;
تفریح و سرگرمی

اگر باهوش باشی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی پلیس تقلبی : بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با شماست با یک تصویر معمایی دیگر. در واقع این سوال می تواند دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. شما در آزمون شناسایی پلیس تقلبی باید بتوانید، افسر تقلبی و غیرواقعی را شناسایی کنید. با بخش تفریح و سرگرمی چشمک و آزمون شناسایی پلیس تقلبی همراه باشید.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: کدام کودک 3 مادر دارد!؟ | مگر ممکن است!؟

آزمون شناسایی پلیس تقلبی

شما باید با دنیال کردن شواهد موجود در تصویر که در اختیارتان گذاشته شده، افسر غیرواقعی را از افسران اصلی پلیش تشخیص دهید. مطمئن هستیم که شما با کمی دقت و تمرکز و همچنین دنبال کردن اطلاعات به مانند یک کارآگاه، خواهید فهمید که افسر تقلبی کیست؟ به نظر شما چه کسی پلیس واقعی نیست؟ اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی پلیس تقلبی را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی پلیس تقلبی فقط 8 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: اگر باهوشید در 7 ثانیه زامبی کابین خلبان را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی پلیس تقلبی

 

برای شما جالب خواهد بود: این تصویر به شما خواهد گفت که آیا روح شما مهربان است یا خیر!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

.

.

.

.

.

شاید برای شما جالب باشد: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

.

پاسخ آزمون شناسایی پلیس تقلبی

امیدواریم توانسته باشید که پلیس تقلبی را شناسایی کرده باشید. با کمی دقت و ردگیری شواهد این کار بسار آسان است. اگر می خواهید شانس خود را دوباره امتحان کنید به بالا برگشته و دوباره به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش: تونی کدام در را انتخاب کند تا سالم از این خانه خارج شود؟

.

.

شواهد را ببننید. مرد پلیس سمت راستی یک پلیس واقعی نیست. کلاه او هیچ آرمی ندارد. همچنین به دستبندی که به کمر بسته است دقت کنید. بیشتر شبیه دستبند اسباب بازی است. بی سیم او هم شبیه یک بی سیم واقعی نیست. همچنین به آرمی که روی بازوی او وجود دارد هم دقت کنید. مشخص است که به نحوی ناشیانه دوخته شده است.

 

شاید بپسندید: تنها باهوش ها می توانند در 5 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کنند!

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

پازل منطقی چیست؟

یک پازل منطقی یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند حداکثر استفاده را از آن ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، چالش ها یا پازل های منطقی شناخته می شوند.

می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگر چشمی دقیق داشته باشید، باید بتوانید چهره پنهان را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید

 

معماها چه فوایدی دارند؟

معماها می توانند سبب بهبود و توسعه مهارت های حل مسئله، منطق و تفکر انتقادی شوند. اگر برای مدتی با یک معما کشتی بگیریم، می تواند به تمرکز، افزایش فعالیت و در نهایت توسعه مهارت مغز ما کمک کند. معماها می توانند چالش فوق العاده ای باشند که به انگیزه دادن به کودکان برای ادامه کار کمک می کند.

 

شاید بپسندید: اول چه چیزی دیدی؟ آیا شما متواضع هستید یا فقط وانمود می کنید؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اختلاف مزرعه: تمرکزت خوبه، 10 اختلاف میان دو تصویر را پیدا کن!

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی پسر فقیر: یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

ورزش مغز با بازی های فکری

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیدوارم از آزمون شناسایی پلیس تقلبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر باهوشی در کمتر از 5 ثانیه تشخیص بده که نوزاد، فرزند چه کسی است!؟

قابل توجه باهوشا: کدامیک از معلمان برای تابلو عکس، عینک و سبیل کشیده است!؟

اگر تیزبین باشی با یک نگاه فردی که از گذشته به زمان حال آمده را پیدا می‌کنی!

فقط باهوشا در کمتر از 5 ثانیه، خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

باهوشا بگن که همسر چارلز کدامیک از زنان تصویر است!؟

تنها افراد باهوش در یک نگاه همسر واقعی این مرد را شناسایی می‌کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا