حیات وحش هندی پس از نزدیک به هشت ساعت انتظار در گرمای سوزان، جایزه عکس یک عمر خود را دریافت کرد. به لطف پشتکار خود، او توانست شاهد نوشیدن یک شیر آسیایی باشد و از یک آبگیر طبیعی در پارک ملی گیر در گجرات هند عکس بگیرد. این تصویر نشان می دهد که شیر نر بزرگ با بریدگی نزدیک چشمش به آرامی روی آب می زند تا واقعیت خشن زندگی در طبیعت را به ما یادآوری کند. با این عکس های زیبا و عکاسی حیات وحش با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: 14 گونه جانوری وحشی که نمی دانستید در خطر انقراض هستند!

عکاسی حیات وحش

شلات چه در حال عکاسی از پرندگان باشد، چه از کرگدن یا یک شیر، احترام زیادی به حیوانات و محیط زیست آنها نشان می دهد. او ضمن تلاش برای مزاحم نشدن آنها، توانسته است عکس های باورنکردنی از زندگی روزمره آنها بگیرد.

 

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری فوتبال: خطای این تصویر را فقط چشمان دقیق حدس میزنند!

عکاسی

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی: اگر قدرت دید عالی داری،حیوانات مخفی را پیدا کنید!

شلات بازدیدهای مکرری از پناهگاه ها، پارک ها و جنگل ها انجام می دهد تا روشی برای بهبود عکاسی از حیات وحش خود و همچنین کشف تنوع زیستی که او را احاطه کرده داشته باشد. او امیدوار است که مردم اشتیاق او به عکاسی از حیات وحش را به عنوان راهی برای محافظت از گونه های در معرض خطر و منحصر به فرد ببینند، که به نظر او برای ایجاد یک “تعادل ایده آل برای رشد روی زمین” حیاتی هستند.

عکس های زیبای این عکاس هندی از شیر در حال نوشیدن اب را مشاهده می کنید. این عکس ها توسط دوربین دیجیتال کانن 7D Mark II به همراه لنز 500 میلی متری کانن گرفته شده است.

شاید بپسندید: 10 بهترین عکس های خنده دار حیوانات خانگی در سال 2022

عکاسی حیات وحش

شاید بپسندید: “بز کیف” با انفجار تله روس ها، 40 سرباز روس را مجروح کرد!

نحوه گرفتن عکس

شلات برای گرفتن این عکس ها، تقریباً هشت ساعت منتظر بوده است. سرانجام شیر آسیایی از میان بوته ها بیرون آمد و به سمت آبخوری رفت. شلات دوربین خود را آماده کرد. او تلاش کرد که سر و صدا نکند تا شیر با خیال راحت به نوشیدن آب مشغول باشد.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

سرانجام، شیر برای رفع تشنگی در گرمای سوزان، چون بیش از 46 درجه سانتیگراد (115 درجه فارنهایت) بود، شروع به نوشیدن آب کرد.

امیدوارم از مطلب امروز یعنی عکاسی حیات وحش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید مطالب جالب بیشتر را در بخش تازه ها چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

سوال هوش مادربزرگ قلابی که خطرناک و فریبکار است:می توانید تشخیصش دهید؟!

سوال هوش مادربزرگ خون آشام: کدامشان انسان عادی نیست؟!

هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا