;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی دزد لباس: دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناسایی دزد لباس: سرگرمی ها و سوالات هوش طرفدارن زیادی دارند. این مطالب توانسته اند جای خود را به خوبی در فضای اینترنت باز کنند. شما هر روزه با انواع و اقسام بازی های فکری روبرو می شوید. هر کدام از این بازی ها به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش می کشند. بدین ترتیب شما می توانید با انجام این بازی ها، ذهن خود را فعال نگه دارید. مجله خبری چشمک نیز با انتشار مرتب بازی های فکری تلاش می کند به بخشی از نیازهای افراد به بازی های فکری، پاسخ دهد.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

در آزمون شناسایی دزد لباس، یه گزارش مجله خبری چشمک شما با یک آزمون جذاب و در عین حال چالش برانگیز روبرو هستید. شما باید بتوانید دزد را شناسایی کنید. این آزمون به خوبی می تواند ذهن شما را درگیر کند. باید بدانید که حل این معمای تصویری زمان مشخصی دارد. باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید. آیا جرات حل این معمای بصری را در عرض چند ثانیه دارید؟ 95 درصد افراد در این تلاش شکست خوردند. آیا شما قادر به انجام آن خواهید بود؟ با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دانش آمور متقلب:اگر زرنگی، دانش‌آموز متقلب را در یک نگاه شناسایی کن!

آزمون شناسایی دزد لباس

آیا پازل های تصویری را دوست دارید؟ اگر پاسخ مثبت است، شما جای درستی هستید. ما به توانایی های شما اعتماد داریم و مطمئن هستیم که می توانید آزمون تصویری را با موفقیت توسعه دهید و به این ترتیب می توانید نشان دهید که یکی از بهترین ها هستید.

به یاد داشته باشید که این نوع چالش تصویری برای کمک به تمرین ذهن افرادی است که جرات حل آن را دارند. در پایان مطلب آزمون شناسایی دزد لباس، ما پاسخ تصویری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. تنها باید “حالت کارآگاهی” خود را فعال کنید تا فردی که لباس را سرقت کرده است را پیدا کنید.

برای اینکه بتوانید این معمای تصویری را حل کنید، فقط 5 ثانیه فرصت دارید، ما مطمئن هستیم که می توانید رکورد جدیدی را ثبت کنید. شما چند زن را در تصویر مشاهده می کنید که احتمالا پس از پایان تمرینات ورزشی وارد رختکن باشگاه شده اند. اما لباس یکی از افراد حاضر تصویر گم شده است. چه کسی لباس را دزدیده است.

شاید بپسندید: نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

آزمون شناسایی دزد لباس

.

شاید برایتان جالب باشد: پیش بینی های بابا ونگا: حکمرانی مسلمانان بر اروپا تا سال 2043؟!

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد آزاد: کدامیک از افراد تصویر، زندانی نیستند!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب خواهد بود: اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه، سوال هوش ریاضی چالشی را در 10 ثانیه حل کن!

پاسخ آزمون شناسایی دزد لباس

اگر موفق شدید تست را با موفقیت به پایان برسانید، اجازه دهید به شما تبریک بگوییم، اما اگر برعکس هنوز متوجه نشدید که کدام یک از آنها دزد است، ما به شما خواهیم گفت. البته قبل از آن باز خود تلاش کنید معما را حل کنید.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان: کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نیست!؟

.

.

.

همه زنان به دختر لباس صورتی اشاره می کنند. چرا که تی شرت او هنوز اتیکت قیمتش کنده نشده است. اما باید بدانید اینجا فروشگاه لباس نیست و باشگاه ورزشی است. لذا این زن نمی تواند دزد باشد. دزد واقعی زنی است که تی شرت قرمز بر تن دارد. او لباسی زیر تی شرت خود پنهان کرده است که در تصویر مشخص است که او موفق به پنهان کردن کامل آن نشده است.

شاید بپسندید:آیا می‌توانید در یک نگاه تشخیص دهید که شوهر این زن کدامیک از مردان تصویر است؟

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: اگر دید خوبی دارید بلافاصله موش ها را پیدا کنید

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

برایتان جالب خواهد بود: کدام زن زندانی ماریا است و به زودی می خواهد ازدواج کند؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی زندانی فراری تازه: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد لباس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا