;
تفریح و سرگرمی

کدام کودک یک پسر نیست!؟| اگر باهوشی در 5 ثانیه تشخیص بده!

آزمون شناسایی دختر میان پسرها: سوالات هوش و بازی های فکری مختلف، بخش اصلی مطالب مجله خبری چشمک را تشکیل می دهد. در این مطلب از سری مطالب بخش تفریح و سرگرمی چشمک یک سوال هوش تصویری جذاب و چالش برانگیز آماده کرده ایم. آیا شما فکر می کنید که در ارائه پاسخ به سوالات هوش همیشه یک سر و گردن از دیگران بالاتر هستید. در آزمون شناسایی دختر میان پسرها باید بتوانید در یک نگاه دختر را میان پسرها شناسایی کنید.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

با کمک آزمون شناسایی دختر میان پسرها، شما می توانید میزان هوش خود را محک بزنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. فکر می کنید بتوانید این بازی فکری را به راحتی حل کنید؟ ما از شما دعوت می کنیم حداقل 20 دقیقه در روز مغز خود را ورزش دهید. شما با کمک پازل ها و بازی های فکری، مغز خود را ورزش داده و آن را فعال و جوان نگه می دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی: کدامیک از پرستارها یک زن نیست!؟

آزمون شناسایی دختر میان پسرها

با کمک آزمون شناسایی دختر میان پسرها، مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. با کمک آزمون شناسایی دختر میان پسرها و معماهای تصویری سرگرم کننده مشابه، یک روز کاری سخت را فراموش کنید. این پازل ها و تصاویر معمایی بسیار بدیع و جالب هستند.

در معماهای تصویری، شما باید بتوانید براساس برخی نشانه ها آن را حل کنید. با وجود نشانه ها شما باید بتوانید منطقی ترین و محتمل ترین پاسخ را ارائه دهید.

در تصویر آزمون شناسایی دختر میان پسرها شما سه کودک را می بینید. در نگاه اول هر سه کودک پسر بچه به نظر می رسند، اما یک نشانه کوچک در این تصویر وجود دارد که نشان می دهد یکی از کودکان پسر نیست و دختر است! آن کودک کدام یکی است؟

به نظر شما کدام کودک یک دختر بچه است؟ با دقت به تصویر آزمون شناسایی دختر میان پسرها نگاه کنید و این سوال معمایی را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت تر شدن معما زمان شما محدود است. شما فقط 7 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی والدین کودک:باهوشی، والدین کودک را شناسایی کن!

آزمون شناسایی دختر میان پسرها

.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت: اولین تصویری که می بینید مشخص می کند که مهمترین رویاهای شما چیست؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد:معمای مرد بدجنس: همسر مرد کیست؟ پاسخ به آن کاربران را گیج کرد!

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دختر میان پسرها

همانطور که اشاره شد، شما برای پاسخ دادن به آزمون شناسایی دختر میان پسرها باید از تمامی حواس خود استفاده کنید. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده باشید می توانید به بالا رفته و 5 ثانیه بیشتر به جزئیات تصویر نگاه کنید.

.

.

شاید برایتان جالب باشد:تست بینایی حیوانات قطار: چندتا حیوان را می توانید ببینید؟!

.

.

.

بله درست حدس زدید. کودک وسطی یک دختر بچه است. به شما گتیم که یک نشانه کوچک می تواند به شما در حل این معما یا آزمون کمک کند. به دکمه های پیراهن کودک نگاه کنید. همانطور که می دانید دکمه های پیراهن مردانه از سمت چپ به سمت راست بسته می شوند و دکمه های پیراهن زنانه برعکس!

شاید بپسندید: با توجه به جزئیات کدام مرد به دلیل علاقه به شغل، جذب یک زن نمی شود؟

پاسخ آزمون

 

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی منظره پائیزی:کدام تصویر پائیز از نظر شما زیباتر است!؟

این تفاوت در موقعیت دکمه ها از قرن سیزدهم که زمان نابرابری طبقاتی بود، وجود داشت.معمولاً در آن روزگار زنان توسط کنیزان لباس می پوشیدند و به کمک آنها آماده می‌شدند. به همین دلیل خیاطان خیلی زود متوجه شدند جابه جا کردن محل قرار دادن دکمه لباس زنان، سرعت پوشاندن لباس به آنها را افزایش می‌دهد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: نام فیلم را بگو اگر عاشق فیلم هستی

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل در رستوران: اگر ذهن کارآگاهی داری،در یک نگاه قاتل مرد را در تصویر پیدا کن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: معمای خون آشام مهمانی کیست؟ پاسخ به آن زبل بودن می خواهد!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی دختر میان پسرها استفاده برده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

با توجه به جزئیات تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

قابل توجه باهوشا: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

شناسایی پسر فقیر: یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

براساس شواهد موجود تصویر، چه کسی ممکن است مرده باشد!؟

آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

اگر باهوشی، بگو که کدامیک از دختران تصویر، دختر این زن است!

آزمون شناسایی مرد عاشق: مرد به کدامیک از زنان تصویر علاقمند است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا