;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی منظره پائیزی:کدام تصویر پائیز از نظر شما زیباتر است!؟

تست شخصیت شناسی منظره پائیزی: فصل پاییز یک فصل جادویی است. همه چیز از آب و هوا گرفته تا رنگ ها، زیبا و خیره کننده هستند . با این که همه مناظر و زیبایی ها هر سال و هر سال تکرار میشوند ولی تازگی دارند. هر کسی ممکن است مسحور زیبایی ها و رنگارنگی این فصل شود.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

هنگامی که برگ های پاییزی روی زمین می ریزند، به ما یادآوری می کنند که چگونه چرخه های طبیعت در زندگی ما منعکس می شوند. پاییز مانند جدایی است، زمانی برای رها کردن خود. تست شخصیت شناسی منظره پائیزی برایتان جالب خواهد بود شما باید تصویری از منظره پاییز را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را جلب کرده است. قطعا انتخاب شما، نکات جالبی درباره شما ارائه می دهد.

شاید بپسندید: ذهن کارآگاهی را فعال کن| چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

تست شخصیت شناسی منظره پائیزی

انتخاب های ما در زندگی با ضمیر ناخودآگاه ما ارتباط مستقیم دارد. ضمیر ناخودآگاه ما می توانند در نوع انتخاب ما موثر باشند. بدین ترتیب روان شناسان با درک این موضوع تلاش دارند میان انتخاب افراد و نوع شخصیت آنها ارتباطاتی را شناسایی کنند. به این ترتیب تست های شخصیت شناسی می توانند از خصوصیات روحی و روانی افراد  پرده بردارند. با تست شخصیت شناسی منظره پائیزی با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم در معرض خطر:فکر می‌کنید چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

تست شخصیت شناسی منظره پائیزی

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد غذا: چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟ دروغگوکیست!؟

انتخاب منظره پاییز شماره  1

انتخاب منظره پاییز شماره  1

 

برایتان جالب خواهد بود: برای حل معمای تصویری ملخ علاوه بر تیزبینی باید دوستدار طبیعت باشید

اگر تصویر شماره یک در تست شخصیت شناسی منظره پائیزی را انتخاب کرده اید باید بدانید که شما نیز مانند  برگ های پاییزی مدام در حال تغییر هستید. البته این موضوع به خودی خود، چیز خوبی است! با این حال، چیزهای زیادی در زندگی شما اتفاق می افتد، ممکن است عادات بد شما افزایش یابند،  دوستانی که بدین ترتیب از شما دور می شوند و …. حتی تغییراتی در شغل شما ایجاد شود. به هر صورت باید گفت این مسائل نسبی است اما موضوعی که حتمی است این است که شما عاشق تنوع رنگی زندگی هستید! شما همیشه به راحتی با چیزهایی مانند سرگرمی های جدید، برنامه های تلویزیونی و دوست یابی درگیر می شوید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد بیگانه: کدامیک از افراد مراسم ازدواج، یک انسان واقعی نیستند!؟

انتخاب منظره پاییز شماره  2 در تست شخصیت شناسی منظره پائیزی

انتخاب منظره پاییز شماره  2 در تست شخصیت شناسی منظره پائیزی

 

شاید بپسندید: معمای تصویری جنگل: با توجه به آنچه در تصویر می بینید، آنکه آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!؟

 

اگر این تصویر، تصویری بوده که شما مجذوب آن شدید، باید بگویم که نیاز دارید در وضعیت روحی و روانی خود تجدید نظر کنید. شما از آن دسته افرادی هستید که طبق تمایل مردم زندگی می کنید. دقیقا آن طور که مردم دوست دارند، هستید. فردی هستید که همیشه خود را از مسیر دیگران خارج می کنید و علاقه به رقابت با آنها ندارید.

به این ترتیب زندگی شما در حال شکستن موانع خود و عدم رقابت با دیگران است. شما قصد دارید فقط روی فناوری اطلاعات کار کنید و نمی خواهید از افراد دیگر “بهتر” باشید. به نظر تا اندازه این مسئله خوب است، اما باید بدانید که انسان موجود اجتماعی است و برای موفقیت باید با دیگران رقابت کند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل خطرناک: اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی در 3 ثانیه قاتل را پیدا می کنی!

 انتخاب منظره پاییز شماره 3

 انتخاب منظره پاییز شماره  3

برایتان جالب خواهد بود: تست روانشناسی تقلید کاری و دهن بین یا صادق و خردمند؟

مردم شما را به خاطر مهربانی و صداقت شما تحسین می کنند. فرد شوخ طب و بامزه ای هستید! همیشه در جمع خاطرات خوبی از گذشته نقل می کنید تا دیگران را شاد کنید. اما به یاد داشته باشید که باید گاهی لحظاتی خاص را فقط برای خودتان اختصاص دهید. اگرچه ترجیح می‌دهید همیشه با همه خوب باشید، اما باید کسانی را که آنطور که شایسته شماست با شما رفتار نمی‌کنند، کنار بگذارید.

به انجام کارهای درست در زندگی ادامه دهید و اجازه دهید دیگران به کار خودشان رسیدگی کنند!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد فروشگاه: دزد کیست و چه اقلامی را دزدیده است!

انتخاب منظره پاییز شماره  4 در تست شخصیت شناسی منظره پائیزی

انتخاب منظره پاییز شماره  4 در تست شخصیت شناسی منظره پائیزی

شما عاقل، مراقب و دارای قلب بزرگی هستید. اگرچه ممکن است گاهی اوقات کمی فراموشکار باشید، اما مردم اهمیتی نمی دهند زیرا می دانند که شما همیشه چیز جالبی را تجربه می کنید. علاوه بر این، شما این کار را از روی عمد انجام نمی دهید!

چیزی که در مورد شما بسیار منحصر به فرد است این است که حتی اگر حالتان خوب نباشد و برای افراد ناخوشایند وقت نداشته باشید، اما همیشه مهربانی را به آنها هدیه می دهید. چرا که دقیقا همین مسئله را از دیگران انتظار دارید.

آزمون شناسایی مادر راستگو: کدامیک از این سه زن، حقیقت را می گوید!؟

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

شاید بپسندید: بازی فکری فرد بی خطر کدومه؟اگه ظاهر بین باشی حلش سخته!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیدارم تست شخصیت شناسی منظره پائیزی استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

با این آزمون علمی،سن واقعی (بیولوژیکی) خود را تشخیص دهید!

آزمون شناسایی دانش آمور متقلب:اگر زرنگی، دانش‌آموز متقلب را در یک نگاه شناسایی کن!

با پیدا کردن کرم متفاوت در آزمون شناسایی کرم متفاوت،تیزبینی خود را اثبات کنید!

آزمون شناسایی دزد لباس: دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

آیا می‌توانید در یک نگاه تشخیص دهید که شوهر این زن کدامیک از مردان تصویر است؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 16 =

دکمه بازگشت به بالا