;
تفریح و سرگرمی

اگر باهوشید در 7 ثانیه زامبی کابین خلبان را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی زامبی در کابین هواپیما : زندگی امروزی با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو است. یکی از مشکلات که امروز بشر را دچار نگرانی کرده است کمبود تحرک است. تحرک جسمی و فکری راه رشد و موفقیت را مسدود کرده و انسان را به بیماری های مختلفی دچار می کنند. به باور محققان ضعف حافظه و فراموشی می تواند رابطه مستقیم با کاهش فعالیت مغز داشته باشد. افزایش فعالیت مغز خود به خود منطق گرایی، دقت و تمرکز را افزایش می دهد.

حل معماها، پازل های تصویری و … می تواند در این زمینه به شما کمک فراوانی بکند. وب سایت چشمک امروز یک سوال هوش با جواب یا آزمون شناسایی زامبی در کابین هواپیما برای شما آماده کرده است. این سوال هوش در واقع تصویری است و شما باید فرد زامبی موجود در کابین خلبان را شناسایی کنید. با آزمون شناسایی زامبی در کابین هواپیما و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: 3 فرزند گدا کجا هستند؟| تیزبین‌ها این چالش را در 5 ثانیه شکست می‌دهند!

آزمون شناسایی زامبی در کابین هواپیما

برای یافتن پاسخ آزمون شناسایی زامبی در کابین هواپیما باید به تمام جزئیات صحنه توجه کامل داشته باشید. کافی است کمی تمرکز و دقت داشته باشید. نشانه های لازم در تصویر به شما ارائه شده است تا بتوانید در این سوال هوش و یا آزمون شناسایی زامبی در کابین هواپیما موفق شوید.

نکته عجیب در مورد این معما این است که میلیون ها کاربر اینترنت وجود دارند که در این چالش شکست خورده اند. برای یافتن راه حل، علاوه بر داشتن مهارت های تصویری عالی، باید عقل سلیم داشته باشید. بنابراین با دقت به تمام جزئیاتی که در تصویر بالا ظاهر می شود، نگاه کنید.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

برای افزایش سختی این معما باید به اطلاع شما برسانیم که از لحظه ای که شما را با تصویر تنها می گذاریم، شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید. آیا زامبی را در کابین خلبان شناسایی کردید!؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زندانی فراری: اگر باهوشی زندانی فراری را در 5 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناسایی زامبی در کابین هواپیما

 

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش تصویری: اگر باهوشی بگو چه کسی قاتل است؟

.

.

.

.

شاید برای شما جالب باشد: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

 

.

.

.

.

برای شما جالب خواهد بود: این تصویر به شما خواهد گفت که آیا روح شما مهربان است یا خیر!

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زامبی در کابین هواپیما

آیا به تصویر آزمون شناسایی زامبی در کابین هواپیما با دقت نگاه کردید؟ آیا متوجه چیز عجیبی شدید؟ خب، ما معتقدیم که در این مرحله به احتمال بسیار زیاد پاسخی برای ارائه دارید. امیدواریم پاسخ درست باشد. اگر پاسخی ندارید می توانید به بالا برگشته و دوباره شانس خود را امتحان کنید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

.

.

بله پاسخ مشخص است. قطعاً خلبان سمت راستی که وحشت کرده است یک زامبی نیست. رنگ چشمان خلبان سمت راست و خانم مهماندار آبی و طبیعی است و اگر چشم راست خانم مهماندار قرمز است احتمالاً به خاطر  دود و بخاری است که بخاطر دود و آتش بوجود آمده در هواپیما ایجاد شده است. به نظر می رسد خلبان سمت چپ یک زامبی است. رنگ چشمان او متفاوت و سبز است. از گوش او خون می آید و همچنین از اتفاقات درون هواپیما و دودی که ایجاد شده تعجب و وحشت نکرده است.

 

شاید بپسندید: در تست شخصیت شناسی تصویری منظره، کدام مسیر را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنید!؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود:اگر چشمی دقیق داشته باشید، باید بتوانید چهره پنهان را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید

 

معمای تصویری چیست؟

پازل و یا معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

شاید بپسندید: سوال هوش اتاق با ارزش چطور حل می شود؟

معماها برای مغز مفیدند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

شاید بپسندید:اول چه چیزی دیدی؟ آیا شما متواضع هستید یا فقط وانمود می کنید؟

ورزش مغز و بازی های فکری

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیدوارم از آزمون شناسایی زامبی در کابین هواپیما استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر باهوشی در کمتر از 5 ثانیه تشخیص بده که نوزاد، فرزند چه کسی است!؟

قابل توجه باهوشا: کدامیک از معلمان برای تابلو عکس، عینک و سبیل کشده است!؟

اگر تیزبین باشی با یک نگاه فردی که از گذشته به زمان حال آمده را پیدا می‌کنی!

فقط باهوشا در کمتر از 5 ثانیه، خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

باهوشا بگن که همسر چارلز کدامیک از زنان تصویر است!؟

اگر گربه پنهان شده تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

تنها افراد باهوش در یک نگاه همسر واقعی این مرد را شناسایی می‌کنند!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. درود
    جوابتون اشتباهه
    اگر دست راست مهماندار خانم رو نگاه کتید، برعکس و ناقص هستش
    درضمن چون از گوش خلبان خون میاد، خودش مورد حمله زامبی که خانوم باشه قرار گرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دو =

دکمه بازگشت به بالا