;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی دزد فروشگاه: دزد کیست و چه اقلامی را دزدیده است!

آزمون شناسایی دزد فروشگاه:بسیاری فکر می کنند که بازی های فکری و سوالات هوش نیازمند یک ذهن خلاق و محاسبه گر است. اما باید دانست که برای تحلیل و ارائه پاسخ به سوالات هوش، باید از مهارتهای شناختی همچون مشاهده دقیق، دقت و تمرکز نیز استفاده کرد. بر همین اساس است که برخی از محففان معتقدند که سوالات هوش تصویری می تواند یک وسیله عالی برای افزایش فعالیت های مغز باشد.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

بازی های فکری می توانند با درگیر کردن مهارت های شناختی افراد، فعالیت های مغز آنها را افزایش دهد. افزایش فعالیت مغز می تواند در سلامت این عضو مهم بدن تأثیر مهمی داشته باشد. سلامت مغز می تواند در بلند مدت مانع از بیماری های مربوط به مغز شود. مجله خبری چشمک با ارائه جدیدترین و بروزترین سوالات هوش تصویری و آزمون های شخصیتی زمینه مساعدی را برای افزایش عملکرد مغز شما فراهم کند. با آزمون شناسایی دزد فروشگاه با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد لباس: دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناسایی دزد فروشگاه

بیایید به عنوان یک کارآگاه پلیس رفتار کنیم. در این تست هوش شما باید از تمام دقت و منطق خود استفاده کنیم. استفاده از مهارت های شناختی می تواند به بهترین شکل ممکن آن را تقویت کرده و بهبود ببخشید. برای انجام سوالات هوش تصویری شما باید بتوانید به صورت کامل از حواس خود استفاده کنید. آزمون شناسایی دزد فروشگاه به خوبی می تواند ذهن و مهارتهای شناختی شما را به چالش بکشد.

در تصویر آزمون شناسایی دزد فروشگاه، سه شخص بزرگسال و یک کودک حضور دارند. به نظر می رسد این افراد در یک فروشگاه حضور دارند. به نظر می رسد یکی از این افراد چیزهایی را از فروشگاه دزدیده است. به نظر شما کدام فرد یک دزد است؟ بیایید از مغز و منطق هوشمند خود برای پیدا کردن سریعترین دزد در این تصویر استفاده کنیم.

شما همچنین می توانید برای یافتن پاسخ از شهود و توانایی حدس زدن زبان بدن دیگران نیز استفاده کنید. پس از انجام کمی مشاهدات، بیایید حدس بزنیم کدام دزد است؟ چه وسایلی را دزدیده بود؟ الان جوابشو میدونی؟ به تصویر خوب نگاه کنید. در تصویر اولین شخص مردی است که چندان خوشحال به نظر نمی رسد. انگار به چیزی فکر می کند.

عکس نفر دوم زنی باردار با لباس سفید و بنفش است. به نظر می رسد او از بارداری خود ناراحت است.

و نفر چهارم زنی است که آرام به نظر می رسد. او کودک را در بغل دارد و احتمالاً مادر پسر کوچولو بوده است.

شما چه چیز عجیبی در این چهار نفر پیدا کردید؟

شاید بپسندید: با پیدا کردن کرم متفاوت در آزمون شناسایی کرم متفاوت،تیزبینی خود را اثبات کنید!

آزمون شناسایی دزد فروشگاه

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد:به پلیس در شناسایی دزد واقعی تصویر کمک کنید!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات داده و زنده می‌ماند!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش: چه کسی چپ دست است؟

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد فروشگاه

اگر جواب را پیدا نکرده اید، می توانید زمان بیشتری را صرف دیدن جزئیات بکنید. امیدوارم به جواب دست پیدا کنید.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد غیر عادی:کدامیک از افراد تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

.

.

.

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!

 

آیا پاسخ را مشخص کرده اید؟ پاسخ صحیح دزد زن قرمزپوشی است که پسر کوچک را در آغوش گرفته است. چگونه امکان دارد؟

شاید یک دزد وانمود کند که یک زن باردار است و اجناس دزدیده شده را در شکم خود پنهان کند. اما زن باردار در تصویر با شکم باردارش خسته به نظر می رسد. لذا او تظاهر نمی کند.

مردی که کیف را حمل می کند چطور؟ بله، او نگران و ناراحت به نظر می رسد. احتمالا این عدم خوشحالی به خاطر حمل کیفی است که معمولا یک مرد حمل نمی کند. این فرد واقعا برای خرید به فروشگاه آمده است و نمی تواند دزد باشد.

به نظرتان این پسر بچه بود که اسباب بازی را دزدید؟ ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. اما بچه های کوچک معمولا خیلی چیزها از جمله دزدی را نمی فهمند. اگر او یک اسباب بازی را برداشته، واقعاً قصد دزدی نداشته است. پس دزد همان زن قرمزپوشی است که آرام به نظر می رسد؟ چگونه می تواند باشد؟ به موهای زرد ژولیده اش نگاهی بیندازید. موهای مشکی اصلی او بیرون زده است. واضح است که او عجله داشت تا کلاه گیس زرد دزدی شده را درست بپوشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دانش آمور متقلب:اگر زرنگی، دانش‌آموز متقلب را در یک نگاه شناسایی کن!

پاسخ آزمون

لذا این زن قرمزپوش دزد است و چیزی که دزدیده یک کلاه گیس زرد است. حدس شما چه بود؟

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش: کدام کودک مسئول آشفتگی تصویر است؟

 

مغز با انجام بازی های فکری چه تغییری می کند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه: اگر نابغه ای سریع بگو که اشتباه تصویر کجاست!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: کدام زن زندانی ماریا است و به زودی می خواهد ازدواج کند؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه تصویر زندان: اگر باهوشی اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

چگونگی تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید برایتان جالب باشد: آیا می توانید 6 شی خواسته شده را پیدا کنید؟!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد:آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: چالش تصویری شناخت پدر نوزاد: حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد است؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی قاتل زرنگ: با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل باشد!؟

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد فروشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

تست هوش دزد فروشگاه کیه؟ اگر بگی یعنی آدم تیزی هستی!

آیا می‌توانید در یک نگاه تشخیص دهید که شوهر این زن کدامیک از مردان تصویر است؟

با کمک سوالات تست سن عقلی ساده در عرض 5 دقیقه، سن عقلی خود را بفهمید!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

    1. دقیقا کدوم زن بارداری سیگار میکشه. به نظرم اون دزده.
      اکثر کلاه گیس ها احتمال داره بیافته با وجود اینکه یک پسر هم در بغل داره احتمال داره پسره موهاشو کشیده

  1. اون آقاهه دزده، چون هوا اونقدر سرد نیست که نیاز به تن کردن کابشن باشه، و اگر بود اون بچه یه تیشرت ساده به تن نداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا