;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: در یک نگاه فُک قطبی را که در بین خرس های سفید پنهان شده است پیدا کنید؟

تست قدرت دید با فک قطبی: برای قبولی در این تست تصویری شما نیازمند توانائیهای شناختی بالا هستید. به این معنا که تنها افرادی که قدرت دید بالا و دقت و تمرکز عالی داشته باشند در یک نگاه فک قطبی را شناسایی می کنند. آیا می خواهید روی بینایی خود کار کنید و توانایی های بینایی خود را ارزیابی کنید؟ آیا می خواهید بدانید که تا چه اندازه حس جزئیات و مشاهده دارید؟ ساده است، در تست قدرت دید با فک قطبی مجله خبری چشمک شرکت کنید.

در ابتدا ساده به نظر می رسد، اما به واقع حل این چالش آسان نیست. چه کودک چه بزرگسال، برای موفقیت به بینایی خوب نیاز دارید. چالش های بصری روشی ارزشمند برای آموزش مغز و چشم شما هستند. آنها به شما امکان می دهند دقت بینایی را آزمایش کنید. در بزرگسالان بینایی را تقویت کرده و عملکرد ماکولا را تحریک می کنند.در کودکان هوش و قدرت بینایی در آنها ایجاد می شود. پیر یا جوان، می خواهید چشمان خود را ورزش دهید؟پی با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با فک قطبی همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام گل است که سه حرف آخرش عضوی از بدن است!؟

تست قدرت دید با فک قطبی

در تصویر زیر چند ده خرس قطبی را مشاهده می کنید.موضوع غیر نرمال و طبیعی دیده نمی شود. اما یک چشم تیز بین و دقیق می تواند موجودی دیگر را در میان این خرس های قطبی بامزه شناسایی کند. در واقع، یک فوک در میان این پستانداران بزرگ پنهان شده است. ماموریت شما این است که این فک قطبی را پیدا کنید.

مراقب باشید، شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا آن را پیدا کنید. سعی کنید تمرکز کنید و حیوان را در این محیط قطبی و در میان انبوه خرس های قطبی پیدا کنید! به محض اینکه احساس آمادگی کردید، تایمر را شروع کنید!

شاید بپسندید: ارزش عددی پروانه صورتی را در 9 ثانیه بدست بیار | فقط نابغه ها موفق میشن!

تست قدرت دید با فک قطبی

شاید بپسندید:اگه چشات تیز مثل عقابه، پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل توبه گرگ مرگ است!

 

.

.

.

شاید بپسندید: چند آهو در تصویر می بینی!؟ | دیدن همه اونها چشمای عقابی لازم داره!

پاسخ تست قدرت دید با فک قطبی

آخرین ثانیه از زمان تعیین شده به تازگی گذشت و زمان صدور حکم است. آیا توانستید مکان دقیق این پستاندار دریایی را در 3 ثانیه تعیین کنید؟ اگر اینطور نیست، با توجه به راهنمایی های بعدی، بیشتر تلاش کنید. در واقع، فک مورد نظر ما همانند خرس های قطبی سفید است و همین مسئله کار را سخت کرده و به راحتی می تواند چشمان شما را فریب دهد. با این حال، جزئیاتی وجود دارد که به شما امکان می دهد تفاوت بین این دو حیوان را تشخیص دهید.خرس گوش های بسیار گرد و بلندی دارد، در حالی که فک این گونه نیست. با دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل جنگ زرگری به راه انداختن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی از زن های زندانی قرار بوده ازدواج کنه، اما افتاده زندان!؟

جواب: حیوانی بدون گوش در تصویر وجود دارد. او پشت خرس در خط دوم است و در تصویر علامتگذاری شده است. آیا شما به تنهایی موفق به حل این چالش بصری شدید؟ این به این معنی است که شما حس شناختی بالایی دارید. ما به شما تبریک می گوییم.

شاید بپسندید: یکی از این دو تا زن عصبانی ربات هست، اگه تیز باشی تو یه نگاه تشخیصش میدی!

پاسخ تست قدرت دید با فک قطبی

احتمالاً بپسندید: حکایت شنیدنی عیادت کر از همسایه بیمار!

امیدوارم از تست قدرت دید با فک قطبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه با جابجایی یک عدد در صورت مساله 101-102=1، معادله را درست کن!

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

برایتان جالب خواهد بود:کدومیکی از مسافرا که تو ایستگاه اتوبوس هستند یک تفنگ مخفی کرده!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان الاغ سخت کوش و بز حسود | بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط 10 درصد افراد در 15 ثانیه تفاوت های دو تصویر سنجاب را پیدا کردند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با 1 حرکت و درست کردن معادله در کمتر از 10 ثانیه، اثبات کن خیلی نابغه ای!

 چیستان: کدام حیوان است که اگر از آخر بخوانیش، شوم و بد یُمن می شود!؟

تست شخصیت: آیا می دانید دیگران شما را با کدام ویژگی خاص می شناسند!؟

فقط کسایی که اصول محاسبه را بلد باشند، میتونن معادله را حل کنند!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا