;
تفریح و سرگرمی

تنها باهوش ها می توانند در 5 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کنند!

آزمون شناسایی پلیس واقعی: بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک یکی از جالب ترین و در عین حال مشکل ترین سوال هوش تصویری را برای شما به اشتراک گذاشته است. این معماها و پارل های تصویری مخاطبان فراوانی دارد. با کمک این پازل ها می توانید مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. شما می توانید با کمک این سوالات، فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید و در نهایت عملکرد ذهن و مغز خود را بهبود بخشید. همواره می توانید در بخش سرگرمی چشمک، بهترین بازی های فکری را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم ربا:تیزبین باشی، می‌توانی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی!

آزمون شناسایی پلیس واقعی

شما برای بهبود عملکردهای مغزی بهتر است تحلیل و حل پازل ها، تست ها و بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید. این بازی ها می تواند تمرین مناسبی برای ذهن و مغز شما باشد.

این معماهای تصویری ساده و واضح است، بنابراین اگر شکست خوردید، این به این معنی است که شما هنوز نتوانستید مهارتها و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید. شما در تصویر آزمون شناسایی پلیس واقعی با چهار شخصیت روبرو هستید. در ابتدا به نظر می رسد که سه پلیس در این تصویر حضور دارد. زنی که محتویات کیف او مورد دستبرد قرار گرفته است. او می خواهد که به پلیس شکایت کند. اما تنها یکی از سه شخصیت دیگر پلیس هستند و دو پلیس دیگر با دزد همدست هستند.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

شما باید تمام جوانب و نشانه ها را بررسی کنید. به نظر شما که کدامیک از سه نفر، پلیس واقعی است. به این زن کمک کنید که پلیس واقعی را شناسایی کنید. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید.

 

شاید بپسندید: اگر در 5 ثانیه، اشتباه موجود در تصویر این دختر را پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی پلیس واقعی

 

برایتان جالب خواهد بود: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

.

.

.

 

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: اگر باهوشی: بگو چه کسی قاتل است؟

.

.

پاسخ آزمون شناسایی پلیس واقعی

احتمالا شما نیز توانسته باشید به پاسخ این سوال هوش یا آزمون شناسایی پلیس واقعی دست پیدا کرده باشید. اگر نتوانستید می توانید به بالا برگردید و بار دیگر میزان هوش خود را امتحان کنید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه باهوشا: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

.

.

برای بافتن پلیس واقعی در آزمون شناسایی پلیس واقعی باید به نشانه دقت کنید. اولین پلیس از سمت چپ را ببینید. نشانه روی بازو، سینه و کلاه این پلیس را ببینید. آرم سیب گاز زده اپل بر آن نقش بسته است. پس مشخص است این فرد پلیس نیست. اولین فرد از سمت راست نگاه کنید. درست است که بر روی بازو و سینه او ارم پلیس وجود دارد. اما بر روی کلاه او هیچ آرمی نیست. لذا  وی نیز پلیس نیست. فرد وسطی به نظر می رسد پلیس واقعی است.

 

شاید بپسندید: قابل توجه باهوش‌ها:در سوال معمایی شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: 3 اشتباه ساخت و ساز را پیدا کنید، فقط 4٪ آن ها را پیدا کرده اند!

معمای تصویری چیست؟

پازل و یا معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

معماها برای مغز مفید هستند!

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

سوال هوش اتاق با ارزش چطور حل می شود؟

 

ورزش مغز و بازی های فکری

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیدوارم از آزمون شناسایی معلم بازیگوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر باهوشی در کمتر از 5 ثانیه تشخیص بده که نوزاد، فرزند چه کسی است!؟

قابل توجه باهوشا: کدامیک از معلمان برای تابلو عکس، عینک و سبیل کشده است!؟

اگر تیزبین باشی با یک نگاه فردی که از گذشته به زمان حال آمده را پیدا می‌کنی!

فقط باهوشا در کمتر از 5 ثانیه، خانواده فقیر را در این تصویر شناسایی می‌کنند!

باهوشا بگن که همسر چارلز کدامیک از زنان تصویر است!؟

اگر گربه پنهان شده تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

تنها افراد باهوش در یک نگاه همسر واقعی این مرد را شناسایی می‌کنند!

در تست شخصیت شناسی تصویری منظره، کدام مسیر را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنید!؟

یک تیزبین می‌تواند در 3 ثانیه گاو ماهی را در میان پولیب‌های مرجانی پیدا کند؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. من در ابتدا گزینه شمارو انتخاب کرده بودم ولی در انتها دیدم که لباسای پلیس وسطی مال خودش نیست و شلوار کوتاه بهمراه پیراهن خیلی تنگ بتن داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا